Kuinka koukussa Pakkotoistoon olet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hernekeppi sanoi:
Kieltämättä aika paljo tulee vietettyä aikaa pakkiksen sivuilla, mutta tiedän kykeneväni olemaan tästä erossa, jos vain haluan.
"En ole koukussa, voin lopettaa koska vain haluan!"

:jahas:

Olin tossa just pari viikkoo ilman...

Edit: Tai en muuten ollu ihan täysin; tuli aina kännykällä Gerpsin kautta selattua. Eli siis olen addikti.

Olen seurannut palstaa jos ei päivittäin, niin viikottain aina sieltä roina.da rulta asti. Tai oikeastaan jo ennen sitä oli tämä mega-pron keskustelupalsta jossa kävin aktiivisesti ja josta tämä koko touhu mielestäni jollain tavalla lähti.
Nimimerkin vaihdoin jossain vaiheessa roopeksi ja vaikka en ole paljon kirjoitellut palstalle, niin kai tässä jonkun mittapuun mukaan koukussa on tähän palstaan kun melkein päivittäin täällä käy.
Ehdottomasti netin tärkein sivusto henk.koht.

Yleisellä puolella monesti päivässä. Treeni-/ravintopuoli ei kiinnosta paskaakaan.

Mike sanoi:
No ethän sä edes treenaa. Ihan sun ja Hupen takia olen jättänyt tekemättä osion "Viina ja naiset".
repes :D
Mä olen tosi koukussa tähän koska mun on vahdittava mikeä jatkuvasti, kun sillä on tapana lumpustella muiden kanssa. :whip:

Viimeksi joulun aikaan oli kone sekaisin, ja jouduin olemaan erossa Pakkiksesta kolme päivää! Ne olivat elämäni pisimmät kolme päivää...:D
Viimeksi äskettäin vaimo väitti, että minulla on pakkomielle päästä tänne jatkuvasti, mutta jos jättää päivänkin väliin, niin kaikkien viestien lukemiseen menee koko päivä...:eek:

Mike sanoi:
No ethän sä edes treenaa. Ihan sun ja Hupen takia olen jättänyt tekemättä osion "Viina ja naiset".

Hohoho...älä suotta jännitä tuon osion tekemisessä, lupaan omalta osaltani olla asiallinen :D

Kertomus normaalista päivästä kuluneen 6kk ajalta: Aamulla kun herää niin pakkis päälle ja imetään aamupala poskeen sitä lukiessa. Sitten juuri ja juuri kykenee ajamaan duuniin missä välittömästi pakkis auki. Sitä sitten luetaan ensimmäiset pari tuntia kahvikupin ääressä jolloin alkaa ensimmäinen kahvitauko jolloin sitä saa lukea oikein luvan kanssa. Sitten aika tehdä hiukan duunia, kuitenkin pakkis taustalla auki jotta voi hakata "uudet viestit" nappulaa tasaisin väliajoin lopun ajan duunipäivästä. Sitten klo 17 kotiin, pakkis auki ja nautitaan safka sen ääressä. Illalla sitten panostetaan treenaamiseen, parisuhteeseen ja löhöilyyn. Mikäli uusia viestejä ei ole tullut hirveästi.

Eli ehkä hiukan keskivertoa enemmän tulee täällä aikaa vietettyä. Mutta en mä mistään ongelmasta kuitenkaan puhuisi.

Nyyh, olen koukussa! Joskus yritän pitää taukoa, mutta Mike soittelee aika nopeesti vihjepuhelun, että "käsi saattaa katketa vahingossa" ;-))

Kämpillä on nykyään niin tylsää, että pakkis sattuu olemaan oikeestaa aina auki. Koulussa taas ei jaksa opiskella ja sielläkin tulee surffailtua ympäri ämpäri pakkista. Minkäänlaista addiktioita ei kuitenkaan ole, vaan enimmäkseen tapan aikaa kun ei oo muutakaan tekemistä. Pitäsköhän hankkia elämä...? :(

Olisikohan pitänyt tehdä uudenvuodenlupaus lukea vähemmän Pakkista ja käyttää sekin aika treeniin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom