Niinhän ne kaikki sanoo. :Dhernekeppi sanoi:Kieltämättä aika paljo tulee vietettyä aikaa pakkiksen sivuilla, mutta tiedän kykeneväni olemaan tästä erossa, jos vain haluan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän ne kaikki sanoo. :Dhernekeppi sanoi:Kieltämättä aika paljo tulee vietettyä aikaa pakkiksen sivuilla, mutta tiedän kykeneväni olemaan tästä erossa, jos vain haluan.
"En ole koukussa, voin lopettaa koska vain haluan!"hernekeppi sanoi:Kieltämättä aika paljo tulee vietettyä aikaa pakkiksen sivuilla, mutta tiedän kykeneväni olemaan tästä erossa, jos vain haluan.
No ethän sä edes treenaa. Ihan sun ja Hupen takia olen jättänyt tekemättä osion "Viina ja naiset".Neuvostoliitto sanoi:Yleisellä puolella monesti päivässä. Treeni-/ravintopuoli ei kiinnosta paskaakaan.
repes :DMike sanoi:No ethän sä edes treenaa. Ihan sun ja Hupen takia olen jättänyt tekemättä osion "Viina ja naiset".
Mike sanoi:No ethän sä edes treenaa. Ihan sun ja Hupen takia olen jättänyt tekemättä osion "Viina ja naiset".