Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin noh, tuosta on kiistelty aika paljon, mutta itse oon sitä mieltä että kyllä ne kaikki aminohapot menee ihan käyttöön. Eikä se 60g viä ihan hirveesti ole.May sanoi:Ei varmaa kroppakaan tuota prodemäärää pysty kerralla hyödyntään? Mut minkäs teet ku o niin hyvää
Blaine sanoi:Näyttäisi rahka maistuvan itse kullenkkin Kysymykseni on että kuinka tärkeä se on ruokalistalla? Olen itse käynyt aktiivisesti salilla 4kk vasta, riittääkö minulle vielä normaali ruokavalio vai tarvitaanko rahkaa tai jotain sen korvaavaa vielä?
AnttiS sanoi:noin 6 Ehrmannia menee päivässä.
Percele sanoi:0. Vihaan rahkaa.
fitnesspimu sanoi:Täh? Kai tämä on vitsi Kannattaisi varmaan harkita proteiinin ottamista jostakin muusta lähteestä kuin maitoproteiinista. Mitä järkeä tässä on?
Itsellä menee 2 purkkia rahkaa jogurtin kera. Yksi välipalalla ja toinen iltapalalla...ja 2 purkkia rahkaa on ehdoton maksimi. Ruokavalion tulee olla monipuolinen!
edit. AnttiS: saat päivän aikana rahkoistasi 147g proteiinia ja painosi on profiilin mukaan reilut 90kg. Saat yli puolet päiväsi proteiinin tarpeesta pelkistä maitorahkoista. Kannattais vähän rakentaa monipuolisempi ruokavalio ja suosia protskulähteinä kanaa, lihaa, kalaa jne. Kyllä se liha lihalla kasvaa, eikä maitojen ja jauhojen läträilyllä.