Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
:offtopic:
Seurasin tässä taannoin sivusta lentopallojunnujen (about 15-18v) treenejä. Ohjelmassa oli mm. leuanvetoa. Tavoitteena oli vetää 3 x 6 toistoa. Ihmettelin, kun ekana vuorossa ollut tyyppi kysäisi kaveriltaan, että tuutko auttamaan? No, se kaveri tosiaan meni seisomaan tämän leuanvetäjän selän taa kädet ojossa, tarras neljännellä vedolla selkään kiinni ja rupes työntämään tätä leuanvetäjää ylös huutaen "menee, menee".

Ei tsiisus. Siis aktiivisesti urheilevia nuoria miehiä ja hirveellä puhkumisella ja kaverin avulla kuusi leukaa...leuanvetokin on vissiin nykyään joukkuelaji.

No, okei. Puhuin paskaa. Se oli Suomen ennätys eikä ME. En nyt uusinta uutta tietoa kattonu, mutta Lahdessa 2005 tehtiin alle 85kg painoluokassa ainakin SE = 48 toistoa. Kakkoseks tullu veti vain 32 toistoa. Että kyllä se 60 leukaa olis jo aika reippaasti SE :)

Kaveri joka on 60kilonen niin sen ennätys on 63 leuoissa, itse oon nähnyt kun se veti 50+

Nykyään menee 14 tai 15. 35 kiloa kevyempänä meni tasan 10 vähemmän.

Kaveri joka on 60kilonen niin sen ennätys on 63 leuoissa, itse oon nähnyt kun se veti 50+

Montako sarjaa kyseinen kaveri käytti tähän 63 toistoon? :lol2:

Y-H ainakin vetää leuan 85 kg:n lisäpainolla, joten uskon tuon 60.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Montako sarjaa kyseinen kaveri käytti tähän 63 toistoon? :lol2:

no mikä siinä nyt on ihmeellistä? onhan 63 toistoo kovan luokan suoritus mutta mitä tuota ihmettelemään, jos on kevyt kaveri ja paljo voimaa suhtees omaan painoon nii sillä mennää aika pitkälle. mutta tuskinpa nuo kaikki ihan oppikirja vetoja on ollu

jees, olen kans joskus ihmetellyt kun jossain testissä kaveri veti 50+ leukaa, vaikka olikin kun pakkasen raiskaama pulkannaru. Oli sen jälkeen kiva mennä vääntää sinne tangolla ja yrittää jos kymmenen sais :D

off topiccii, mut tuli vaan mieleen et oisko mitään järkee tehä dippipunnerruksest samanlaist galluppii?

Viime vuonna meni myötäotteella muistaakseni 13, en tiedä monta menisi vastaotteella, jolla saan kai enemmän, ehkä 14-20? Pitää koittaa :)

No, okei. Puhuin paskaa. Se oli Suomen ennätys eikä ME. En nyt uusinta uutta tietoa kattonu, mutta Lahdessa 2005 tehtiin alle 85kg painoluokassa ainakin SE = 48 toistoa. Kakkoseks tullu veti vain 32 toistoa. Että kyllä se 60 leukaa olis jo aika reippaasti SE :)

Noi leuanvetokisat on välillä ihan täyttä p**kaa! 2005 Fitnessexpojen leuanvetoja kun katsoin tv:stä, en meinannut uskoa silmiäni millaisa "leukoja" hyväksyttiin. Siitä kyllä käytiin keskusteluakin:http://forum.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40841

En nyt kumminkaan usko, että 60-toistoa olis edes Suomessa kovin tulos. Kyllä 40-50 leukaa pystyy hivenen painavempikin jamppa vetämään oikealla harjoittelulla ja tietysti hyvillä lahjoilla. Kevyemmästä nyt puhumattakaan. Eri asia on sitten näyttää se kisassa.

Aika hurjia leukaennätyksiä muuten on tehty maailmalla aikoinaan! :eek: Noista ei tietenkkä juuri löydy videomatskua, mutta joitakin kuvia vetäjistä sentään (Jto:n leuavetotredissä mainitseman Benincasan haun avulla löysin:thumbs: )
http://www128.pair.com/r3d4k7/Chinups.html

Mm. Mr. Olympia patsaan esikuva Eugen sandow pystyi vetämään leuan jokaisella sormellaan! (kaveri oli n. 90-kiloinen)

e: muistelisin että vanhassa Ennätystenkirjassa oli kuva japanilaisesta voimistelijasta, ja leuanvedon toistoennätys 370-leukaa! Kaverilla olis siis jalat, ja jotain lihaksiakin, kun kuvassa roikkui leukatangosta kroppa tikkusuorana.. siinä ei tosin sanottu ennätyksenteosta mitään, esim. kuinka kauan on saanut levätä toistojen välillä. Silti hurja tulos. Pitäsi yrittää goolata, jos löytyisi kuva ja tietoa enempi tuloksesta..

60 on järkky tulos vaikka puhutaan normaali painoisesta ihmisestä(70-80kg) jos ne vedetään oikealla tyylillä(melkeinpä sama millä tyylillä) saati jollekin 100kiloselle aivan uskomaton. oikeilla leuoilla tarkoitan samanlaisia mitä se nainen veti ennätystehdas ohjelmassa(SE,n 29 toistoa). itse en usko että suomesta löytyy ainuttakaan 60 leuanvetäjää kyseisellä tyylillä.

60 on järkky tulos vaikka puhutaan normaali painoisesta ihmisestä(70-80kg) jos ne vedetään oikealla tyylillä saati jollekin 100kiloselle aivan uskomaton. oikeilla leuoilla tarkoitan samanlaisia mitä se nainen veti ennätystehdas ohjelmassa. itse en usko että suomesta löytyy ainuttakaan 60 leuan vetäjää kyseisellä tyylillä.

En nähnyt tuota leuanvetoennätystä.Tosi puhtaalla tyylillä tuo 60 on kova jopa tosi kevyelle. Mutta jos on kobrannopea vetäjä, joka eikuitenkaan heilu ja laskee kädet suoriksi, niin kyllä 60 saisi joku kevyt voimistelijatyyppi, jos treenaisi sitä toistomäärää( vuosia). En tiedä kiinnostaako suomesa ketään leuanveto niin paljon.

e: siis yhteensä putkeen 60 leukaa. 60 leukaa minuutissa olisi jo ME!

nuo ME:t on tosi kovia:http://www.recordholders.org/en/list/chinups.html

http://www.alternativerecords.co.uk/recorddetails.asp?recid=198&page=cat

Tuossa kaverista, joka veti 644 leukaa tunnissa:http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2005/12/09/NBGJDG1ELV1.DTL

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom