Kuinka koukussa Pakkotoistoon olet?

En myönnä mitään, koskaan en oo ees mistään Pakkiksesta kuullu. Mikäs se semmonen muuten on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raskolnikov sanoi:
En myönnä mitään, koskaan en oo ees mistään Pakkiksesta kuullu. Mikäs se semmonen muuten on?
Oj oj, kiellät siis ongelman. Denial is the first sign..

Tilanne on vakava. Melkein yhtä vakava kuin mulla, ellei peräti vakavampi.

Hummerivirta sanoi:
Hei! Minä olen Hummerivirta ja minä olen pakkotoistoholisti......Kiitos että sain purkaa mieltäni teidän kanssanne.
:lol2:

Asiaan: En mitenkään erityisen riippuvainen ole Pakkotoistosta, mutta kyllä tätä vähintään kaksi kertaa päivässä on luettava :D. Yksi syy Ironchefin postaukset "Laatua Pojille" -trediin ( :worship: )

EDIT: Mutta jos joku kysyy, niin mä mitään Pakkista lue, ikinä kuullukaan sellasesta.

Saunatonttu sanoi:
mutta kyllä tätä vähintään kaksi kertaa päivässä on luettava

Meitsi lukee yleensä vain kerran päivässä, alotan ku herään ja lopetan ku laitan nukkuun...

Hummerivirta sanoi:
Mä pistän paremmaksi, mul on parhaillaan ruotsin tunti menossa :D

:lol2:

Joo, en sinällään ole koukussa, mutta aina vapaa-ajalla tai silloin kuin ei ole mitään tekemistä, niin pakkohan se on vilasta että mitä täällä tapahtuu. Pakkis ircciin voisi sanoa olevan jollakin tapaa koukussa..:nolo:

Pistetään kovin juttu: Mää nään unta ja valveunta pakkiksesta, ja pakkisirkistä :D

Weak sanoi:
Pistetään kovin juttu: Mää nään unta ja valveunta pakkiksesta, ja pakkisirkistä :D

Mä näin kerran unta, että olin Miken kanssa salilla (siis ihan reenaamassa), silloin tuli mieleen, että vois pyöriä vähän vähemmän täällä:D
Päivittäinhän täällä tulee käytyä, joskus käynnit venyy hieman pidemmiksi...

mxm sanoi:
Mä näin kerran unta, että olin Miken kanssa salilla (siis ihan reenaamassa), silloin tuli mieleen, että vois pyöriä vähän vähemmän täällä:D
Päivittäinhän täällä tulee käytyä, joskus käynnit venyy hieman pidemmiksi...
Mää oon ollu vissii jo kaks kertaa treenaas Miken kans(unissani :D ).

Weak sanoi:
Mää oon ollu vissii jo kaks kertaa treenaas Miken kans(unissani :D ).

Mä olen ollut Miken ja Emmahin perustamassa palkka-armeijassa :D

Kyllähän työpäivän saa hyvin kulumaan pakkista lukiessa, kotona sitten harvemmin tulee katottua. Ircciin jumahdan kyllä lähes joka ilta :rolleyes:

Olen kanssa nähnyt usein unia pakkislaisista, viimeksi viime yönä:D ja niissä kun ei yleensä ole järjen hiventä:D

Pakkotoistoon olen aikalailla koukussa, eikä se asia harmita yhtään. Kotona mulla ei ole nettiä, niin nörttiä musta ei saa tekemälläkään;)

liian koukussa...kirjotettujen viestien määrä kertonee kaiken...

Koukussa ajoittain. Joskus vieroitusoireet pysyvät poissa muutaman viikon, joskus ei voi odottaa että koneelle pääsisi. Riippuvaisuus kai se on tämäkin.

Tätä threadia lukiessa kyllä saa arpoa ihan huolella jo, että millä ajalla jengi täällä salilla käy. Vai olenko minä vaan ymmärtänyt tän ajatuksen ihan väärin.. :lol2:

jpm sanoi:
Tätä threadia lukiessa kyllä saa arpoa ihan huolella jo, että millä ajalla jengi täällä salilla käy. Vai olenko minä vaan ymmärtänyt tän ajatuksen ihan väärin.. :lol2:
Salilla? Täh? Mä en nyt kyl tajunnu :confused:
Kyl ny luulis lihaksien kasvavan pelkällä pakkiksen selailulla ja palkkarilla vai onko täällä joku ihan oikea punttaajakin? :hyper:

En ole koskaan selannut pakkotoistoa niin että olisi pitänyt oikeasti tehdä jotain muuta. Tai siis aina pitäis tehdä jotain muuta mutta se on sitten ihan eri tarina. Ei tästä mulle ongelmaa tule, eikä tämä ongelma ole ollut ikinä samaan tyyliin kuin gynthar-streik oli joskus vuosia sitten. Siksi en enää aloitakkaan minkään nettipelin pelaamista :)

Mä olin koukussa silloin kun löysin pakkiksen, eli 2003. Viimeisen puolentoista vuoden aikana palsta on mun mielestä kuitenkin ikään kuin "lässähtänyt", tai siis kun ei ehdi/jaksa/kiinnosta tsekata uusia viestejä säännöllisesti niin ei niitä uusia viestiketjuja jaksa edes avata kun sivuja on yli 5 ->itsensä toteuttava kehä... Eli käyn arkisin parin päivän välein tsekkkaamassa uudet viestiketjut ja totean etten jaksa niitä lukea. Mulle pakkiksella on yksinkertaisesti jo liikaa ihmisiä kun palstan seuraaminen on niin työlästä. Onkohan muille käynyt samalla tavalla?

Ja selvennyksenä, salilla käyn silti yhä säännöllisesti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom