kuinka vanha olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rough
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Aktiivisen ja päämääräpainotteisen treenin aloitin 19-vuotiaana, nyt ikää 21-vuotta. En uskaltanut aloitella hc-treeniä aikaisemmin, sillä tarkoitusperällä että se olisi voinut vaikuttaa pituuskasvuun.. Olen kyllä nostellut suht´kevyitä painoja 17-vuotiaasta asti, mutta se oli enemmän tai vähemmän pelleilyä. Onneksi tuota vartta nyt siunautui kuitenkin jonkin verran, ettei tullut kirottua turhaan menetettyjä vuosia :hyper:.

18-vuotias, pari vuotta reenailin. Sitten oli 13 vuotta taukoa ja nyt olen taas 1.5 vuotta harjoitellut. Vanha lihasmassa tuli yllättävän nopeasti takaisin vaikka oli pitkä tauko.

no salilla tuli käytyä siinä 12-13 vuotiaana ensimmäisen kerran ja siellä kävin tosi harvoin, mutta 16 vuotiaana sitten aloitin todenteolla treenaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Salilla kävin ekoja kertoja 20 vuotiaana, 23 vuotiaana alko sitten kotireenit "kunnolla" ja nyt 24 vuotiaana ehkä syttyy tälle touhulle :)

Olin jotain 15 (loppuvuodesta syntynyt), pelasin jalkapalloa samalla ja rupesi harmittamaan, kun muilla oli about 20kiloa lihaa enemmän kuin minulla, tosin n. 2vuotta vanhempia. Penkkisetin hankin kotiin halvalla ja ei hajuakaan, mitä tein.. Samoilla linjoilla mennään nykyäänkin, mutta salikortti nykyään hankittuna ja monipuolisemmin liikkeitä:thumbs:.

12-13 paikkeilla veivasin pystypunnerrusta ja muita random liikkeitä, penkki tuli ostettua 13,5v:na jouluksi. Nyt, 1,5v myöhemmin hommaan on tullut vähän järkeä.

16 vuotiaana aloiteltiin. Eka vuosi oli hauispenkkirinta pelleilyä. Tokana vuotena tuli järkeä mukaan touhuun. Kolmas vuosi ja siitä eteenpäin totista raudan vääntöä.

Suositut

Back
Ylös Bottom