Juoksukenkinä Asicsen 100 euron 1090-malli ja 120 euron 2100-malli.Molemmat pirun hyviä itel ku pronaatiota jaloissa.Kävelylenkkikenkinä 40euron Karhu Running manit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rasva sanoi:Onko nuissa Karhun Running Man -kengissä miten leveä lesti? Mulla ei ole viime vuosina löytynyt tarpeeksi tilavaa lestiä muista kuin Brooksin lenkkareista.
BeanMr sanoi:Itse ostin eilen Asicsen 1100 kengät. Edellisetkin kengät oli samat. Myyjä tiputti hintaa 89 --> 79, kun sanoin että käyn vielä kattoo millasia kenkiä naapuri kaupassa on Ei tarttenu mennä! Ens kerralla joudun miettimään vaihdanko uuteen Asicsen 1110 -malliin. Ainakaan vielä se ei tuntunut niin hyvälle kuin 1100. Mutta sitä katotaan ensi vuonna sitten.
Asia mitä mä ihmettelen tässä keskustelussa on se, että ihmisille näyttää merkkaavan hirveesti se kuinka paljon kenkä maksaa. Tyyliin: "Mun kenkä makso 1000 euroa...." Henkilökohtaisesti voisin juosta vaikka 10 euroa maksaville kengillä, jos ne vaan tuntuisivat hyvälle. Jos juoksee paljon kuten minä niin silloin ei kannata tuijottaa sitä hintalappua vaan sitä millanen tuntuma kengässä on. Se on maku asia sano koira, kun......
toisaalta, mitä enemmän juokset, niin sitä kovempaan kuntoon tulevat jalkasi ja tulet ruumiinrakenteeltasi kevyeksi, jolloin ne kalleimmat hirmu tukevat, vaimennetut ja kalliit kengät eivät välttämättä ole se paras vaihtoehto.normi sanoi:jos todella juokset paljon niin pitäisi sinun tietää että mitä enemmän juoksee sitä enemmän tulee rasitusta jalkoihin ja matkat kasvavat ------> kengiltä vaaditaan enemmän
HaBa88 sanoi:itselläni on ollu viimiset 5 vuotta pelkästään jalassa asicsen ds-trainereita.. noita menee pari taikka kaksi vuodessa riippuen kuin paljon tulee liikuttua maastossa. Oon ainakin ollut erittäin tyytyväinen. Noista saa kyllä hyvin tingittyä liikkeessäkin ko se ovh on se 170e.