Mua kiinnostaisi tietää lisää näistä lääkesponsseista. Kuka niitä saa ja millä perusteella?Ei, koska siihen loppuisi lääkesponssit aika nopeaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua kiinnostaisi tietää lisää näistä lääkesponsseista. Kuka niitä saa ja millä perusteella?Ei, koska siihen loppuisi lääkesponssit aika nopeaan.
Whaaaat? Ei?
Ilmeisesti lähipiirissäsi ei ole lääke-edustajia?Mua kiinnostaisi tietää lisää näistä lääkesponsseista. Kuka niitä saa ja millä perusteella?
Pari lääkäriä on ja muistaakseni kuulemma mitään rahan arvoista ei miltään lääkefirmoilta saa, koska se on kiellettyä. Huijasivatko he minua, vai muistanko vain kenties väärin? Haluaisin tosiaan vähän tarkempaa selitystä näistä, enkä mitään epämääräistä vihjailua ja kuulopuheita suoraan työpaikan kahvipöydästä.Ilmeisesti lähipiirissäsi ei ole lääke-edustajia?
Käsittääkseni näitä sääntöjä on kiristetty merkittävästi joskus 10 vuotta sitten. Pahimmillaan homma oli sitä, että lääkäreitä lennätettiin lääkefirman piikkiin päivän seminaariin, joka sitten jatkui sopivasti viikon maksetulla lomailulla 5 tähden resortissa.Pari lääkäriä on ja muistaakseni kuulemma mitään rahan arvoista ei miltään lääkefirmoilta saa, koska se on kiellettyä. Huijasivatko he minua, vai muistanko vain kenties väärin? Haluaisin tosiaan vähän tarkempaa selitystä näistä, enkä mitään epämääräistä vihjailua ja kuulopuheita suoraan työpaikan kahvipöydästä.
Käsittääkseni näitä sääntöjä on kiristetty merkittävästi joskus 10 vuotta sitten. Pahimmillaan homma oli sitä, että lääkäreitä lennätettiin lääkefirman piikkiin päivän seminaariin, joka sitten jatkui sopivasti viikon maksetulla lomailulla 5 tähden resortissa.
Jos käytät magneettimediaa lähteenä, etenkin terveysuutisissa, ei koko viestillä ole mitään painoarvoa.
Painoarvo pysyy kohdillaan kunnes löydät riittävän hyvän vasta argumentin, että mahdatko kenties olla asiasta eri mieltä?
Juu ei ole homeopatiaa tuollainen. Tossa vähän lähempää tarkastelua aiheesta: Homeopatia ei eroa lumehoidosta | TS HyvinvointiLuulin ekana että homeopaattisissa hoidoissa käytetään ravintolisiä d-vitamiinit, sinkit, yms... mutta ei taidakaan tarkoittaa samaa?
Oikeanlaisilla elämäntavoilla voi pienentää riskiä kyllä, ja tähän sisältyy myös ruokavalio. Se on sitten monimutkaisempi juttu, mikä ruokavaliossa oikeasti vähentää minkäkin syövän riskiä, ja mikä ei.Uskon että oikeanlaisella ruokavaliolla ja riittävillä vitamiinien ja kivennäisaineiden saannilla voidaan estää syöpäriskiä, sekä tiettyjen aineiden puutoskin voi lisätä syöpäriskiä.
Periaatteessa joo, painoarvo pitäisi mitata sisällön perusteella eikä lähteen perusteella. Ongelma on siinä, että on paljon helpompi suoltaa paskaa, kuin argumentoida sitä vastaan. Harva riittävän pätevä henkilö viitsi tuhlata aikaansa jokaisen hölynpölyn debunkkaamiseen, koska se on niin vaivalloista ja joissain hienostuneemmissa tapauksissa voi olla mahdotonta. Tuon magneettimedian artikkelinkin erittely veisi tuhottomasti aikaa, vaikka ainakin omasta mielestäni se on selvästi puutteellinen, aukkoinen ja harhaanjohtava.Painoarvo pysyy kohdillaan kunnes löydät riittävän hyvän vasta argumentin, että mahdatko kenties olla asiasta eri mieltä?
Painoarvo pysyy kohdillaan kunnes löydät riittävän hyvän vasta argumentin, että mahdatko kenties olla asiasta eri mieltä?