Kroppa pilattu ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeroXoX
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä olen nyt 1,5 v yrittänyt kiristellä raskauden takia venynyttä ihoa, ja alan kallistumaan siihen, että veitsi on ainut ratkaisu. Vyötärönseutuni oli tosi hyvässä kunnossa ennen raskautta, ja jättimäinen maha ei tuonut yhtään raskausarpea tms. Ei tuo nahka tuosta näytä kuitenkaan täysin entiselleen kiristyvän. Nimenomaan eteenpäin nojatessa oikein yököttää tuo löysyys.
Syviä vatsalihaksia treenaan ihan hitosti, mutta itse asiassa iho on nyt taas alkanut näyttää jopa huonommalta kuin jonkun aikaa sitten. Kenties rasvaa on palanut ja jäljellä tosiaan puhdasta löysää nahkaa. Ei auta mikään ei. :curs:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meikäläisellä ainakin kasvoi maha samaa tahtia vaimon raskauksien kanssa. Vaimon maha tosin vaihtui laitoksella sellaseen söpöön kääpiöön, meikäläisen rölli ei. Eli itse ainakin kutsun omia vattanahka-arpiani nimenomaan raskausarviksi.

Aika samalta kuulostaa kuin meikäläisellä.

Oon laihduttanut useampaan otteeseen ja suurin pudotus on ollu 125 kilosta noin 80 kiloon. Tuo laihtuminen tapahtui lähinnä ruokailumuutoksilla ja melko vähäisellä liikunnalla. Tuosta 80kg kunnosta kertoo paljon 2200m cooper-tulos ja 1x3x50kg penkkipunnerrus :D

Arpia löytyy ihan vitusti johtuen varmaan siitä, että nuo suurimmat massat tuli kerättyä alaikäisenä, kasvuiässä. Löysää ihoa löytyy lähinnä alavatsasta, joka on ihan silminnähtävää ja elastisuuttakin siitä löytyy. En oo vakavasti harkinnut veitsen alle menoa, mutta kyllähän tuo vituttaa yli kaiken. Viime vuodet on menny melko ahkeralla salitreenillä voima- ja bodyhommia yhdistellen, ja tuloksiakin näkyy jonkin verran, joten siitä on hyvä ammentaa motivaatiota. Varsinkin, kun nuo lähtökohdat on ollu niin vitun surkeita.

Oon miettiny, että jos joskus pääsee oikeasti kovaan kondikseen, mihin totta kai pyrin, niin ehkä noita arpia ja nahkaa osaa kantaa julkisestikin ylpeydellä merkkinä itsensä voittamisesta.

Niin joo, ja itse kysymykseen: omassa tapauksessani tuolle nahalle nyt vaan ei voi tehdä mitään, mut loogisimmalta ja parhaalta itselle on tuntunu lisäpainoilla tehdyt istumaannousut ja jalkojen kohotukset. En tiedä näyttääkö se pötsi oikeesti yhtään erilaiselta, mutta lihasmassa ja "kireys" vatsan seudulla ainakin saa sen tuntumaan paremmalta.

harmi kun lähin sali on silti 25km päässä

Kyllähän sitä voi ilman sitä punttistakin treenata. Netti pullollaan noita kaikkia Ghetto Workout settejä sun muuta. Mahdollisuuksien mukaan duunaat Leuanvetotangon / Renkaat johonkin ja niillä pääsee jo pitkälle. Siihen päälle punnerruksia yms. kehonpainotreeniä.

En viitis Terolle mitään tiettyä kirurgia mainostaa mutta koska niiden alalla on kova kilpailu kun suomalaiset osaa mennä myös ulkomaille nahanpoistoon, niin teepä vertailu hinnoista ja katso rahoitusvaihtoehdot - voit yllättyä siitä että on niitäkin jotka tarjoavat leikkausta rahoitusohjelmalla ja jopa ilman korkoja.
Mutta, itse jouduin tuollaisen teettämään raskauksien jälkeen enkä kadu yhtään. Ann´mennä vaan!

Saisinko tietää missä ite sen leikkauksen teit ? ja paljonko tuli hintaa ? Sitten myös että minkälaisia arpia tuli ? kauanko toipuminen kesti ja muuta ? Kun kerran on joku täällä jolla on kokemusta leikkauksesta niin olis mukava tietää kaiken ennen kun alan miettiä leikkausta

Back
Ylös Bottom