Kreatiinin käyttö nuorena

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aika jannu ku penkki nous 10kg n.1.5kk aikana:rolleyes: ja 15v.eli tuskin paljoa minua kauemmin treenaillu.taitaa olla kalajuttuja,tai sitten suuri hatun nosto kaverille,että koulujen ja muiden esteiden takia jaksanu treenata kovaa.
Hohhoijaa taitaa taas olla tätä katkeraa tilitystä, kun itse ei oo pystynyt johonkin mihin toinen on. 10kg nousu penkissä alottelijalla 1,5kk ei ole edes mikään ihmesaavutus.

Kreatiinihan kerää kehoon (lihaksiin) sen muutaman kilon nestettä, joka niinkuin joku jo mainitsikin, poistuu heti kun käytön lopettaa. Sarjakesteävyys paranee 1-2 toistolla periaatteessa sen takia, koska lihaksessa on hiukan enemmän sitä nestettä. Ja kreatiini ei todellakaan ole mitään vaarallista, koska sitä saa ruoastakin. Ja niinkuin muidenkin lisäravinteiden kohdalla, voi sitä ostaa pikkunaperokin jos vain kykenee.

Juu ei ole ihme. Itellä nous 10kg sellasee kuukautee sillon joskus: 82,5--->92,5kg.

Eli kannatasko tällasen tänä kesänä 15 täyttävän junnu "bodarin" käyttää ollenkaan kreatiinia vai pitäskö ne jättää myöhemmäksi.Jos tietoa niin jonkun näköstä infoa voi parhaista kreatiini valmisteista heittää

siitä vaan alotat, eihän siitä kohtuumäärissä mitää haittaa ole. maha voi mennä sekasin jos paljon ottaa, eipä muuta

Hohhoijaa taitaa taas olla tätä katkeraa tilitystä, kun itse ei oo pystynyt johonkin mihin toinen on. 10kg nousu penkissä alottelijalla 1,5kk ei ole edes mikään ihmesaavutus.

Kreatiinihan kerää kehoon (lihaksiin) sen muutaman kilon nestettä, joka niinkuin joku jo mainitsikin, poistuu heti kun käytön lopettaa. Sarjakesteävyys paranee 1-2 toistolla periaatteessa sen takia, koska lihaksessa on hiukan enemmän sitä nestettä. Ja kreatiini ei todellakaan ole mitään vaarallista, koska sitä saa ruoastakin. Ja niinkuin muidenkin lisäravinteiden kohdalla, voi sitä ostaa pikkunaperokin jos vain kykenee.

joo saahan sitä ruoasta...pari grammaa kiloa punasta lihaa kohden..

aika jannu ku penkki nous 10kg n.1.5kk aikana:rolleyes: ja 15v.eli tuskin paljoa minua kauemmin treenaillu.taitaa olla kalajuttuja,tai sitten suuri hatun nosto kaverille,että koulujen ja muiden esteiden takia jaksanu treenata kovaa.

Ei toikaan nyt oo mikään ihme kun puhutaan reilun seitsemänkympin raudoista, muistan kyllä kun itelläki nousi penkki n. 45:stä sinne seitsemäänkymppiin ihan kahdessa-kolmessa kuukaudessa kun aloittelin harrastusta.

E. Ja tällöin ei ollut mitään reeniohjelmaa tms. käytössä saati sitten lisäravinteita :)

Ei toikaan nyt oo mikään ihme kun puhutaan reilun seitsemänkympin raudoista, muistan kyllä kun itelläki nousi penkki n. 45:stä sinne seitsemäänkymppiin ihan kahdessa-kolmessa kuukaudessa kun aloittelin harrastusta.

E. Ja tällöin ei ollut mitään reeniohjelmaa tms. käytössä saati sitten lisäravinteita :)

Oli ne aikoja. Itelläkin penkki nousi 5kk 30kg--->70kg. Reenasin päin vittua ja sarjamäärät olivat kauheita. Ruokailuunkaan ei tullut kiinnitettyä mitään huomiota.

Tää on ihan mielipidekysymys, mut oon sitä mieltä et kannattaa ensin hankkia paljon kokemusta salilla käymisestä, ennen kun alat käyttämään. Ite oon ja miettiny ton keratiinin alottamista, mut päätin että kasvatan ensin lihasmassaa ja voimaa jonkin verran ennen kuin aloitan.

Tää on ihan mielipidekysymys, mut oon sitä mieltä et kannattaa ensin hankkia paljon kokemusta salilla käymisestä, ennen kun alat käyttämään. Ite oon ja miettiny ton keratiinin alottamista, mut päätin että kasvatan ensin lihasmassaa ja voimaa jonkin verran ennen kuin aloitan.
Mä taas oon sitä mieltä että ei siitä noin isoa "numeroa" tarvitse tehdä, ei se mitään kryptoniittia (?) ole. Pointti vaan on kenties siinä, ettei krean käytöstä oo suurtakaan hyötyä jos ruoka- ja treenipuoli ei oo ihan hanskassa, sen takia sitä ei ikään kuin automaattisesti aloittelijoille aina ekaksi suositella. Mutta jos on noi kunnossa, niin miksei aloittelijakin vois käyttää...

Mä taas oon sitä mieltä että ei siitä noin isoa "numeroa" tarvitse tehdä, ei se mitään kryptoniittia (?) ole. Pointti vaan on kenties siinä, ettei krean käytöstä oo suurtakaan hyötyä jos ruoka- ja treenipuoli ei oo ihan hanskassa, sen takia sitä ei ikään kuin automaattisesti aloittelijoille aina ekaksi suositella. Mutta jos on noi kunnossa, niin miksei aloittelijakin vois käyttää...
Oot ihan oikeessa, mutta harvalla aloittelijalla ne vielä on kunnossa. Mut jos siltä tuntuu niin kyllähän se kannattaa.

Kyllä se auttaa ja hyvin auttaakin. tosin itsellä ainenkin mahaa rupeaa koskemaan saatanasti aina ja maku on mitä paskin..

KYllä ainakin tise sanoisin että sen voisi tietysti aloittaa vaikka kuinka nuroena kunhan on kaikki proteiinit ja kaikki ruokavalio kunnossa !

5g ~about t-lusikallinen

kysymys

Alotin Kreatiinin käytön vuosi sitten (16v) ja huomasin heti selvästi sarjaketävyyden ja tulosten nousun. Sillä tiellä ollaan.

Mulle heräs tälläne kysymys. Kun kreatiinin käytön lopettaa niin onko aine ollu tavallaan hyödytön? Pieneneekö lihas ja häviääkö voima?

Mulle heräs tälläne kysymys. Kun kreatiinin käytön lopettaa niin onko aine ollu tavallaan hyödytön? Pieneneekö lihas ja häviääkö voima?

Ei se hyödytön ole ollut. Kreatiini antaa 1-2 lisätoistoa siellä painojen raskaammassa päässä ja mahdollistaa kovemman treenaamisen. Kreatiinia syömällä lihas kasvaa harjoituksella enemmän kuin ilman kreatiinia.

Lihakset ei mihinkään häviä, eikä maksimivoima - ne on hankittuja. Sieltä 80%-90% painoista voi yksi tai kaksi toistoa lähteä ja treenaaminen tuntuu aika hinaamiselta sen jälkeen.

Mulla on nyt dietti menossa, ja mietin, että voinko kuitenkin aloittaa kreatiinikuurin? Ennen en ole kreatiinia vetänyt, sen kummemin. Sitä on tullut lähinnä valmiista palautusjuomista kuten Pro Gainer ja Muscle+ (normaalin ravinnon lisäski).

Mulla on nyt dietti menossa, ja mietin, että voinko kuitenkin aloittaa kreatiinikuurin? Ennen en ole kreatiinia vetänyt, sen kummemin.

Mikä ettei. Saattaa kerätä nestettä kroppaan, mikä tuntuu etenkin dieetillä pöhöltä, mutta rasvaahan olet poistamassa etkä nestettä. Vaikka diettaatkin, niin vedä silti kreatiinit huppuun hiilareitten kanssa.

Ei kanssa ole ollut minkäänlaista vaivaa. latausjakso ei ole pakollinen, mutta en näe sen poisjättämisestä mitään järkeä normaalilla kreatiinilla. Käytännössä otat aivan turhaan liikaa tavaraa, joka menee hukkaan jos yhtämittaa tasaisesti kiskot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom