Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Vastaotteella olen saanut 10, mutta eilen jäi kahdeksaan. Myötäotteella puolestaan parhaillaan 8, eilen vain 4:itku:

1 meni tänään, jee! Ennen ei oo tullu sitäkään :D

Hyvä Halo!! :rock:

Lähdetkö mukaan leuanvetoprojektiin? Siihen leukamäärään, minkä nyt saa, niin lisää 3 jouluun mennessä? :D

(Pitäisköhän nyt jo harjoitella joulukonvehtirasiat painoina jalkoihin, kun tulee kuitenkin joulun alla syötyä)! :rolleyes: )

(Pitäisköhän nyt jo harjoitella joulukonvehtirasiat painoina jalkoihin, kun tulee kuitenkin joulun alla syötyä)! :rolleyes: )

Vetäise ne konvehdit huoletta maaruun - mitä enemmän konvehteja, sitä enemmän saat lisää "leukoja". Eikä tartte ees jumpata. ;)

Ei mee kuin kaksi puhdasta, kolmas oli jo semmosta kiemurtelua eikä tanko tullut kuin otsan kohdalle joten sitä tuskin hyväksytään...

about 10, eilen meni 3x7 suht kevyesti kun huvikseen jumppailin vähäse.

Ei mee yhtään! Puoliväliin nousee mut se loppurutistus uupuu :itku:
Ei tosin mikään ihme näillä massoilla, kun ei tota voimaakaan ole vielä liiemmin.
Tavoitteena yks leuka vuoden loppuun mennessä!

Lähdetkö mukaan leuanvetoprojektiin? Siihen leukamäärään, minkä nyt saa, niin lisää 3 jouluun mennessä? :D

minä kans! Pitää testata tänään illalla monta menee, kun en ole pitkään aikaan sitä kokeillut (leukoja on kyllä tullut vedeltyä, muttei loppuun asti)

itse innostuin urakalla leukojen vetelemisestä alkuvuodesta. Tein 12h työvuoroja valvomossa ja ylimääräistä aikaa jäi aika reippaasti. Pukukopin ovensuussa olevan leuanvetotanko houkutteli testailemaan leuanvetoja silloin tällöin. Aluksi meni 15+(pari heijaus-potkaus-riuhtausvetoa) :D vajaa kolme kuukautta siinä vierähti ja pohjaks jäi 39 (kädet alhaalla suorana ja ylhäällä leuka yli tangon). Täytyy myöntää että aika niukin naukin tuli viimeiset pari mutta kuitenkin. Sillon oli kyllä :rock: fiilis. Ei mene enää...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vastaotteella 22,leveällä myötäotteella 17

Vetäise ne konvehdit huoletta maaruun - mitä enemmän konvehteja, sitä enemmän saat lisää "leukoja". Eikä tartte ees jumpata. ;)
:lol2: Leukoja pukkaa niin että paukkuu! -Look mum, now hands!! :D

Hmm, eli 10 leukaahan oli mun tavoite...;)

minä kans! Pitää testata tänään illalla monta menee, kun en ole pitkään aikaan sitä kokeillut (leukoja on kyllä tullut vedeltyä, muttei loppuun asti)

Hyvä Missukka, mukaan vaan!! Kohta ollaan hakoja tässä lajissa. :kippis1:

I'm in! Eli neljä leukaa jouluun mennessä :D Pitäis onnistua. Mitä me saadaan palkinnoksi jos ja kun onnistutaan tavoitteissamme?

(Mun latsit on muuten tuskaisan kipeät.)

10 vastaotteella

26 toistoo meni viimeksi kun kokeilin...hyvähän se on tämmösen kuivan kesän oravan niitä vedellä kun painoo on 69 kg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom