SUPERCARB 1kg -40%

Kuinkas monella mimmillä on karvakorvia taloudessa?

Mun kanssa asustelee 8kk vanha sekarotuinen Carl Philip II, eli Calle! Callen äiti on kääpiömäyräkoira ja isä luultavasti Beagle. Todella kovapäinen ja energinen otus, jolta ei huumorintajua puutu :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Meillä on ihuna stabyhoun-poika. :) ja todellakin huonoa omaatuntoa piisannut siinä määrin että on kyllä saleilu jäänyt vähiin! Osasyynä kyllä järjettömät työpäivätkin. Nyt yritän kyllä saada taas aikaiseksi lähteä säännöllisemmin kun tiedän että hyvät lenkit se koira kuitenkin saa ja viikonloppuina saa seuraa koko päivän..

Mutta, se on lisähaaste saleiluun kun töitten jälkeen menee mettään rämpimään 1,5-2 tunniksi, pakko ottaa malto-hera-sekoitus salille mukaan että jaksaa.

Multa löytyy 2,5 vuotias cottoni poitsu. Ei harrasteta koiran kanssa muuta kuin aktiivista lenkkeilyä ja muuta vastaavaa, eli näyttelyt eivät ole meidän juttumme. Sain kys. herran kun olin itse reilu 16v, ja voin sanoa, että on kasvattanut myös minua ihan hirveästi. Tähän astinen yhteinen elämä on ollut erittäin opettavaista puolin ja toisin!

IMG_1781.webp

Meiltä löytyy kaksi kissaa, tyttö ja poika, 4 ja 6 vuotiaat maatiaiskissat. Haaveilen myös iguanasta, mutta asunnon koko ei vielä ihan mahdollista liskon vaatimaa ison terraarion hankintaa. Ehkä jossain välissä sitten kun on isompi asunto :)

Mun jaloissa pyörii dobberinpentu. Hyvin ehtii työt ja lenkit ja salille ehtii kymmeneltä illalla, mutta silloinhan on eniten tilaa ja koira nukkua porskuttaa himassa tyytyväisenä :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Meiltä löytyy kaksi maatiaiskissaa ja kohta vuoden täyttävä karkeakarvainen Ibizanpodenco uros. Parin vuoden sisään ollaan varmasti ottamassa vielä toinenkin koira :)

Meiltä löytyy reilu kymppivuotias rottweileruros, virtaa ku pienessä kylässä, ei paina vuodet ei...

Löytyy 1,5-vuotias labbisneiti, jonka kanssa harrastetaan vähän kaikkea; juoksua, agilityä, TOKOa yms. Annoin pikkusormen ja siinä meni koko koura koiraharrastuksille. Ehkä me joskus löydetään se meidän juttu eikä tarvii sit yltiöpöhkönä änkee joka kurssille, mitä tarjotaan :hyper:

Kaksi suomenlapinkoiraa, 1,5-vuotias narttu ja 7kk ikäinen uros. Täysin eriluonteisia ja -kokoisia, mutta ovat toistensa parhaat ystävät. Pieni ikäero, mutta ongelmia ei ole ollut *kop kop*. Elämäni parhaita päätöksiä oli hankkia koira ja sittemmin toinen!

Kaksi erittäin oman arvonsa tuntevaa kissaa, alias karvakasaa. Isä kisuilla on Maine coon ja emo norjalainen metsäkissa- oikein viehättävä ja luonteikas yhdistelmä :D

Meillä on 7 huskya ja tänäänkin yks oli mukana, makaa omalla peitolla penkin vieressä. Ei haluu olla ilman ihmisiä yhtään, pakko ottaa mukaan jokapaikkaan.

Lypsylehmiä + nuorkarja, näistä pitäis leipää saada pöytään. Lisäksi välillä on joku liharisteytys joka tulee sitten fileinä, paisteina ja jauhelihana takaisin. Neljä kissaa jotka pitävät pienemmät karvakorvat kurissa.

Täältä löytyypi seropihurtta, 5 syyrianhamsteria, kiinankääpiöhamsteri ja venäjänkääpiöhamsteri roborovski + 3 hiirtä (pian toivottavasti poikasiakin!)

Karvattomiakin otuksia on mutta ei niistä sen enempää. :)

Mulla sitten taas on hevonen. Ihan supekiva harrastus ja ehdottomasti pitää peruskuntoa yllä ja hyötyliikuntamäärät suurina (karsinan putsaukset, tarhoihin viemiset ja hakemiset, veden kantamiset...), mutta saleiluaikaa vie kyllä turhan paljon. Jos jää joku ilta vaan muutama tunti aikaa harrastuksille, on se otus pakko käydä hoitamassa ja liikuttamassa, vaikka kuinka olisi jalkapäivä juuri silloin... Onneksi on toinen ihminen auttamassa hevosen kanssa niin tulee suurinpiirtein joka treeneihin päästyä! :)

Kaksi suomenlapinkoiraa, 1,5-vuotias narttu ja 7kk ikäinen uros. Täysin eriluonteisia ja -kokoisia, mutta ovat toistensa parhaat ystävät. Pieni ikäero, mutta ongelmia ei ole ollut *kop kop*. Elämäni parhaita päätöksiä oli hankkia koira ja sittemmin toinen!

mellä ensimmäisen ja toisen koiran ikä ero oli 2kk se oli liian vähän, kouluttaminen yhtä tuskaa. Täällä hetkellä nuorimman ja vanhimmen välinen ikäero yli 10v ja noin vuosi minimi ikäeroilla muut. Ennen koiria olin epävarma yhdenkin koiran kanssa ja pelkäsin jok-ikistä koiraa rodusta ja koosta huolimatta ja nyt nuo 7 aikuista huskyä +
Ja tosiaan meen laumaan mahtuu edelleen :) huskyja ja ehkä jotain muitakin lemmikkejä ehkä jonain päivänä...
ongelmia??? no lauma järjestys,
mutta myös samaa mieltä yksi hyvistä päätöksistä elässä ottaa yksi lenkkikaveri ...ja toinen laji toverihälle että ois mukavampi hänen olla ja :jahas: :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom