kuinka vanha olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rough
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kuudennella luokalla ekan kerran kävin salilla ja penkkipunnersin hirveällä pompulla 30 kg... Ysiluokalla väänsin jotain venäläistä penkkitreeniä ja ojentajaa ja hauista, penkistä tais nousta 70 ja risat noilla eväillä. :david: Lukion tokalla aloin treenata monipuolisemmin, mutta silti erittäin yläkroppapainotteisesti. Jalkoja teki velvollisuudentunnosta kerran viikossa. (Jos ehti ja jaksoi.)

Intissä aloitin sitten ensimmäistä kertaa oikeasti kovat jalkatreenit muun heilumisen ohella. Kaikkiaan treeniä on (mikäli alkuaikojen epäsäännöllistä rhp-hörhöilyä ei lasketa) takana suunnilleen nelisen vuotta. Tuohon aikaan mahtuu yksi puolen vuoden mittainen totaalitauko.

Nyt on sentään tullut treenattua hieman yli 2 vuotta ilman taukoja koko kehoa tasapuolisesti.

Säännöllisesti yhteensä 2-3kk tullut treenattua. Ensimmäinen kuukausi elokuussa 2005. Marras-joulukuun 2007 treenasin suht säännöllisesti. NYT olisi tarkoitus aloittaa kunnolla treenaaminen ja vieläpä koko kehoa. Parempi myöhään kun ei milloinkaan :D

En laskenut tähän mukaan yläasteaikaisia epäsäännöllistä RHP-pelleilyä.

12-13v ikäsenä.. punttaaminen isukin hitsaamalta penkiltä siirty hyvin nopeaa oikealle salille..lisäravinteetkin tuli jo turhan aikasin joku 14v..mukava theardi =)

18-vuotiaana kaveri vei salille. Sen jälkeen sali ollu osa elämää. Painoa tullu reilu 20kg ja voimat suurinpiirtein kaksinkertaistunu kaikkissa liikkeissä.

Aloitin -08 tammikuussa 28 v. Tässä kuussa täytän 29. Tosi nuorena monet aloittaneet, kunpa olisin itekin aloittanut vaikka siinä kakskymppisenä.

Aloin seurustelemaan raudan kanssa kun olin 17. Suhteen alku (noin 2v.) oli yhtä vuoristorataa.. Nyt olemme jo olleet rakastavaisia viisi vuotta ja suhteemme tuottaa hedelmää.

Paljonkos nousee penkistä?
tahtoo vertailla ku itekki oon 14,juuri täytin
en saa tota Orginally Posted by juttua, olen pahoillani, en osaa :D

Täytän puolenvuoden päästä 14, eli oon 14.5v ;) ja penkistä nousee 82.5:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Kadehdittavan nuorina olette saliuran aloittaneet. Itse olin 28 v kun ensimmäistä kertaa salin oven avasin. Muistan vieläkin elävästi, miten tahkosin penkkiä 32,5 kg:llä... Nyt on 12 v jo takana ja voin sanoa, että saliharrastuksen aloittaminen oli yksi elämäni parhaimpia päätöksiä.

Voisin vielä lisätä että viimoset 3.5kk oon ihan kunnon ohjelmalla treenaillu, ja tuloksia on tullu ihan sopivasti.. kyykyn sarjapaino noussu 30kg ja penkissä noussu 10kg max, ei mikään parhain mahollinen, mutta ihan tyytyväinen oon kun kerran viikossa tulee penkkiä rukkailtua :rolleyes:

14 vuotiaana kiinnostuin kehoilusta ja siinä alotin perusliikkeiden tekemisen himassa ja 16 täytettyäni aloin käymää salilla ja hyvä pohjakunto oli jo siinä vaihees

12 vuotiaana aloin treenata penkkiä koulun punttiksella, 14.5 vuotiaana aloin käymään puntilla säännöllisesti vähintään 2 kertaa viikossa. nyt on takana jo reilu 3.5 vuotta :)

Nyt penkki tulos on vähä laskenu ku oon syöny vähän satunnaisesti... eli aika paljon liian vähän mutta saan nostettua 3x70kg maximi ehkä välitä 75-80kg tosiaan en oo koittanu max noin kuukauteen... mutta onha toi sun 82.5 sairaan hyvi...

Minkäs laiset on sarjapainos?
Ittellä oli eilen treeneissä reilu 60kg ja sillä 3x8 ( alotin eile uuden ohjelman)

Enpä muista oonko jo vastannu mutta, siinä ykstoistavuotiaana kävin ensimmäisen kerran salilla, yhentoista ja kahentoista ikävuoden ajan se oli sellasta aika epäsäännöllistä palloilua ja kolmetoistavuotiaana aloinkin sitten käymään säännöllisemmin salilla.. Ikää on vielä se 14, 18 aamua jäljellä ja 15 vuotta... penkki on sen 95kg, maastaveto 150kg, ja kyykky 120kg vyön kanssa. Tiiä sitte mitenkä tulokset laskee kun olen kipeä. No, kyllä ne sieltä sitten nouseekin..

Jees, elikkä miehän kuljen irc-galleriassa (tottakai) tällä tunnuksella: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Sling

mulla on puhelimessa kuvattuna 110 kg kyykky ilman vyötä ja 120 kg kyykky vyön kans. mulla ei vaan ole välineitä eikä taitoa uppia niitä koneelle saati youtubeen, tarttisin kai jonkinlaisen piuhan että saisin ne edes koneelle. vaan kun ei ole. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom