Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän siinä mun mielestä ole mitään, mutta musta tulee semmonen fiilis välillä että jotkut vetää sitä rahkaa ihan vaan sen takia että haluaa olla niin helvetin bodari.

Taisi Andy tuolla kamppailulaji osiolla ilmaista aika hyvin, tosin eri asiaan liittyen, mutta musta sopii aika hyvin tähänkin asiaan. Eli Andy tais sanoa jotaan siihen suuntaan että moni vetää sitä palautusjuomaa treenien jälkeen aika pitkälti sen takia että saisi enemmän HC treenaajan statusta. Mutta sitten kun pitäis lähteä aamulenkille ennen duunia sitä ei jaksakkaan.

Semmonen fiilis mulle tulee välillä ku lukee 18v jätkien juttuja siitä kuinka ne vetää 8 purkkia rahkaa naamaan päivässä ja vieläpä raakana. Sitten ollaankiin kauheita körmyniskoja vaikka ei olla käyty puntilla kun se kaks viikkoa... Sama ku jätkät tuijottaa sitä painoa sokeasti. Mullakin on jokunen tuttu ku on ihan innoissa kun on paino noussu 3kg kuukaudessa (tietty pelkkää lihasta)...

Sori, meni kyllä aikasen OT.

2 purkkia päivässä (250g), vedän päivän ekana ja vikana ateriana. Aamulla tietenkin muutakin mukana.

Kyllä tommonen 25g proteiinia aamulla parissa minuutissa helpottaa elämää varsinkin jos on kiire eikä oikeen ehdi mitään säätäämään eikä haluu liikaa proteiinipirtelöitten varassa elää.

1-3 purkkia päivässä ehrmannia, äidin tekemällä mansikkahillolla höystettynä.

Tulee 2-3 syötyä yleensä, mutta joskus päiviä ettei yhtään. Kätevä syödä aamulla kaurahiutaleiden kanssa ja töissä valipalana ja sitten joskus iltapalalla se kolmas.

Eihän siinä mun mielestä ole mitään, mutta musta tulee semmonen fiilis välillä että jotkut vetää sitä rahkaa ihan vaan sen takia että haluaa olla niin helvetin bodari.

Taisi Andy tuolla kamppailulaji osiolla ilmaista aika hyvin, tosin eri asiaan liittyen, mutta musta sopii aika hyvin tähänkin asiaan. Eli Andy tais sanoa jotaan siihen suuntaan että moni vetää sitä palautusjuomaa treenien jälkeen aika pitkälti sen takia että saisi enemmän HC treenaajan statusta. Mutta sitten kun pitäis lähteä aamulenkille ennen duunia sitä ei jaksakkaan.

Semmonen fiilis mulle tulee välillä ku lukee 18v jätkien juttuja siitä kuinka ne vetää 8 purkkia rahkaa naamaan päivässä ja vieläpä raakana. Sitten ollaankiin kauheita körmyniskoja vaikka ei olla käyty puntilla kun se kaks viikkoa... Sama ku jätkät tuijottaa sitä painoa sokeasti. Mullakin on jokunen tuttu ku on ihan innoissa kun on paino noussu 3kg kuukaudessa (tietty pelkkää lihasta)...

Sori, meni kyllä aikasen OT.

Tätä threadia lukiessa tulee ihan samanlaisia ajatuksia mieleen.

"Lapion naamaan 4-8 purkkia. Raakana :whip:"

:offtopic:

No itse syön rahkaa ainakin sen takia, koska se on halpa ja hyvä proteiininlähde. Maustan funlightillä joita taas on niin monia makuja, että siihen ei edes pääse kyllästymään niin helpolla kun välillä vaihtelee.

Minkä verran te sitä fun lightia rahkaanne sekoitatte? Olen muutaman kerran kokeillut eri makuja ja tökkii kyllä melkolailla. Tulee jotenkin kauheen makeeta. En oo kuitenkaan lisännyt mehua kuin ehkä 10 g. Mehukeiton kanssa sheikattuna kyllä uppoaa alta aikayksikön.

Minkä verran te sitä fun lightia rahkaanne sekoitatte? Olen muutaman kerran kokeillut eri makuja ja tökkii kyllä melkolailla. Tulee jotenkin kauheen makeeta. En oo kuitenkaan lisännyt mehua kuin ehkä 10 g. Mehukeiton kanssa sheikattuna kyllä uppoaa alta aikayksikön.
Sellanen about korkillinen. Otan aina yhden ihan pienen lusikallisen "raakana" ja sitten siihen koloon kaadan sitä funlightiä jonka jälkeen sekotan.

1 ehrmannin purkki, marjoja mukaan desin verran, ruokalusikallinen rypsiöljyä ja teelusikallinen hunajaa mikäli marjat on happamia. Joskus blandaan marjojen sijasta soijarouhetta protskujen maksimoimiseksi.

2 250 g purkkia Pirkan vähälaktoosista rahkaa päivässä. Hinta 0,69 €/prk ja proteiinia 30 g/prk. Päihittää mennen tullen Ehrmannin rahkat.

Mausteena tottakai Fun Light ja suosikkimaut metsämarja, mansikka ja sitruuna/vadelma. Lisäksi ripottelen päälle kukkurallisen ruokalusikallisen tummaa soijarouhetta (50% proteiinia).

2 250 g purkkia Pirkan vähälaktoosista rahkaa päivässä. Hinta 0,69 €/prk ja proteiinia 30 g/prk. Päihittää mennen tullen Ehrmannin rahkat.

Mausteena tottakai Fun Light ja suosikkimaut metsämarja, mansikka ja sitruuna/vadelma. Lisäksi ripottelen päälle kukkurallisen ruokalusikallisen tummaa soijarouhetta (50% proteiinia).
Pirkka on kyllä niin kuivaa että siihen pitää jotain vettä tai maitoa lisätä aika runsaasti sekaan, liikaa sähläämistä aamulla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom