kreatiinipyruvaatin käyttö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja f1ghter
  • Aloitettu Aloitettu

f1ghter

Banned
miten ootte käyttäny leaderin kretiinipyruvaattia? purkissa lukee että 5g 45 min. ennen treeniä, mutta esitteessä lukee että 5g myös treenin jälkeen? tarviiko ko. tuote hiilareita imeytyäkseen paremmin niinku monohydraatti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite olen vetänyt purkin kyljessä suositellun määrän aamulla tyjhään mahaan n. puoli tuntia ennen aamiaista. Omassa puryvaatipurkissa kerrotaan tekemään niin. Valmistajan nimeä en muista.

p.s. en ole mikään ammattilainen lisäravinnehommissa...

miten ootte käyttäny leaderin kretiinipyruvaattia? purkissa lukee että 5g 45 min. ennen treeniä, mutta esitteessä lukee että 5g myös treenin jälkeen? tarviiko ko. tuote hiilareita imeytyäkseen paremmin niinku monohydraatti?

otan n. tuntia ennen treeniä ja lepopäivinä milloin sattuu. hyvin on toiminut ilman hiilareitakin...

Kysytäänpä nyt tyhmä kysymys. Mihin kreatiinipyruvaatin teho perustuu? Normaali kreatiinin teho perustuu siihen että se lisää solujen nesteen määrää (näin olen ymmärtänyt), mutta pyruvaatti purkissa olevan tekstin mukaan se ei lisää nesteen määrää.

Kysytäänpä nyt tyhmä kysymys. Mihin kreatiinipyruvaatin teho perustuu? Normaali kreatiinin teho perustuu siihen että se lisää solujen nesteen määrää (näin olen ymmärtänyt), mutta pyruvaatti purkissa olevan tekstin mukaan se ei lisää nesteen määrää.

Ne mainosväitteet on hölynpölyä.

Taitaa mennä niin että pyryvaatilla samat vaikutukset solujen energiatasapainoon kuin monohydraatilla, mutta se ei kerää solunsisäistä nestettä.

Kreatiinimonohydraattiko ei sítten toimi? Puhe oli siitä, että kreatiinipuruvaattiin liittyvät markkinointiväitteet on hölynpölyä. Sillä ei ole osoitettu olevan mitään etuja kreatiinimonoon..

Kreatiinimonohydraattiko ei sítten toimi? Puhe oli siitä, että kreatiinipuruvaattiin liittyvät markkinointiväitteet on hölynpölyä. Sillä ei ole osoitettu olevan mitään etuja kreatiinimonoon..

Lähinnä käytän pyruvaattia sen takia, kun se ei kerää turhaa nestettä (ainakaan niin paljon kuin mono)kehoon, lisäksi pyruvaatti imeytyy elimistöön toisella lailla eli se ei varastoidu esim. munuaisiin - tehossa minäkään en ole huomannut mitään eroa.

Pyruvaatti on tehokkaampaa kuin mono, kokemusta on.Ja ainakin evolution sarjan crp on tosi tehokas.Huomattava ero monoon.Kroppa ei oikein tykännyt monosta ja keräsi nestettä hirveesti.

:kuvia:

Liitteet

• non-sequitur2.jpg
    non-sequitur2.jpg
    29,5 KB · Katsottu: 1 590
Pitääkö tuota Evolution CRP:tä ottaa joka aamu niin kauan kuin tavaraa riittää vai vain niiden päivien aamuina kun on menossa treenaamaan?

CRP eli kreatiinipyruvaatti on toiminut mulla ainakin oikein hyvin!

Vielä siitä haluaisin teidän mielipiteitä, että koska tää tulis nauttia, aamulla tyhjään mahaan vai illalla ennen nukkumaan menoa, jos haluaa maksimoida rasvan polton? :dance2:

Muuten, mihin perustuu toi väite että evolution crp polttaa rasvaa? tai miten se on mahdollista. kertokaa tyhmälle. ei vaan tule mieleen miten kreatiini voisi polttaa rasvoja

Suositut

Back
Ylös Bottom