Kuinka koukussa Pakkotoistoon olet?

Tuppaa noi kouluhommat jäävään kun keskustelee Ircin-puollella elämän tarkoituksesta viisaitten miesten ja naisten kanssa. ja kyllähän täällä tulee luettua viestejä.. ei vaan jaksa kirjoitella ite..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivittäin tulee luettua, jos vain kotona satun olemaan, välillä huomaa kellon olevan 1.00 ja aamulla aikainen herätys, ei vaan malta olla lukematta...
No, minähän en käytä alkoholia, enkä tupakkaa, täytyy kai sitä joku paha tapa olla? :rolleyes:

Päivittäin on pakko lukea. Jos töissä pystyisi niin varmaan lukisin sielläkin. Viikonloppuisin tulee luettua foorumia useamman kerran päivässä ja 4 muuta foorumia. Ai että miten niin ei ole elämää...?

Koulussa en pakkista paljon lueskele. Yleensä heti ensimmäisenä kotiin päästessä katon uudet viestit. Siitä eteenpäin pakkis on melkeenpä koko ajan auki ja tulee vähän väliä paineltua uudet viestit-nappulaa. Koulutyöt siinä vähän kärsii, mutta ei se oo niin justiinsa :D

Hummerivirta sanoi:
Kyl ny luulis lihaksien kasvavan pelkällä pakkiksen selailulla ja palkkarilla vai onko täällä joku ihan oikea punttaajakin? :hyper:

Ei oo, me kaikki ollaan nettibodareita. Ja vielä tämä, muista että pakkislaisista n. 95-99% on kynäniskoja! :rock:

Alec sanoi:
liian koukussa...kirjotettujen viestien määrä kertonee kaiken...

Aijaa. :jahas:

Eli koukussa ollaan, eipä sitä tartte kierrellä. Työt siitä ei kärsi, kun tauoilla vain luen, mutta kotona jää joskus hommat tekemättä ja tulee sanomistakin joskus välillä.

Mä voisin hyvin istuu tän härvelin ääressä tasan niinkauan kun silmät pysyy auki, eipä tuo aamusta iltaan pakkiksta mikään yhden kerran tapahtunut juttu mulla ole. Jos emäntä on töissä ja mä vapaalla niin aikalailla varmasti selaan pakkista koko päivän. :david:

Päivittäin poikkeen palstalla...nytkin olen poikennut jo 2 tuntia:hyper: Tänne vaan jää selailee näitä ketjuja kun ei malta lopettaa!

Vois kyllä itekkin rajottaa tätä.. Tänää varmaan viidestä lähtien täällä :D.. noh myönnän.. oon irkannukkin samalla :rolleyes: . pakkiksen kanavalle en oo viel ihan päässy mukaan mutta kai senkin sisäistää jossain vaiheessa.

Tänne kyllä pitäis tulla palsta jossa joku psykiatri neuvois pääsemään eroon tästä :D

Ei pahasti, oikeastaan olen jo hieman vieroittunut täältä. Joskus viime talvena/keväännä olin joka päivä pakkiksella mutta tuossa syksyllä taisi olla viikojakin että en edes kirjautunut tänne sisään. Nytkin menee parikin päivää välillä että en käy mutta sitten kun taas enempi vapaata niin voi mennä tunti tai parikin aina sivuilla.

Cassyput sanoi:
Kuinka addiktoitunut olet pakkikseen?
Todella, todella addiktoitunut. Käyn katsomassa uudet viestit useita kertoja päiväss ja vain todella harvoin olen yli puoli vuorokautta putkeen poissa palstalta.
Cassyput sanoi:
Mitä uhrauksia olet tehnyt päästäksesi lukemaan pakkista?
Hmm.. Joskus mies on niin tympääntynyt mun pakkiksen selailuun, että on laittanut jonkun eston palstalle pääsyyn.. :D Näissä tilanteissa olen joutunut vääntämään itkua ja perustelemaan hartaasti ja tarkoin harkitusti sen, miksi se esto pitää poistaa - nopeasti- eikä sitä saa ikinä enää laittaa takaisin, tai tai...
Cassyput sanoi:
Kuinka paljon työt/koulunkäynti häiriintyvät riippuvuutesi takia?
Eivät oikeastaan juurikaan... Kai :D Kotityöt enemmänkin. Esim. tänä aamuna kun valittavana oli pakkis tai pyykit, ei ole vaikea arvata kumpaa tein. Aivan oikein, istuin pakkiksella. Ja nyt heti kun tulin töistä kympiltä, piti avata kone ja tulla tänne. Joskus, liian usein kyllä huomaa jotain koulutyötä kirjoitellessa, kun se netti on auki siellä "sivussa" ja tiedonetsintää varten, se varsinainen työ unohtuu... :nolo:

En ole addiktoinut. Vierailuni ovat hyvin lyhyitä visiittejä ja teen niitä todella harvoin. Painunkin tästä salille ja sen jälkeen aikasin nukkumaan.
Edit: Hups.

Päivittäin tulee otettua aika rankasti pakkista. Siitä vaan tulee sellanen mukava fiilis. Olen yrittänyt vähentää mutta tuloksetta. Kerran sentään olin kuivilla pari kuukautta.

Olin koukussa, nyt käyn järkevissä määrin täällä. Postitkin alkanu väheneen ja ei aivan kaikessa insidessä pysy mukana.

Aluksi vieroitusoireina oli mm. käsien tärinää, painajaisia valveillakin kaikista vipeistä, hirveet gynot(?) ja itkuraivareita... nykyään oon oppinu elämään asian kanssa ja onneksi kaikki on ollu mun tukena.

Pikkuhannu sanoi:
Päivittäin tulee luettua, jos vain kotona satun olemaan, välillä huomaa kellon olevan 1.00 ja aamulla aikainen herätys, ei vaan malta olla lukematta...
No, minähän en käytä alkoholia, enkä tupakkaa, täytyy kai sitä joku paha tapa olla? :rolleyes:

Sanalleen samalla tavalla on meitsin vastaus!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom