Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivässä menee 3-4 Ehrmannia. 2 kertaa päivässä 80 dl kaurahiutaleiden ja mehukeiton kanssa ja illemmalla vähintään 1 öljyn kanssa.

Kuinkahan pitkään ihminen jaksaa syödä päivässä 2-6 purkkia ehrmannia? :D

Monessakin asiassa tulee kyllästyminen, luulisi että sama tapahtuu maitorahkan syömisessä. Otetaan esimerkki. 20v henkilö syö 3 purkkia maitorahkaa päivässä. Tästä tulee 21 purkkia viikossa, n. 90 purkkia kuukaudessa, n. 1095 purkkia vuodessa. Kolmekymppiseksi ehdittyään tämä henkilö on lusikoinut siis yli 10000 purkkia maitorahkaa...

Ps. Itse syön keskimäärin 7 purkkia viikossa

Kuinkahan pitkään ihminen jaksaa syödä päivässä 2-6 purkkia ehrmannia? :D

Kunnes kuolema koittaa tai tulee vanhuus? Eihän tuo ole kuin asenteesta kiinni. Tuolla samalla periatteella mistä tahansa paljon käytetystä asiasta tulee joka tapauksessa paljon pitkällä aikavälillä. Punnitseppa kaikki ruokasi ja laske kilomäärä vuotta kohden. Ei ole vähän sekään.:D

Kunnes kuolema koittaa tai tulee vanhuus? Eihän tuo ole kuin asenteesta kiinni. Tuolla samalla periatteella mistä tahansa paljon käytetystä asiasta tulee joka tapauksessa paljon pitkällä aikavälillä. Punnitseppa kaikki ruokasi ja laske kilomäärä vuotta kohden. Ei ole vähän sekään.:D

Totta. Mutta onneksi on myös vaihtoehtoja.

En ainakaan näkisi itseäni vetämässä 65-vuotiaana 4 purkkia ehramia naamaan joka päivä. Näkisitkö itse? :jahas:

Ehrmannia 2-4 prk. Välillä tulee laitettua jotain joukkoon, toisinaan tulee syötyä sellaisenaan.

Ja töissä nää jaksaa kysellä, että etkö sie ikinä kyllästy rahkaan :D

Kyllä sitä 2 purkkia ainakin päivässä menee. Pelottaa vaan että alkaa maistumaan puulta jossain vaiheessa eikä keksi yhtä hyvää korviketta siksi aikaa kun alkaa taas maistumaan. Onko jollain kokemuksia tästä?(Luulis olevan:))

0! Mua rahka närästyttää, eli en voi sitä syödä laisinkaan. Ihmeellinen homma toi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom