SUPERCARB 1kg -40%

Kuinkas monella mimmillä on karvakorvia taloudessa?

Mullakin on vuorotyö ja koira. Ihan alkuviikkoina salille ei meinannut ehtiä, kun koira oli ihan pikkupentu. Sen jälkeen oon treenannut normaalisti. Tosin meitä on kaksi. Jos koira joutuu olemaan kotona 8 tuntia tai yli, en kyllä illalla sitten lähde kotoa mihinkään. Todella harvoin näin kyllä käy, kun avon kanssa menee usein työt ristiin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mulla on siinä mielessä ehkä koiran kannalta hyvä päivärytmi, että treenaan aina aamuisin ennen töihin menoa. Elättelen siis toiveita, että koira tyytyväisenä nukkuisi sen aikaa kun olen salilla ja ulkoiluttaisin sen sitten treenin jälkeen. Tai sitten ennen. Ja sitten töitten jälkeinen aika olisi omistettu koiralle.

Täältä löytyy kaks Basset Houndia, laiskoja veikkoja, joista ei kyllä valitettavasti lenkkeilyseuraa saa, lenkit menee haisteluksi... ;)

Mulla on muuten nyt semmonen ongelma että toinen koira on hyvin energinen ja toisesta on tullut vanha eikä jaksa enää kuin löntystää. Hirveän hankalaksi menee jos pitää kaksi lenkkiä heittää..

Nostetaanpas tätä.

Kuinka hyvin olette onnistuneet yhteensovittamaan treenaamisen ja koiranhoidon? Vai onko siinä edes mitään yhteensovittamista, jos salilla käy sen 4-5 kertaa viikossa? Olen jo pitkään miettinyt koiran hankkimista, mutta onko minulla "huono" asenne, kun en halua että treenit siitä kärsii. Kysyn tätä siksi, kun kerran minulle joku sanoi, että pitää varautua siihen, että omat harrastukset jää väliin.

Asun yksin ja teen töitä normaalisti ns. office hours. Senkin takia mietin, että sovinko koiran omistajaksi, kun se joutuisi sitten olemaan arkisin yksin sen aikaa, kun olen töissä.

Riippuu ihmisestäkin. Mulla kyllä kärsii koirattomat harrastukset, kun välillä tulee huono omatunto sellaisista menoista jonne koira ei sovi mukaan. Sellainen olo, että tämänkin ajan olisin voinut käyttää koiran liikutukseen/koulutukseen, enkä vain omiin menoihin :jahas:

Tämän hetkisessä kämpässä majailee yleensä neljä koiraa, joista yksi on mun ja kolme kämppiksen. Sinänsä ihan kätevää kun voi välillä sopia siitä että ulkoilutetaan vuorotellen kaikki, jos toisella on jotain menoja :)

Kaksi karvanaamaa löytyy kotoa pyörimästä: maatiaiskissa ja designkoira (kaikkia mahdollisia rotuja ;)). Koiran kanssa lenkkeily olisi kivaa, mutta se jatkuva nuuskuttaminen on vähintäänkin haastavaa. Ainakin alkumatkasta. Ilmeisesti sitäkin voisi treenata, eli silloin kuin juostaan niin juostaan ja nuuskuttelulenkit erikseen. Mutku mutku...

Caiculle: Kyllä koira ja omat harrastukset sopii yhteen, välillä täytyy vaan vähän suunnitella enemmän. Vaikka oma koira on maailman rakkain ja varsinkin alussa haluaa viettää sen kanssa kaiken liikenevän ajan, niin sanoisin, ettei missään nimessä ole huonoa asennetta se, että haluaa myös harrastaa ilman koiraa. Koira joka tapauksessa nukkuu sen 15-16 tuntia per päivä, joten vetelee sikeitä yksinollesssaan. Meillä on ainakin eteisessä vastassa venyttelevä koira ja lämmin paikka sängyllä. :) Mutta kuten Wiih jo toi esiin, huonoon omaantuntoon kannattaa varautua...

Meillä on yksi (yli)energinen murrosikäinen adhd-koira. Hyvä kun nyt on karvanaama pitämässä kuria emännälle ja raahaamassa lenkille joka päivä. :haart:

Täällä olis yksi onnellinen mopsin omistaja! Mun mopsukka ainakin sallii töiden (n. 8-16) lisäksi harrastukset ja muut menot, nimittäin aina kotiin tullessani se heräilee samasta kolosta, jossa se on alkanu nukkumaan ennen ku mä oon lähtenyt. Unenlahjat on siis loistavat. Lenkkikaverina oikein reipas ja innokas, paitsi sadesäällä menee tappeluks kun vedestä toi touho ei tykkää sitten tippaakaan... Omistajaa se ei toki haittaa, ollaan siinäkin suhteessa kovin samanlaisia..

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Meillä on nyt asustellut nelisen kuukautta uros collie, pian siis puolivuotias poju :) vaikka ikää ei vielä olekaan paljoa, riittää pojalla intoa melko pitkillekin metsälenkeille ja hihnatallustelua harjoitellaan päivittäin. Vaikka vauhti on vielä melko hidas ja haisteltavaa sekä ihmeteltävää riittää paljon, tulee siinä kuitenkin päivän mittaan nostettua se takamus ainakin ylös penkistä monta kertaa enemmän kuin ennen ja mukavasti hyötyliikuntaakin kertyy.

Salilla pystytään kulkemaan avokin kanssa kuten ennenkin, muutaman ekan kerran toinen jäi koiran kanssa kotiin, mutta pian rupesimme harjoittelemaan yksinolemista ja salille mennään taas yhdessä.

Meillä on suomenlapinkoira ja kaksi siperianhuskyä. Salitreenin ohella koirien kanssa harrastan canicrossia, vedätystä ja ihan perus ulkoilua metsässä. Salitreeni tosin vaihtuu pian crossfitiin koska kaipaan vaihtelua treeniin.

Kaksi saksanpaimenninta:haart: ja kaksi cairnia. Noi sakemannit oon ihan tarkoituksella hankkinut. Noi pienet on tulleet vähän kuin vahingossa meille asumaan.
Onneksi lapset hoitaa ne.
Narttuja koko lauma.

Meillä on kaksi maatiaiskissaa, 4-vuotiaat sisarukset. Toinen on vähän vajaa ja toinen maailman paras eläin.
Laumaa komentaa reilun vuoden ikäinen welsh corgi cardigan uros. Todella kovapäinen ja ajoittain vittumainenkin tapaus, mutta ehkä huumorintajuisin koira ikinä.

2 leikattua kissapoikaa, 6-vuotias energinen ja fiksu maatiaiskissa Reino ja 6-vuotias laiska ja chillaava vähemmän fiksu ragdoll Kirppu. Kuvia löytyy suuresta kissakuvaketjusta. :)

Omistuksessa 2 koiraa. Pohjanpystykorva uros Piku, ikää jo 10vuotta. Maailman paras koira, toista samanlaista ei tule koskaan vastaan. Toinen koira kiinanharjisneiti Frida, ikää 6vuotta. Hönö humoristi joka roikkuu aina meikäläisen lahkeessa kiinni. Ja tietenkin on oma kauramoottori Odie 17-vuotias ruunaherra joka on kerenny viettää meidän omistuksessa jo kohta kuutisen vuotta. Kaikki todella rakkaita otuksia joita en vaihtais mihinkään:)

Meillä kotona pörrää sekarotuinen rescue-koira joka on nyt 11 kk vanha ja maatiaiskissa joka on 5 vuotta vanha. Meillä juuri opetellaan elämään ulkoilu-sali-työ-rytmiä, mä harjoittelen ja koira harjoittelee :)

Suositut

Back
Ylös Bottom