Tuppaa noi kouluhommat jäävään kun keskustelee Ircin-puollella elämän tarkoituksesta viisaitten miesten ja naisten kanssa. ja kyllähän täällä tulee luettua viestejä.. ei vaan jaksa kirjoitella ite..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hummerivirta sanoi:Kyl ny luulis lihaksien kasvavan pelkällä pakkiksen selailulla ja palkkarilla vai onko täällä joku ihan oikea punttaajakin?
En tunnusta. :jahas:Mik99 sanoi:Ja vielä tämä, muista että pakkislaisista n. 95-99% on kynäniskoja!
Alec sanoi:liian koukussa...kirjotettujen viestien määrä kertonee kaiken...
:DMymess sanoi:Päivittäin poikkeen palstalla...nytkin olen poikennut jo 2 tuntia
Todella, todella addiktoitunut. Käyn katsomassa uudet viestit useita kertoja päiväss ja vain todella harvoin olen yli puoli vuorokautta putkeen poissa palstalta.Cassyput sanoi:Kuinka addiktoitunut olet pakkikseen?
Hmm.. Joskus mies on niin tympääntynyt mun pakkiksen selailuun, että on laittanut jonkun eston palstalle pääsyyn.. :D Näissä tilanteissa olen joutunut vääntämään itkua ja perustelemaan hartaasti ja tarkoin harkitusti sen, miksi se esto pitää poistaa - nopeasti- eikä sitä saa ikinä enää laittaa takaisin, tai tai...Cassyput sanoi:Mitä uhrauksia olet tehnyt päästäksesi lukemaan pakkista?
Eivät oikeastaan juurikaan... Kai :D Kotityöt enemmänkin. Esim. tänä aamuna kun valittavana oli pakkis tai pyykit, ei ole vaikea arvata kumpaa tein. Aivan oikein, istuin pakkiksella. Ja nyt heti kun tulin töistä kympiltä, piti avata kone ja tulla tänne. Joskus, liian usein kyllä huomaa jotain koulutyötä kirjoitellessa, kun se netti on auki siellä "sivussa" ja tiedonetsintää varten, se varsinainen työ unohtuu...Cassyput sanoi:Kuinka paljon työt/koulunkäynti häiriintyvät riippuvuutesi takia?
Pikkuhannu sanoi:Päivittäin tulee luettua, jos vain kotona satun olemaan, välillä huomaa kellon olevan 1.00 ja aamulla aikainen herätys, ei vaan malta olla lukematta...
No, minähän en käytä alkoholia, enkä tupakkaa, täytyy kai sitä joku paha tapa olla?