Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Metri
Kun kerran kysyt, niin vastaan, mutta kumpikaan meistä ei varmaankaan halua aloittaa uutta kinasteluthreadia.
Siis, en käy kirkossa saadakseni taivaspaikkaa, eikä kirkossa käymättömyys vie sitä miulta poiskaan. Mutta mie tahon käydä siellä. Sieltä mie löydän sen joulun rauhan. Miun mielestäni siellä ei ole tylsää. Meillä on kullakin oma käsityksemme tylsästä. Ja kukin löytäköön joulurauhan omalla tavallaan.
Originally posted by Mike
Ei tässä jaksa kinastella asiasta mistä ei valmista tule ever. Mikäs siinä käydessä jos rauha sieltä löytyy, itse kyllä painottaisin enemmän oman elämän hallitsemista, ei pitäisi olla rauhaisa mieli kiinni jostain tuonpuoleisesta.
Originally posted by Sepa
Mutta kuitenkin pitää vähän vääntää ;)
Joo, ei voi olla kommentoimatta. Pakko pikkaisen sanoa jotain. Ei voi mitään.
Joo, ei voi olla kommentoimatta. Pakko pikkaisen sanoa jotain. Ei voi mitään.
Ei tässä jaksa kinastella asiasta mistä ei valmista tule ever. Mikäs siinä käydessä jos rauha sieltä löytyy, itse kyllä painottaisin enemmän oman elämän hallitsemista, ei pitäisi olla rauhaisa mieli kiinni jostain tuonpuoleisesta.
Eihän siinä mitään hävettävää ole.. Itse olin menossa viime vuonna, kaunis ja sosiaalinen tapahtumahan tuo on. Jostain syystä reissu peruuntui. Nyt tosin mitä enemmän asiaa ajattelen sitä enemmän ajatus kirkosta ahdistaa.Originally posted by efuman
Mä käyn kans joulu yön messussa kirkossa enkä ole uskossa mutta haluun vaan käydä siel,enkä häpeä tunnustaa sitä.:piis:
Originally posted by JeFu
HooEee se on semmone kortti mihi pitää hankkii leimoja (Mitä saa kun käy kirkossa) tarpeeksi et pääsee rippikouluuun.... :wall: