kuinka vanha olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rough
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Olen ollut hommasta kiinnostunut jo varmaan kohta 10 vuotta, mutta treenaamiset ovat jaksottuneet maksimissaan vähän alle 3 kuukauden treenauskausiin vailla määränpäätä.
Nyt 24-vuotiaana sitten heräsin että olen kohta (perse, tasan kahden viikon päästä jo) lähempänä kolmea-, kuin kahtakymmentä ja viimeiset 5 vuotta olen vain datannut koneella. Tilasin levytangon ja painot himaan että voi jotain tehdä kotona (yllättävän paljonkin kun soveltaa, 15kg käsipaino ja leuanvetotanko löytyi jo ennestään), kun salilla ravaamiseen ei tunnu mielenkiinto pitkään riittävän.

Vaikka kuukauden verran olen kroppaa nyt totutellut kevyellä treenillä, niin varsinaiseen treeniin pääsen kiinni vasta vajaan kuukauden päästä, kun pitää vielä totuttaa kroppa tangon kanssa treenaamiseen. Esimerkiksi kyykkyä en ole koskaan vielä tehnyt, joten se on varma että jos aloitan vähänkään liian rajusti, en kävele ainakaan viikkoon normaalisti.

epäsäännollisesti treenasin 17-19 vuotiaana ja sitten armeijassa
9kk jona aikana en treenannut ja armeijan jälkeen vielä kolmisen kuukautta taukoa ja sitten säännöllisesti on tullut treenattua ikä vuodet 20-22(Täytän helmikuussa 22).

15v. aloitin salilla oleskelun. 18-kesäsenä aloitin treenaamisen

Ysillä olin. Eli 15-16 vuotiaana. Olin silloin kyllä ihmeen heikko lihaksinen. Sain penkistä just ja just 25kg. Aika surkeesti verrattuna siihen miten muutamat 15-vuotiaat pakkotoistolla nostaa yli 100kg penkistä. <:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Lukion ekalla alottelin kaverin innoittama, kun olin 16v. Nyt on vajaa 5 vuotta treeniä takana, ja massaa tullut ihan hyvin. 3 viimestä vuotta ollu treenin ja ravinnon suhteen ihan hyviä. Hitto kun olis tajunnu ne 2 ekaa vuotta treenaa hyvin, ni ois nyt aivan toinen kunto :)

Lukion ekalla eli 16-v raahauduin salille ekan kerran. Voi mitä räpellystä se silloin alussa olikaan, onneksi vuosien mittaan hiukan järkeistynyt mies ja treeni.

Vähän ennen ku täytin 16.

Ite olin 16. Mut tahtosin kysyy et lähes jokatoine valittaa et ei treenannu fiksusti jne , mitä tarkotatte sillä? ette osannu tekniikoita vai jotai muuta?

15v. olin, ysillä liikkatunnilla, uimahallin yhteydessä oli kuntosali. Kertamaksukaan ei tainnut olla edes kahtakymmentä markkaa, jos omin nokkinensa joskus kävi... Silloin ei todellakaan tullut käytyä kovin säännöllisesti vielä salilla, niinkuin viime vuosina.

Suositut

Back
Ylös Bottom