kuinka vanha olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rough
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
16-vuotiaana. Halusin käsiin voimaa lisää ja haluan edelleen, mutta nyt mennään enemmän body-tyylillä. Kyllä se mullaki oli aluksi aika leikkimistä.

Aika tasan tarkkaan olin 14 vuotias, kun alotin punttien kolistelun, kuulantyöntö touhuista olin innostunut ja niihin hommiin lähin hakemaan vielä lisävoimaa salilta. Noh, kuulantyöntelyt oli ja meni, mutta salilla käydään edelleen!

Aloittelin judoharrastuksen tukena 15-vuotiaana. Tuolloin tosin kesti vain vuoden.

Pienen tauon jälkeen aloitin uudelleen 34-vuotiaana :D

Randomisti tuli joskus 12-14 v:nä tehtyaä pelkkää penkkiä ja hauista:D Säännöllinen treenaaminen alkoi varmaan pääosin tossa 15 kesäsenä. aluks vähä voimapainotteisesti ja toi 16 vuos meni vähä bodaillessa ja nyt haetaan taas vaihteeks vähän voimaa.

Viime vuoden syksynä eli 15 vuotiaana alotin :D Pari kuukautta olin treenaamatta jalkoja mut sit sen jälkee on ollu koko kropan treeniä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
20-vuotiaana, jos vois vielä asiaan vaikuttaa, oisin alkanu siinä 16-18-vuotiaana mieluummin :)

Vähän jengi on alottanut skidinä. Vanhempana aloittaneet rohkeasti vaan ilmottautumaan (tulisi vähän mielenkiintoisempi tulos!). Vaikka onhan se usein vähän tulkinnanvarainen juttu että millon on aloittanut. Aloitin itse salilla pyörimisen 19-vuotiaana mutta olisihan siellä silloin voinut käyttää aikansa viisaamminkin.

21v. Että kun oliskin tajunnu alottaa joskus 16v niin saattais olla hieman paremmas kondikses...

Taisin aloitella jo siin 13 vuotiaana.. tulokset nous tosi nopeesti taisin 14 vuotiaana olla jo aika vahva ikäisekseni sitten isommat pojat kertoivat kuinka tämä nostelu vaikuttaa pituuskasvuun.
4 vuode tauo jälkee aloin taas nostelee.

Taisinpa olla hitusen alle 17-vuotias.

15-16 v olin ku alotin. Vuoden päivät taisin räpellellä ja luulla että söin tarpeeks ja hyvin, mutta myöhemmin tajusin että asiat olis voinu tehä paremmin.
Nyt löytys paremmi tietoo, mut ei oo jaksanu lähtee salille :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom