kuinka vanha olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rough
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tuossa 14-15 vuotiaana :)

14-15 , RHP sikailua eka puol vuotta

14-15 vuotiaana täälläkin aloiteltiin ja suoraan heavy dutyllä, tottakai! Johonkin väliin mahtui parin vuoden tauko, mutta muuten on potkittu muuria suht. päättäväisesti kymmenisen vuotta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
16-vuotiaana alotin käymään hieman satunnaisesti, mut 17-vuotiaana olin jo täysin omistautunut.

Ite reenailin kotosalla vähä kaikkee siinä 16vee mutta ny oon käyny 1,5vuotta aktiivisesti ja ikää on nyt 21 ja risat..välillä on ollu taukojakin:anssi:

16-vuotiaana tyhmää ja satunnaista treeniä. 17-vuotiaana asioihin jo aika hyvin järkeä, että sen ikäsenä alkoi varsinainen treenaaminen.

16... Joskus 14-15v tuli kotona pumppailtua hauista, rintaa, pystypunnerrusta ja vatsoja. Oi jospa olisi ollut silloin leuanvetotanko...

Tyttötreeniä 20-vuotiaasta lähtien, sitten 24-vuotiaana löysin oman lajini. :haart: Nyt siitä on reilu vuosi ja vieläkin räpeltävä aloittelija olen :D

5-luokalla ruokalassa ku vertailtiin toistemme haboja ja huomasin että ei nyt oikein näy mitään ja kaverit naureskeli sit aloin nostelee omil käsipainilla kotona ja näytin vähän ajan päästä uudelleen, eipä enään naureltu...

vaikka eihän sieltä paljoa noussut mutta siitä pöydästä eniten:D

kun tuli 7 niin aloitin nostelun oikealla salilla kävin 20-40 kertaa ja sit loppu "into" jostakin syystä... ja alotin uudestaan uudenvuoden jälkeen ja siitä asti heh...ja oon vieläki 7...eli n. 2kk

painonnoston seurassa aloitin viikko sitten:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom