Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
25 meni 2 viikkoo sitten ja 1 30 kilon lisäpainol ihan puhtaita leukoja ei mitään nytkäytyksiä

Hitto, kun syö miestä. Eilen meni 6-4-4. Siis ei tässä näin pitänyt käydä!! Jouluun mennessä menee varmaan 3. :O

Kovia tuloksia huh huh. Olen aina ajatellut, että oma enkka 26 on jo pirun hyvä mutta jengi takoo yli kolmeakymmentä kevyesti. Mutta toisaalta en tunne henk.kohtaisesti kuin yhden ketä vetää paremmin.

7 sain pari päivää sitten :rock: 2kk ennen en saanu kun jonku 0-2 :D

yks tuttu teki armeijas 60 leukaa kunnes sen pyydettiin lopettaa:D. Ittellä taitaa ennätys olla 23 parin vuoden takaa. En oo leukoja pitkään aikaan tehnyt.

Mä en olisi lopettanut, vaan kostoksi veivannut vielä toisetkin 60 leukaa. :D

yks tuttu teki armeijas 60 leukaa kunnes sen pyydettiin lopettaa:D. Ittellä taitaa ennätys olla 23 parin vuoden takaa. En oo leukoja pitkään aikaan tehnyt.
Jaa että 12-vuotiaana 23 leukaa? Riski mies. :jahas:

Intin aikaan sain ite parhaimmillaan 18 leukaa. Nyt menis varmaan vain joku 10 ku oon niin läski. :D

Rintalihaksikka ja hauiksilla ei niitä leukoja paljoa vedellä vaikka auttavatkin toki. Joku voimistelutausta todennäköisempi syy. Telinevoimistelua jos on lapsena harrastanut tai vaikka kiipeilyä, niin leuanveto kehittyy siinä sivussa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jaa että 12-vuotiaana 23 leukaa? Riski mies. :jahas:

Jotkut pikkujannut on muuten yllättävän sitkeitä puuhastelemaan omalla kehonpainollaan. Kattelin vuosia sitten nappulapainitreenejä, ja olihan kundeilla kunnioitettavat voimat omaan kehonpainoon nähden.

Täytyy kyllä nostaa hattua kaikille yli 20 leuan vetäjille!
Itse sain kuusi joskus muutama kuukausi sitten. Outoa on se, että treeneissä hyvänä päivänä vedän kuitenkin kolme sarjaa vitosia. Nämä siis vastaotteella.
Myötäotteella oon kokeillut vaan ihan muutaman kerran, neljä oon saanut vedettyä.

Aika kova jätkä jos putkeen teki, kun eikös joku maailmanennätys tms. oo joku 50 leukaa :) (voi tietty olla et muistan IHAN väärin, ku oon vähä :arvi: ) Kyllähä niitä enkkoja on joissa tehdään satoja leukoja useiden tuntien aikana, mut meinaan vaa et jos putkeen teki ton 60 ni kantsis ilmottaa guinnesin world recordsiin :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom