Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Dopey
Jos ei juo tarpeeksi vettä niin kramppeja voi tulla, siinä haitat sitten olivatkin.
Originally posted by XXL
Tuntuu että varsinkin tankatessa kreatiinia unen kanssa on ongelmia. Yöllä heräilee ihan virkeänä ja ei tuu unta. Proteiini taas saa hikoilemaan ja haisemaan.
Originally posted by Evil Sealman
Ei ainakaan itselläni ole ollut minkäänlaisia ongelmia kreatiinin suhteen. Tosin olen kuullut että kreatiini voisi olla mahdollinen miehen seisokin heikentäjä, mutta tämä on vain huhua mitä olen kuullut..
Tiedoks vaan!Originally posted by Blade85
Mulla tulee välilä noita kramppeja reisiin jos on jääny tankkaus vähiin!!!
Originally posted by kone1
Tiedoks vaan!
toi kun kramppeja tulee taitaa johtua magnesiumin puutteesta !
syö joka päivä noin 250-350g mangesiumia niin vältyt lihas krampeilta.:thumbs:
Nyt kun tuosta mainitsit, niin huomasin, että kasvojen iholta on lähtenyt pois sellainen pieni epätasaisuus kun kreatiini on päässyt loppumaan. Toki voi olla vain yhteensattuma, kun riippuu niin monista asioista, mutta pitääpä ens kerralla tarkkailla asiaa.Originally posted by mikakor
Tuleeko kenelläkäään sellaisia pieniä näppyjä ihoon kreatiinin käytön yhteydessä? Mulle tulee aina, en tiedä mistä johtuu... iho menee huonoon kuntoon, mutta palautuu sitten taas tauolla.
Originally posted by turre101
* Heh, nyt tuli päivän paras läppä. LOL. :thumbs: