Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hippo sanoi:Kokeilin viime viikolla pitkästä aikaa ja olipa tulos parantunu.![]()
Nyt menee 8.
tälläviikolla meni viimeisellä sarjalla myötäotteella 22, ens tai sitä seuraavalla vedän sen 25kertaa, tahti pitää olla vain tosi rivakka, muuten se ei tällä ruholla tuu onnistuun, tuon 22leuan jälkeenkin oli olo kuin olisi juoksemassa käynyt. otti pirusti kyllä kunnon päälle, sai sillä kyllä makian poltteenkin selkäänneutraali sanoi:nyt oon 2viikkoa tehnyt leukoja myötä otteella, tänään meni lisäpaino vetojen jälkeen 15 toistoa omalla painolla(noin 118kg). tavoitteena 2kk sisään vetää lisäpaino vetojen jälkeen myötä otteella n~25 leukaa oman painon ollessa suurinpiirtein samassa.
Eli???Korkkari sanoi:...ote oli neutraali.
levennä reilusti otettanjietro sanoi:Miks mun otaa käsiin leuat, eikä selässä tunnu "mitään"?
Ei myötä eikä vasta vaan siitä välistä, esim dippi-teline.njietro sanoi:Eli???
Tangon grippien kohdilta vetelen. Sillai menee eniten! Eli otetta lisää. Eikös oikeen kapee ota hauiksiin ja käsiin muutenkin?neutraali sanoi:levennä reilusti otetta
kapeempi ote ottaa enempi käsiin kuin leveä, kapeemmalla otteella on kevyempi vetää myötä oteleukoja kuin leveellä koska kapeella pystyy hauiksia käyttämään enemmän apuna. minkä tangon mukaan katsot tuon leveyden, itse vedän leukoja voima räkissä jossa tanko(voimanosto tanko) on nostettu katon rajaan, keski sormi tai etusormi viivalla oteleveydellä.njietro sanoi:Tangon grippien kohdilta vetelen. Sillai menee eniten! Eli otetta lisää. Eikös oikeen kapee ota hauiksiin ja käsiin muutenkin?