Ongelmani on etten saa millään painoa nousemaan. Olen 19 vuotias mies, käsittääkseni tässä iässä pitäisi olla vielä kohtalaisen helppoa saada massaa, varsinkin kuin painan vain 72-75kg ja pituutta on 181cm. Olen nyt noin 1.5 vuotta käynyt puntilla ja paino noussut 55 kilosta tuohon 75 paikkeille, mutta nyt jo useamman kuukauden ollut täysin sama paino (ainakin puoli vuotta). Lisättäköön tähän vielä että maha kyllä kasvaa, mutta paino pysyy täysin samana. 8-päkin tilalle on tullut vararangas, mutta paino ei ole noussut.
Syön AINA kun vain pystyn ja joka kerta ensimmäiseen oksennusrefleksiin saakka, mutten tietenkään purjoa safkoja ulos. Syöminen on minulle todella tuskallista, sillä harvoin ikinä edes on nälkä ja kun syön tuntuu että mahaan menee enemmän ilmaa kun ruokaa. Tavallisen aterian syömiseen menee helposti tunti kun ei vaan saa ruokaa alas. Tuloksetkaan eivät oikeastaan ole nuosseet vuoteen juuri ollenkaan.
Kysymys kuuluu millä helvetillä sitä saisi syötyä joku 4000 kcal päivässä, vaikka tuskin sekään näköjään riittäisi? :wtf:
Syön AINA kun vain pystyn ja joka kerta ensimmäiseen oksennusrefleksiin saakka, mutten tietenkään purjoa safkoja ulos. Syöminen on minulle todella tuskallista, sillä harvoin ikinä edes on nälkä ja kun syön tuntuu että mahaan menee enemmän ilmaa kun ruokaa. Tavallisen aterian syömiseen menee helposti tunti kun ei vaan saa ruokaa alas. Tuloksetkaan eivät oikeastaan ole nuosseet vuoteen juuri ollenkaan.
Kysymys kuuluu millä helvetillä sitä saisi syötyä joku 4000 kcal päivässä, vaikka tuskin sekään näköjään riittäisi? :wtf: