Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
Rahkaa menee tavallisesti 750-1000g päivässä, ja milbonaa. Hinta-laatu suhteeltaan parasta, ja päihittää ravintoarvoissakin kilpailijansa. Natsikauppa roks. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaksi purkkia menee. Jääkaapin yksi hylly täynnä niitä, Ehrmannia tietysti. Pakko pitää pientä varastoa, pelkään aina ku meen kauppaan, että ne on loppu sieltä.

Milbonan puolen kilon paketti on kyl aika vaarallinen..Helposti menee kerralla, vaiks päättäs että syö vaan puolet...:) Sehän o sama määrä ku söis 2kpl normikokosta rahkaa, eli PALJON. Ei varmaa kroppakaan tuota prodemäärää pysty kerralla hyödyntään? Mut minkäs teet ku o niin hyvää :)

May sanoi:
Ei varmaa kroppakaan tuota prodemäärää pysty kerralla hyödyntään? Mut minkäs teet ku o niin hyvää :)
Niin noh, tuosta on kiistelty aika paljon, mutta itse oon sitä mieltä että kyllä ne kaikki aminohapot menee ihan käyttöön. Eikä se 60g viä ihan hirveesti ole.

Näyttäisi rahka maistuvan itse kullenkkin :) Kysymykseni on että kuinka tärkeä se on ruokalistalla? Olen itse käynyt aktiivisesti salilla 4kk vasta, riittääkö minulle vielä normaali ruokavalio vai tarvitaanko rahkaa tai jotain sen korvaavaa vielä?

Blaine sanoi:
Näyttäisi rahka maistuvan itse kullenkkin :) Kysymykseni on että kuinka tärkeä se on ruokalistalla? Olen itse käynyt aktiivisesti salilla 4kk vasta, riittääkö minulle vielä normaali ruokavalio vai tarvitaanko rahkaa tai jotain sen korvaavaa vielä?

Mikäli haluat ladata protskuja kehoosi niin rahka on mitä mainion apuväline siihen hommaan. ja kun prodea on tarpeeksi niin siitähän ne lihakset tykkää. = kasvaa:worship:

Blainelle vielä täsmennystä: ei se rahka itsessään ole mitenkään välttämätöntä kenenkään kehitykselle, ainoastaan proteiinin kokonaismäärällä on merkitystä. Sen proteiinin voi ottaa ihan mistä vaan lähteestä, joka itselle parhaiten maistuu, ei ole pakko väkisin rahkaa syödä;) Monet syövät siksi, kun se on suht edullinen ja helppo proteiininlähde. Mutta voit kyllä aivan yhtä hyvin syödä esim. raejuustoa, tonnikalaa, mitä hyvänsä vähärasvaista lihaa tai kanaa (tähän harvalla on varaa kokopäiväisesti, tästä syystä rahka on kova sana), kananmunia, proteiinidrinksuja, jne. jne. Kaikki käy:)

AnttiS sanoi:
noin 6 Ehrmannia menee päivässä.

Täh? Kai tämä on vitsi :eek: Kannattaisi varmaan harkita proteiinin ottamista jostakin muusta lähteestä kuin maitoproteiinista. Mitä järkeä tässä on?

Itsellä menee 2 purkkia rahkaa jogurtin kera. Yksi välipalalla ja toinen iltapalalla...ja 2 purkkia rahkaa on ehdoton maksimi. Ruokavalion tulee olla monipuolinen!

edit. AnttiS: saat päivän aikana rahkoistasi 147g proteiinia ja painosi on profiilin mukaan reilut 90kg. Saat yli puolet päiväsi proteiinin tarpeesta pelkistä maitorahkoista. Kannattais vähän rakentaa monipuolisempi ruokavalio ja suosia protskulähteinä kanaa, lihaa, kalaa jne. Kyllä se liha lihalla kasvaa, eikä maitojen ja jauhojen läträilyllä.

fitnesspimu sanoi:
Täh? Kai tämä on vitsi :eek: Kannattaisi varmaan harkita proteiinin ottamista jostakin muusta lähteestä kuin maitoproteiinista. Mitä järkeä tässä on?

Itsellä menee 2 purkkia rahkaa jogurtin kera. Yksi välipalalla ja toinen iltapalalla...ja 2 purkkia rahkaa on ehdoton maksimi. Ruokavalion tulee olla monipuolinen!

edit. AnttiS: saat päivän aikana rahkoistasi 147g proteiinia ja painosi on profiilin mukaan reilut 90kg. Saat yli puolet päiväsi proteiinin tarpeesta pelkistä maitorahkoista. Kannattais vähän rakentaa monipuolisempi ruokavalio ja suosia protskulähteinä kanaa, lihaa, kalaa jne. Kyllä se liha lihalla kasvaa, eikä maitojen ja jauhojen läträilyllä.

No,en kyllä näe tossa mitään ongelmaa. Ruokavalioni on erittäin monipuolinen,ei noitten rahkojen syöminen sitä pilaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom