Kroppa pilattu ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeroXoX
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tero tässä moro!

Tässä forumia lukennu noin viikon verran ja pää aikalailla sekasin kaikesta tiedosta!
Niin päätinpä sitte ottaa rohkeutta ja rekisteröityä ja pistää oma ketju tänne mun omasta ongelmasta.

Elikkä,

2v laihduttanu VHH menetelmällä ja saanu siinä aikoina 38kg pois, 101kg => 63kg ja pituutta on 170cm eli aika hieno saavutus vai? Ongelmana on nyt sitten vatsa, jos seison suorassa näytän ihan jees(ei mikään urheilullinen sentään) mutta jos vähän menee kyykkyyn niin ankarat makkarat ja iho tuntuu roikkuvan vai onko siinä vielä rasvaa ?
Liikuntaa harrastanu noin 1v verran n. 2-4krt/Vk vaihteleva 5 - 10km hölkkä/kävely

Niin se tuhannen taalan kysymys miten saan vatsan litteämmäks koska se oikeasti näyttää ihan kauhealta ellei seiso suorassa vai oonko pilannu kroppani kun oon päästäny itteni niin läskiks, ois kivaa jos joskus kehtais mennä rannalle/uimahallin/kylpytynnyriin miden ihmisten kans.

Bulkkausta ? laihdutusta ? salitreeniä ?

Erittäinen kiitollinen vastauksista!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Veitsellä. Iso painonpudotus = paljon löysää nahkaa. Osalla se ajan kanssa vetäytyy ja kiristyy, osalla ei. Kirurgi hoitaa sitten loput jos alkaa ärsyttämään.

Tuota vastauta oonki pelänny, ei oo varaa tai aikaa sellaiseen, kaippa jotain muuta keinoa pitäs löytyä :( ikää on sentään "vain" 26

Zone-sarja -42%
Tossa iässä se riippuu geeneistä. Kumpaakin tapausta on tullut nähtyä, toisella lähti kaikki liikanahka parin-kolmen vuoden sisään, toisella se vaan vaikutti vuosi vuodelta löystyvän. Päätyi semmoiseksi että normaalisti seistenkin tyhjä mahasäkki vyöryi vyön päälle ... veitsellä sitten lähti lopulta.

Molemmilla ne kilot oli tullu vuoden sisään kun ryhtyivät seukkaamaan ja kebu+kalja maistui, sitten kun ero koitti vuotta myöhemmin niin piti saada äkkiä se sinkkukroppa takaisin. Raskausarvet ei kummaltakaan lähteny, alaselkä ja kyljet on ruoskitun näköiset edelleen.

Kokeilepas yrittää saada vaikka lihaksia sinne nahan alle? Eli mä suosittelen salitreeniä. Tee monipuolisesti vatsoja, mut erityisesti syviä, koska ne pitää ton repun kasassa. Eli voimapyörää ja hooveria perkeleesti.

Jos sali ei kiehdo, niin kokeiles tehdä vaikka himassas seuraava setti 3 kertaa viikossa:

1. vatsarutistus 3*max
2. hoover 3*max

Kovaa reenii vaan kehii ja lihasta tulemaan, eiköhän se iho sieltä aikanaan ala tiukentumaan... mutta jos vuoden parin päästä tilanne ihan sama niin sitten kannattaa harkita leikkausta mutta tosin siitäkin jää arvet. Ei kannata lannistua sillä rannallekkin voi mennä ilman sitä sixpäkkiä ja 22 tuuman käsiä, rohkeasti vaan sinne uimaan!

Jos hyvä oma lääkäri niin se laittaa lähetteen kirurgille.. ei tarvii yksityiselle mennä. Mä oon tiputtanu joskus vuosia sitten painoa kans aika reilusti, ylimmillään oli 130 ja muutama vuos sit alimmillaan 65, pituutta 177. Olin jo 7-8 vuotiaana ylipainoinen että se on tullut pitkällä ajalla ja sitä on ollut pitkän aikaa. Nyt vatsanahkaa tossa jo usean vuoden seuranneena se ei tod ole lähössä itestään/salitreenillä mihinkään, joten kävin lekurilla ja kohta käydään kirurgin juttusilla, siitä sit leikkaukseen.. tsemppiä! :thumbs:

Nopesti tuli ihan hyvää palautetta

Laihduttamisesta on just se 2v kun nyt vasta tähän painoon päättäny jäädä koska painoindeksi sellanen sopiva 21.8 , eli nyt sormet ristiin että hyvät geenit ois ja salille... harmi kun lähin sali on silti 25km päässä
Onneks sentään olen mies niin ei oo pystyny tulla mitään raskausarpia :)

Aika yksilöllistähän tuo tuntuisi tosiaan olevan. Osalla ihmisistä ongelma tuntuu häviävän ajan kanssa ja osalla ei. Sinun tilanteestasi on senkin takia vaikea sanoa mitään, kun ei ole kuvia. Toisinaan ihmisillä on taipumusta nähdä peilistä vartalonsa epäkohdat suhteettoman suurina, vaikka ulkopuolisten mielestä mitään erityistä ongelmaa ei olisikaan havaittavissa. Ilman kuvia on myös melko lailla mahdotonta arvioida onko ihon alla edelleen rasvaa. Joskus se vatsan rasvakudos on vain yllättävän sitkeässä ja ilman punttitreeniä ei tahdo vatsa kiristyä, vaikka painoindeksin alarajan tuntumassa oltaisiinkin. Treeneistäsi sain sen kuvan, että olet harrastanut lähinnä aerobista. Lihasmassaa hankkimalla kehon tilavuus lähtisi kasvuun ja oletettavasti nahka myös vatsan kohdalta tämän takia hieman kiristyisi. Näillä tiedoilla ja ikäsi huomioiden en olisi vielä varailemassa aikaa plastiikkakirurgille. Pitäisin todennäköisempänä, että ongelma asteittain korjaantuu ajan ja mahdollisesti punttitreenin tuoman lihaskasvun kautta suhteellisen tyydyttävälle tasolle. Hiukan löysä vatsanahka on esteettisesti, ja ennen kaikkea terveyden kannalta, paljon parempi vaihtoehto kuin huomattava ylipaino.

Joka tapauksessa suuret onnittelut onnistuneesta dieetistä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nopesti tuli ihan hyvää palautetta

Laihduttamisesta on just se 2v kun nyt vasta tähän painoon päättäny jäädä koska painoindeksi sellanen sopiva 21.8 , eli nyt sormet ristiin että hyvät geenit ois ja salille... harmi kun lähin sali on silti 25km päässä
Onneks sentään olen mies niin ei oo pystyny tulla mitään raskausarpia :)

Mä oon mies(tietääkseni) ja mulla on raskausarpia rintalihaksissa ja hauiksissa.

Tuli tällanen juttu mieleen että jotkut ravinnot parantaa ihon elastisuutta. Varmaan ihon hyvinvointia edistää runsas veden juonti ja joku käsitys mulla oli että kalaöljy vaikuttais myös. Varmaan viisaammat tietää paremmin ja osaa vinkata. Mut iho kun on kuiva ja huonokuntonen niin ei se palaudu samaan tapaan, kun vetree ja terve iho. Tietysti ikä, geenit laihdutuksen nopeus ja muut vaikuttaa paljon, mutta tossa odotellessas mitä tapahtuu vois siihen ihon kuntoon rasvauksella (jotain hyvää kosteuttavaa kamaa ehkä, varmaan osaavat alan kaupassa kertoa) ja syömisellä koittaa vaikuttaa?

Älkää nyt pelotelko raukkaa. Pidät vaan huolen ruokavaliosta ja hommaat vähän lihasta niin kyllä se siitä. Jos edes raskausarpia ei ole niin tilanne ei ole lähelläkään toivotonta. Ps. kumartuessa tulee (yleensä) vatsamakkaroita esiin vaikka rasvaprosentti olis 10 eikä ylipainoa ikinä olisi ollutkaan.

Ai tollasii..minäku luulin että kyse oli rauskauden jälkeisestä arpista...mutta joo ainakin jotain positiivista niin tollasia ei löydy mun vattasta! :D vähän helpotta! huomenna hankkimaan salikortti :)

Siis "raskausarvet" johtuvat juurikin myös naisilla nopeasta ihon venymisestä josta sitten tulee näitä raskausarpia. ne ei ilmeisesti kovin herkästi lähde pois mutta haalistuvat jonkin verran ajan kanssa. itsellä tuli edellisen aktiivisalilla käynnin yhteydessä reisiin,hauiksiin ja rintalihaksiin vaaleita arpia. Tosin eivät ole häiritsevän näkösiä. Intin jälkeen kun syöminen kiinnosti enemmän kun puntilla käynti niin vyötärölle tuli tosi härskin näkösiä punasia arpia jotka alkaa oleen jo sitä luokkaa että paitaakaan ei jokapaikassa viitsi pois ottaa. Mutta tuollaset vyölaukut lähtee pois sillä että korvaa sen lähteneen läskin lihaksella :)

Itse alotin dietin tuossa lokakuussa. En suurempia muutoksia tehnyt liikuntaan. perus koiralenkkeilyt mutta ruokvalioo rupesin tarkkaileen ja söin 5x päivässä ja pidin kalorit reippaasti miinuksella. Painoa on lähtenyt 22 kiloa. Ennen diettiä 175 / 97 nyt 175 / 75

Ai tollasii..minäku luulin että kyse oli rauskauden jälkeisestä arpista...mutta joo ainakin jotain positiivista niin tollasia ei löydy mun vattasta! :D vähän helpotta! huomenna hankkimaan salikortti :)

Arpikudos ei 'koskaan' tule entiselleen, joillain valohoidoilla niitä voidaan yrittää himmentää. Hyvä homma ettei niitä siunaantunut sulle siis. Kertoo myös että sun syvät ihokerrokset on elastisia eli venyvät repeilyn sijaan... saattaa siis se pahin liikanahkakin siitä kuroutua pois ihan ajan kanssa. :)

Back
Ylös Bottom