Itse kun en hirveästi ole perehtynyt aiheeseen, vaan syön mitä mieleni tekee ja lisään vain proteiinia ruokavaliooni rahkoilla /jne.Ai niin, ja kannattaa ihan oikeasti tarkastella niiden ruokien ravintosisältöä. Rahka, kana, jauheliha, kaurapuurot ja muu tällainen ovat oikeastaan vähiten energiatiheää sapuskaa mitä on. Itselläni on yleensä ongelma sen suhteen, miten en söisi liikaa. Itse en syö rahkaa tai kaurapuuroa ollenkaan, koska niiden paino-energia(paino-proteiini)-suhde on kohtuuttoman matala. Mulla on vissiin taipumus valikoida aina ne kaikkein energiatiheimmät ruoat, koska bulkillakin ollessani vedän tosi helposti överit. Kerran kokeilin syödä niin paljon kuin teki mieli ja vähän työn maussakin niin järkytyin kun päivän safkat menivät sinne 6000-7000 kaloriin.
Voisitkos hieman valaista tyhmää, mitä aineksia sitä sitten kannattaisi syödä paremman energiatiheyden kannalta. Voisi auttaa varsinkin työpäiviä ja eväitä ajatellen (07:30 - 14-16 asti liikenteessä autossa ja asiakkaiden luona, ei yleensä muuta ruokailupaikkaa kuin kuskin penkki).