Kreatiinin käyttö nuorena

Eli kannatasko tällasen tänä kesänä 15 täyttävän junnu "bodarin" käyttää ollenkaan kreatiinia vai pitäskö ne jättää myöhemmäksi.Jos tietoa niin jonkun näköstä infoa voi parhaista kreatiini valmisteista heittää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
naamaan vaan ei ainenkaan mulle mitään tullu :P en kä oo kavereiltakaan kuullu :P muistaa vaan ettei liikaa vedä tulee mahaan pipi

voiko tota kreatiinii vetää ilman sitä latausjaksoo ?? vai onko se latausjakso pakollinen

Kysehän on lähinnä siitä hyödytkö siitä niin paljon että kannattaa käyttää. Samalla rahalla saat jotain hyvää perusprotskua joka on varmasti hyödyllisempää. Eli ei, 15 kesäisen junnubodarin ei kannata käyttää kreatiinia.

EDIT: Latausjakso ei ole mikään pakollinen.

Juu kyllähän salitreenit pitää olla muuten kunnossa, ei siinä muuten mitään järkeä ole. Mutta hyötyähän se antaa melkeen kaikille ikää katsomatta. Eikä se mitään myrkkyä ole mitä et voisi vetää koska olet vielä nuori; samaa kamaa se on mitä saat esim. lihasta.

Vedä ihmees!:rock: mä oon 15 (91) ja mulla toi oikeesti autto ku vetasin tommose fastin 900 g boxin kaverin kanssa puoliksi. Paino nous 70-77 josta osa kyllä tullu iha kovasta reenistä ja runsaasta ruoasta mutta varmasti kreatiinillakin sormensa pelissä. Myös penkki nous ton 450 gramman aikna 72.5 -82.5. Ja muutenki kivempi reenata ku aattelee et "nyt ku oon vetäny kreaa ni jaksan nostaa paljo enemmä". Ite pidin lataus jakson mut en sen kummemmi noit mitannu heitin vaa palkkarin sekaa treenin jälkeen joku 5-10g:evil: ja enne treenii heraa toi sama. Ei siis mielestäni ehtaa kamaa joka hintaansa nähden kannattavaa. Myöskään sivuvaikutuksia ei ilmennyt.Tsemppiä treeneihin:kippis1:

Juu kyllähän sitä painoa tulee useampi kilokin lisää heti kun kreatiinia popsii, mutta ne vedet poistuvat aivan yhtä nopeasti kun tuote loppuu. Vaikeampi onkin sitten sanoa onko penkkituloksesi nousuun kreatiini oleellisesti vaikuttanut... Mikään ei estä threadin aloittajaa sitä käyttämästä, mutta uskon että tuon saman 10kg lisäyksen penkkiin (ja Checker, miten pitkään treenasit että parani?) saat aivan samalla tavalla ilman kreatiinia. Ennemmin syöt koko päivän kunnolla ja kelaat: "jumalauta nyt on safkat kunnossa, eli kun vielä treenaan vitun kovaa niin kehityn mahtavaksi".

Eihän se vaarallinen ole. Ei Prismassa mitään vaarallista myydä. Kyse onkin siitä onko oleellista hyötyä.

Alotin Kreatiinin käytön vuosi sitten (16v) ja huomasin heti selvästi sarjaketävyyden ja tulosten nousun. Sillä tiellä ollaan.

Lisääkö tämä massaa siis... huomattavasti? Meinaan että olis ikävää jos lihakset haihtuis ja näyttäs joltai läskispedelt...

Lisääkö tämä massaa siis... huomattavasti? Meinaan että olis ikävää jos lihakset haihtuis ja näyttäs joltai läskispedelt...

Ei. Ite en oo huomannut juurikaan eroa kreatiinin käytön aikana normaaliin treeniin verrattuna. Ei oo mun mielestä mitenkään ihmeellisesti tulokset noussu eikä painokaan 500 gemiä enempää, nyt dieetillä paino putoaa myös ihan normaalisti vaikka kreaa vedänkin.

ennemmin sitte ostaa vaikka muscle+ tai pro-gaineria ku alkaa latailee suotta kreatiinia...sitä kuluu vain reippasti KOVASSA fyysisessä harjoituksessa.Safkaa lärviin ja lepoa.

Vedä ihmees!:rock: mä oon 15 (91) ja mulla toi oikeesti autto ku vetasin tommose fastin 900 g boxin kaverin kanssa puoliksi. Paino nous 70-77 josta osa kyllä tullu iha kovasta reenistä ja runsaasta ruoasta mutta varmasti kreatiinillakin sormensa pelissä. Myös penkki nous ton 450 gramman aikna 72.5 -82.5. Ja muutenki kivempi reenata ku aattelee et "nyt ku oon vetäny kreaa ni jaksan nostaa paljo enemmä". Ite pidin lataus jakson mut en sen kummemmi noit mitannu heitin vaa palkkarin sekaa treenin jälkeen joku 5-10g:evil: ja enne treenii heraa toi sama. Ei siis mielestäni ehtaa kamaa joka hintaansa nähden kannattavaa. Myöskään sivuvaikutuksia ei ilmennyt.Tsemppiä treeneihin:kippis1:

aika jannu ku penkki nous 10kg n.1.5kk aikana:rolleyes: ja 15v.eli tuskin paljoa minua kauemmin treenaillu.taitaa olla kalajuttuja,tai sitten suuri hatun nosto kaverille,että koulujen ja muiden esteiden takia jaksanu treenata kovaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom