En myönnä mitään, koskaan en oo ees mistään Pakkiksesta kuullu. Mikäs se semmonen muuten on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oj oj, kiellät siis ongelman. Denial is the first sign..Raskolnikov sanoi:En myönnä mitään, koskaan en oo ees mistään Pakkiksesta kuullu. Mikäs se semmonen muuten on?
:lol2:Hummerivirta sanoi:Hei! Minä olen Hummerivirta ja minä olen pakkotoistoholisti......Kiitos että sain purkaa mieltäni teidän kanssanne.
Hummerivirta sanoi:
Saunatonttu sanoi:mutta kyllä tätä vähintään kaksi kertaa päivässä on luettava
Hummerivirta sanoi:Mä pistän paremmaksi, mul on parhaillaan ruotsin tunti menossa :D
Weak sanoi:Pistetään kovin juttu: Mää nään unta ja valveunta pakkiksesta, ja pakkisirkistä :D
Weak sanoi:Pistetään kovin juttu: Mää nään unta ja valveunta pakkiksesta, ja pakkisirkistä :D
Mää oon ollu vissii jo kaks kertaa treenaas Miken kans(unissani :D ).mxm sanoi:Mä näin kerran unta, että olin Miken kanssa salilla (siis ihan reenaamassa), silloin tuli mieleen, että vois pyöriä vähän vähemmän täällä:D
Päivittäinhän täällä tulee käytyä, joskus käynnit venyy hieman pidemmiksi...
Weak sanoi:Mää oon ollu vissii jo kaks kertaa treenaas Miken kans(unissani :D ).
Salilla? Täh? Mä en nyt kyl tajunnujpm sanoi:Tätä threadia lukiessa kyllä saa arpoa ihan huolella jo, että millä ajalla jengi täällä salilla käy. Vai olenko minä vaan ymmärtänyt tän ajatuksen ihan väärin.. :lol2: