Eli kannatasko tällasen tänä kesänä 15 täyttävän junnu "bodarin" käyttää ollenkaan kreatiinia vai pitäskö ne jättää myöhemmäksi.Jos tietoa niin jonkun näköstä infoa voi parhaista kreatiini valmisteista heittää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ainakin itselleni auttaa, parempi sarjakestävyys, tulostason nousu.Eihän se vaarallinen ole. Ei Prismassa mitään vaarallista myydä. Kyse onkin siitä onko oleellista hyötyä.
Lisääkö tämä massaa siis... huomattavasti? Meinaan että olis ikävää jos lihakset haihtuis ja näyttäs joltai läskispedelt...
Vedä ihmees! mä oon 15 (91) ja mulla toi oikeesti autto ku vetasin tommose fastin 900 g boxin kaverin kanssa puoliksi. Paino nous 70-77 josta osa kyllä tullu iha kovasta reenistä ja runsaasta ruoasta mutta varmasti kreatiinillakin sormensa pelissä. Myös penkki nous ton 450 gramman aikna 72.5 -82.5. Ja muutenki kivempi reenata ku aattelee et "nyt ku oon vetäny kreaa ni jaksan nostaa paljo enemmä". Ite pidin lataus jakson mut en sen kummemmi noit mitannu heitin vaa palkkarin sekaa treenin jälkeen joku 5-10g:evil: ja enne treenii heraa toi sama. Ei siis mielestäni ehtaa kamaa joka hintaansa nähden kannattavaa. Myöskään sivuvaikutuksia ei ilmennyt.Tsemppiä treeneihin:kippis1: