SUPERCARB 1kg -40%

Kuinkas monella mimmillä on karvakorvia taloudessa?

Aivan ihana villis sulla! :) mulla on kans itsellä samanlainen kiharakasa kotona, uros myös. :) villiksillä on ihana luonne, oon tykännyt tosi paljon! :haart: haaveilen vielä jostain pienemmästä koirasta mutta täytyy ensin muuttaa isompaan kämppään...

Totta, villakoiran luonteessa ei ole vikoja -sillä on vain ominaisuuksia ;) :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Meillä asustaa kaksi pitkäkarvaista kääpiömäyräkoiraa ja yksi maatiaiskissa. Koirat on nattuja molemmat, toinen on 3,5 vuotias ja toinen riiviö 7kk. Kissa on reilu vuoden ikäinen. Kaikki kolme juoksee päivät pitkät peräkkäin ympäri kämppää :D

Liitteet

• päikkäreillä.webp
    päikkäreillä.webp
    42,2 KB · Katsottu: 388
  • Caro 1.webp
    Caro 1.webp
    108 KB · Katsottu: 228
  • Nekku 1.webp
    Nekku 1.webp
    62,8 KB · Katsottu: 263
  • Pörri 1.webp
    Pörri 1.webp
    29,7 KB · Katsottu: 253
Meillä asustaa kaksi pitkäkarvaista kääpiömäyräkoiraa ja yksi maatiaiskissa. Koirat on nattuja molemmat, toinen on 3,5 vuotias ja toinen riiviö 7kk. Kissa on reilu vuoden ikäinen. Kaikki kolme juoksee päivät pitkät peräkkäin ympäri kämppää :D

Oih, aivan ihania mäykkyjä :haart:! Ja niin mäyräkoiralle tyypillisiä asentoja ja ilmeitä noissa kuvissa, varsinkin toi selällään rellottaminen :D. Mun vanhemmilla (ja siis myös mulla silloin vielä kun asuin kotona) oli pitkäkarvainen mäykkytyttö, nyt on siitä jo aika jättänyt, ehti kuitenkin kunnioitettavaan 17,5 vuoden ikään!

OT: Eowyn, mistäpäin tuo kuva on otettu? Heti tuli mieliteko lähteä jonnekin vaeltamaan, pitkästä aikaa :haart:

kevo-utsjoki. pidempi reitti. valokuva on otettu siellä missä kevon kanjoni avautuu kun kulman takaa ja yllättää :)

kauneita paikkoja löytyy reitin varrelta liiankin paljon- ei osa suosikkia valita. Mutta aika kiva 5-6 päivän vaellus. me otettiin myös leppoisasti, ajatteltiin että ei mitään järkeä juosta reittia läpi kun asian juju on nauttia luonnosta. Ja koirakin tykkäs vähän leppoisemmasta tahdista kun vanha ukko on jo.

kevo-utsjoki. pidempi reitti. valokuva on otettu siellä missä kevon kanjoni avautuu kun kulman takaa ja yllättää :)

kauneita paikkoja löytyy reitin varrelta liiankin paljon- ei osa suosikkia valita. Mutta aika kiva 5-6 päivän vaellus. me otettiin myös leppoisasti, ajatteltiin että ei mitään järkeä juosta reittia läpi kun asian juju on nauttia luonnosta. Ja koirakin tykkäs vähän leppoisemmasta tahdista kun vanha ukko on jo.

Täytyy sanoa että tuo olisi kyllä hyvä idea meidänkin perheen kesälomalle, koirat tykkäis siinä missä itekkin. ;)

Oheiset karvanaamat sulostuttavat meidän perhettä päivittäin :haart::haart:. Valkonen on maatiaisnarttu, n. 2,5 vuotta ja musta on cockerityttö, 4 kk. Virtaa löytyy varsinkin iltaisin hippasilla oloon ja piilosleikkiin :dance: Hauskoja ötököitä...:lol2:

Liitteet

• Kita ja peto.webp
    Kita ja peto.webp
    48,8 KB · Katsottu: 356
  • Kynttä näkyy.webp
    Kynttä näkyy.webp
    26,2 KB · Katsottu: 347
Tästä taloudesta löytyy kans yksi pitkäkarvainen mäyräkoira tyttö. Tätä vähän yli vuoden vanhaa mäykkyä ennen mulla oli 15 vuotta ihan tavallinen maatiaiskissa, joka jouduttiin n. 2 vuotta sitten nukuttamaan, terveys vain petti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä oon nykyään ihan hulluna noihin staffeihin!! Ne on niin mainion näköisiä ja luontoisia energiapakkauksia :D Tässä on meijän rinsessa, amerikanstaffordshirenterrieri Sera, 1v3kk :)

05052007010.jpg

00f9178a.jpg

Oih, aivan ihania mäykkyjä :haart:! Ja niin mäyräkoiralle tyypillisiä asentoja ja ilmeitä noissa kuvissa, varsinkin toi selällään rellottaminen :D. Mun vanhemmilla (ja siis myös mulla silloin vielä kun asuin kotona) oli pitkäkarvainen mäykkytyttö, nyt on siitä jo aika jättänyt, ehti kuitenkin kunnioitettavaan 17,5 vuoden ikään!

Mäykyt on kyllä ihan parhaita!:haart: Niin ja ne on niin itsepäisiä tapauksia :D Välillä kun herää yöllä niin molemmat koirat makaa selälleen meijän välissä ja kissa samalla tavalla jalkopäädyssä. Nukkumaan mennessä on juuri kieltänyt sänkyyn tulemisen.. ei ne usko ei :)

Oheiset karvanaamat sulostuttavat meidän perhettä päivittäin :haart::haart:. Valkonen on maatiaisnarttu, n. 2,5 vuotta ja musta on cockerityttö, 4 kk. Virtaa löytyy varsinkin iltaisin hippasilla oloon ja piilosleikkiin :dance: Hauskoja ötököitä...:lol2:
Oioi mikä ihana cockerityttö :haart: Heh, ihan mahtava kuva kun tuo kisu yrittää näpäyttää haukkua :lol2:

Multa löytyy kotoa saman näköinen valkoinen kisu kuin millamakealta :) Lumikki :haart: on 10-vuotias, ihmisrakas ja todella hellyydenkipeä söpöliini. Tykkää nukkua tyynyllä ja vieressä usein samanlaisessa kylkiasennossa kuin omistajansa :zzzz: Vahinko, että Lumikin samanikäinen kissakaveri sairastui ja kuoli n. vuosi sitten :itku: Lumikki sen sijaan voi hyvin ja on oikea vilpertti :haart:

Mäykyt on kyllä ihan parhaita!:haart: Niin ja ne on niin itsepäisiä tapauksia :D Välillä kun herää yöllä niin molemmat koirat makaa selälleen meijän välissä ja kissa samalla tavalla jalkopäädyssä. Nukkumaan mennessä on juuri kieltänyt sänkyyn tulemisen.. ei ne usko ei :)

Heh, kuulostaa ihan mäykyltä :).

Tällainen löytyy meiltä:haart: ihana nahkakoira:dance:

Liitteet

• IMG_2678 (Small).webp
    IMG_2678 (Small).webp
    40,1 KB · Katsottu: 785
edit: no ei se toiminutkaan. No kaksi maatiaiskissaa löytyy, toinen tavallaan rescuetapaus.

Ei sulta sattuisi löytymään noista koiristasi kuvia? Sillä meikä on armoton rhodesiankoira-fani :D *winkwink*.

Löytyyhän noita kuvia vaikka kuinka paljon. Toisessa kuvassa on kaksi vanhinta (4,5 v & 2,5 v) ja toisessa on pentunen (5,5 kk).

Liitteet

• IMG_0103 editoitu.webp
    IMG_0103 editoitu.webp
    20 KB · Katsottu: 342
  • IMG_0016.webp
    IMG_0016.webp
    26,8 KB · Katsottu: 282

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom