kuinka vanha olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rough
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
15vuotiaana kävin vuoden RHP reeniä. sitten vuosi taukoa ja n.6kk voimanosto-treeniä. Tämän jälkeen 1½vuoden tauko ja Taas hieman RHP:tä. Sitten viisastuin 21-vuotiaana ja on reenattu nyt 1½ vuotta kunnolla ja on kyllä tuloksetkin ollu sen mukaiset :rock:

siinä yläasteen loputtua poikien kanssa penaa ja haukkaria. amiksessa sit rupesin miettimään että jos jotain muutakin liikettä kokeilis.

14-v. Otin ekana PENKKIÄ....52,5kg. Muistan tuon ikuisesti. :dance:

"16 years old when I went to war, To fight for a land fit for heroes..."

En edes muista milloin ite alotin punttien nostelun, kun oon ollu kiinnostunu salitreenaamisesta ja kaikenlaisesta voimailusta niin kauan kun muisti kantaa. Varmaan jotain ~15v oon ollu, kun alottelin. Meni vuosi tai pari aika epäsäännöllisesti. Intin jälkeen oon oikeastaan alkanu treenaamaan kunnolla, kun on ollu aikaa ja jaksanu panostaa enemmän.

Itse aloitin siinä 16-17 vuoden ikäisenä, tällä hetkellä 18 lasissa eli semmoiset 1-1,5 vuotta reeniä takana. Kehitystä on käynyt, mutta enemmänkin olisi voinut olla.

13v. Otin ensimmäistä kertaa tuntumaan saliin lätkätreeneissä. N. vuosi myöhemmim rupesin käymään 3krt viikossa ja RHP oli ohjelma :D. Ammattikoulussa sitä tuli sitte hieman viisastuttua ja luettua treenaamisesta ja lihoista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Lukiossa tuli salilla vuoden verran kikkailtua, treeni oli mitä oli (lue paskaa), ikää silloin siis 17-18. Seuraavan kerran armeijassa innostuin, silloin tuli puoli vuotta käytyä hyvin epäsäännöllisesti, ilman kunnon ohjelmaa (ikää silloin 19-vuotta).

Nyt puoliska vuotta sitten alotin, kunnon ohjelmalla, viimeisenpäälle tosissaan, laitoin ruokapuolen ja kaiken (suurinpiirtein) kuosiin ja tuloksia on tullut toivotulla tavalla. Opittavaakin vielä riittää, eipä sillä.

Kiitoksia Pakkotoisto.comille monista hyvistä ohjeista! :worship:

juuri kun täytin 17 :P
alusta asti melko viisaasti (lue: ei niin päin persettä) tullu treenailtua, kiitos kaverin isoveljen ja pakkotoisto.comin :)

Itse olin 16, ja treeni oli penkki/hauis painotteista. Ruokailutkin oli aivan päin helvettiä. Vasta vuosi sitten hommaan saatiin jotain järkeä.

16 olin kun aloitin hiukan epäsäännollisemmin mutta nyt 7 kuukaut sitten on päässyt hommasta perille ja alkanu tekee tarkan ohjelman mukaan :)

penkki tuli makkariin sängyn viereen plus levytanko kun olin 13 v. ja alkoi mieletön jokapäiväinen penkin, hauiksen ja edelleen jatkunut leuanvedon treenaaminen. yleisellä salilla kävin vasta paljon myöhemmin. yksi välivaihe oli kaverin kellarisali. siellä kaverit ja tutut nosteli joka ilta. sitten joskus 15 - 16 vuotiaana ehkä vasta oikealle ja yleiselle salille menin ekoja kertoja. näistä on jo kymmeniä vuosia aikaa.

Olisinkohan ollut 13-14-vuotias suunnilleen, kun rupesin kulkemaan salilla isäpuolen mukana. Jossakin vaiheessa se sitten jäi vaikka olisi ollut varmaan ihan hyvät mahdollisuudet kilpailuihinkin kun olisi pari vuotta jaksanut treenailla. 17 vuotiaana innostuin harrastuksesta uudestaan ja treenailin vähän miten sattuu, kunnes nyt viime kesänä sain valmentajan ja rupesin harrastamaan voimanostoa kilpailumielessä.

17 ikäsenä...

haukka penkki haukka penkki.. jotenki noi se reeni meni alkuaikoina,
nykyää jo jotai kunno ohjelman tynkää :D ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom