Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Juu kyllähän salitreenit pitää olla muuten kunnossa, ei siinä muuten mitään järkeä ole. Mutta hyötyähän se antaa melkeen kaikille ikää katsomatta. Eikä se mitään myrkkyä ole mitä et voisi vetää koska olet vielä nuori; samaa kamaa se on mitä saat esim. lihasta.

Vedä ihmees!:rock: mä oon 15 (91) ja mulla toi oikeesti autto ku vetasin tommose fastin 900 g boxin kaverin kanssa puoliksi. Paino nous 70-77 josta osa kyllä tullu iha kovasta reenistä ja runsaasta ruoasta mutta varmasti kreatiinillakin sormensa pelissä. Myös penkki nous ton 450 gramman aikna 72.5 -82.5. Ja muutenki kivempi reenata ku aattelee et "nyt ku oon vetäny kreaa ni jaksan nostaa paljo enemmä". Ite pidin lataus jakson mut en sen kummemmi noit mitannu heitin vaa palkkarin sekaa treenin jälkeen joku 5-10g:evil: ja enne treenii heraa toi sama. Ei siis mielestäni ehtaa kamaa joka hintaansa nähden kannattavaa. Myöskään sivuvaikutuksia ei ilmennyt.Tsemppiä treeneihin:kippis1:

Juu kyllähän sitä painoa tulee useampi kilokin lisää heti kun kreatiinia popsii, mutta ne vedet poistuvat aivan yhtä nopeasti kun tuote loppuu. Vaikeampi onkin sitten sanoa onko penkkituloksesi nousuun kreatiini oleellisesti vaikuttanut... Mikään ei estä threadin aloittajaa sitä käyttämästä, mutta uskon että tuon saman 10kg lisäyksen penkkiin (ja Checker, miten pitkään treenasit että parani?) saat aivan samalla tavalla ilman kreatiinia. Ennemmin syöt koko päivän kunnolla ja kelaat: "jumalauta nyt on safkat kunnossa, eli kun vielä treenaan vitun kovaa niin kehityn mahtavaksi".

Eihän se vaarallinen ole. Ei Prismassa mitään vaarallista myydä. Kyse onkin siitä onko oleellista hyötyä.

Luin uusimmasta Body- lehdestä artikkelin ns.tyhjennys/latausjaksosta, ja kunhan tästä tiputetaan vielä muutama kilo läskiä kesään mennessä, niin ajattelin kokeilla tuota systeemiä...
Elikkä kysyisin nyt asiasta tietäviltä että kannattaako kreatiini-monohydraattia käyttää kyseisellä jaksolla??? Nesteen tankkaaminen/poistaminen on kuitenkin olennaisessa osassa tässä, niin poistuuko tyhjennyksessä myös kreatiniin käytöstä kerääntyneet nesteet...?

Voi olla että oli liiankin tyhmä kysymys, oon kuitenki suht keltanokka näissä boudaus-jutuissa:)

eli siis oon täs veelly tota monohydraattia hetkon nassuu ja nyt tuli hommattua tommonen pyruvaatti; eli voisko joku valaista mulle vähä näitten eroja ja kumpi olisi parempi ?

Siis tarkoitatko Mike että monohydraatti on parempaa, koska se kerää nestettä? Millä perusteella nesteen kertyminen on hyvä juttu?

Siis tarkoitatko Mike että monohydraatti on parempaa, koska se kerää nestettä? Millä perusteella nesteen kertyminen on hyvä juttu?

Onhan lihaksen nestepitoisuus suoraan yhteydessä suorituskykyyn. Aivan erilaista nostaa kun lihat on täynnä verrattuna johonkin vähähiilariseen diettii jossa täysin tyhjät.

Muttei vesipöhöllä mitään rautaa nosteta :)
Itse käytän pyruvaattia, paino kun ei saa nousta paljoakaan.
Ja itse ainakin tuntuu että jaksaa paremmin, en tiedä onko placeboa vai mitä.

Itse en vertaisi tuosta johtuvaa nesteen kertymistä vesipöhöön. Korjatkaa jos olen väärin kokenut tilanteen mutta mielestäni monohydraatti antaa lihaksiin enemmän nestettä myös jolloin se siis on vaikutukseltaan parempi.

Tuossa tietysti on ymmärrettävää jos ei saa nestettä painon takia paljoa kerryttää mutta kun katsoo threadin aloittajaa niin veikkaisen ettei syytä "vaattiin".

Muttei vesipöhöllä mitään rautaa nosteta :)
Itse käytän pyruvaattia, paino kun ei saa nousta paljoakaan.
Ja itse ainakin tuntuu että jaksaa paremmin, en tiedä onko placeboa vai mitä.

Joo ei vesipöhöllä jossa se neste on lihaksen ja läskin välissä mutta lihassolun sisäisellä nestemäärällä on kyllä vaikutusta :)

Eikös tämä ole ihan perustietoa?

Pyruvaatti on saakelin kallista mutta itekki sitä käytän ni on toi painon seuranta ehkä helpompaa näin dietillä. Monohydraattia+dextroa kyl suosittelisin.

Oon lukenu jostain, että toi monohydraatin keräämä neste olisi hyväksi esim. dieetillä, koska se jotenkin suojelee niveliä? Oonko ihan yössä?

Back
Ylös Bottom