kuinka saada massaa jalkoihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja migis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voisiko joku kertoa hyvän keinon saada jalkoihin äkkiä lisää massaa kun tuntuu että muut kropan osat kehittyvät paljon jalkoja nopeammin. voimaa jalkoihin kyllä tulee mutta massaa ei vain mainaa tulla millään

Safkat kohilleen eli kaloreita yli kulutuksen ja perusliikkeitä kehiin (kyykky, prässi, häkki, ojennukset, askelkyyky, etukyyky yms.)

Salomaa sanoi:
Safkat kohilleen eli kaloreita yli kulutuksen ja perusliikkeitä kehiin (kyykky, prässi, häkki, ojennukset, askelkyyky, etukyyky yms.)

Hyvä salomaa! unohit jullen ja Suorinjaloin maastanoston! :D

Mitenkä mahdollista tällainen??!

No joo. Jospas "migis" kertoisit ihan että mitäs sä nyt niille kintuille teet ja kauanko olet tehnyt ja millä painoilla niin parempi vastata.

Mää oon ainakin saanu massaa pirun hyvin seuraavanlaisella ohjelmalla:

takakyykky 5(sarjaa)* 10(toistoo)
reisikoukistus 4*10
reisiojennus 4*10
pohkeet 4*15-20

Mitäs jos mä oonkin vääräoppinen kerettiläinen ja treenaankin 2-jakoisella. Miten sillon kannattaisi tehdä jalkoja kun esim. tuosta ylläolevasta treenistä ei kyllä jalat ehdi palautumaan ja ollaan pitemmässä juoksussa kyllä ylikunnossa niin, että kolisee.

2-jakoisessa itsellä ainakin toimii seuraava:
Etureidet:
3x8 hack-kyykky laitteessa
3x10 reiden ojennus

Takareidet:
SJMV 3x8
Reiden koukistus 2x10

Pohkeet:
Istuen/seisten 4x10

Eli tuo esimerkkitreeni.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pulla sanoi:
Mitäs jos mä oonkin vääräoppinen kerettiläinen ja treenaankin 2-jakoisella. Miten sillon kannattaisi tehdä jalkoja kun esim. tuosta ylläolevasta treenistä ei kyllä jalat ehdi palautumaan ja ollaan pitemmässä juoksussa kyllä ylikunnossa niin, että kolisee.

Ei 2-jakoiseen mitään noin kovaa jalkaohjelmaa voi ottaakaan. Joku 2x6 etukyykkyä ja pari-kolme ojennussarjaa päälle (tai jotain muuta haluamaansa liikettä) etureisitreeni on siinä. Takareisille sitten SJMV ja vaikkapa koukistukset ja sarjoja maksimissaan se 5 kpl. Tietty voi varmasti myös tehdä esim. sillä 5x5 systeemillä, mutta sitten kannattaa pitää vain yksi liike per lihasryhmä, muuten venyy treenit mahdottoman pitkiksi.

itse teen kaksjakoisessa etureisille kyykky smithissä 3x10 + ojennukset 2x15 ja takareisille vaan sjmv:n 4x6-10. kyykyssä olisi nyt tavoite saada nykyinen 3x10 sarja 1,5 minuutin palautuksilla sarjaan 5x10 30 sekan palautuksilla. tuntuisi toimivan. jalat sopivan kipeät treenin jälkeen ja ehtivät palautua seuraavaan treeniin. treenaan siis etu-ja takajalat eri kerroilla. :)

Pulla sanoi:

Normi kyykyssä eka kova 6-8 ja sitten päälle "Widowmaker" tyyliin 20 toistoa.
Saman voi suorittaa Smithissä, prässissä ja muissa "härveleissä".
Etukyykyssä otan sitten 2*6.

Tuo periaatehan on DC treenistä ja itse sitä toteutan. Widowmaker on kyllä oma maailmansa ja sitä kannattaa kokeilla ihan vaikka kokemuksen vuoksi. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom