Kreatiini vs kreatiinisitraatti vs kreatiinipuryvaatti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu

slc

Omenakauppias
Ikä
52
Kertokaas mulle mitkä näillä nyt on ratkaisevat erot. Sitraattia mainostetaan ainakin sillä ettei tarvitse tankata vaan ennen ja jälkeen treenin riittää. Ja pitäisikö kreatiinia käyttää jatkuvasti vai vain kausiluontoisesti? Jostain muistelin lukeneeni että teho alentuu jatkuvasti käytettäessä.

Täähä on vanhan kunnon Triple Threat matsi. Itse en oikein tuosta kreatiinisitraattista tiedä hirveesti joten toivonkin, että joku fiksumpi kertoisi siitä enemmän. Any way, jos verrataan normi kreaa puryvaattiin niin ekaks silmä bongaa hinnan, normi krea on paljon halvempaa kuin puryvaatti. Normi krea nostaa painoa jollain sen 1-2kg nesteenä, kun taas puryvaatti ei tee noin ja jotkut väittävät puryvaatin olevan normi kreaa parempaa. Itse ainenkin jos käyttäisin niin normaalisti käyttäisin normi kreaa ja jos nyt johonkin kisoihin lähtisin niin kisadietillä käyttäisin puryvaattia normi krean sijaan.

Parempi kun pysyt vain tunnetusti toimivassa monohydraatissa. Se on edullisinta ja sen nestettä kerväävä vaikutus on positiivinen juttu. Muut ovat sitten ihan perinteistä hifistelyä, eli kun kreatiini on huomattu toimivaksi, niin sitten kehitetään muka vieläkin toimivampia. Pätee ihan kaikessa kaupan alalla.

en mä ainakaan halua mitään lisänesteitä ja hintaerolla ei ole mitään merkitystä. onko se kuitenkin totta, että tuo puryvaatti EI kerää nesteitä?

Mikä ongelma tuon nesteen kanssa on? Runsaalla solunesteellähän pitäisi olla positiivisia vaikutuksia lihasten ja nivelten toiminnan kannalta. Olen ymmärtänyt (voin olla väärässäkin), että nesteen kertyminen on myös yksi vaikuttava tekijä noissa reseptin takana olevissa aineissa.

Edit: Ja kun joku kuitenkin lukee tuon yllä olevan tekstin niin, että muka vertaisin kreatiinia lääkeaineisiin, niin sanotaan nyt heti että näin en tee.

1) Mites esim. monohydraatin ja puryvaatin samanaikainen käyttö?

2) Mistä johtuvat monohydraatin erilaiset annossuositukset eri valmistajilla? Esim. fastin suositusannos on 5-10g, mutta en nyt kuolemaksenikaan muista minkä puljun monohydraatissa suositus oli 2-3g...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kreatiini monohydraattimuodossa on ainoa tutkitusti toimiva kreatiinivalmiste, tuo teksti on tainnut olla palstalla aikaisemminkin. Tutkitusti toimiva tässä tapauksessa tarkoittaa sekä ergogeenistä etua että vaikutusta lihaksen kantasolujen määrään (lihaskasvuun).

Osaakos ammattilaiset sanoa siihen että voiko kreatiini aiheuttaa näppyjä, vai onko se vaan käyttäjän omaa kuvitelmaa, että niitä ilmestyisi enemmän krean käytön aikana?

Kreatiini monohydraattimuodossa on ainoa tutkitusti toimiva kreatiinivalmiste, tuo teksti on tainnut olla palstalla aikaisemminkin. Tutkitusti toimiva tässä tapauksessa tarkoittaa sekä ergogeenistä etua että vaikutusta lihaksen kantasolujen määrään (lihaskasvuun).

Siinähän ne faktat jo tulikin.. :)

Siinähän ne faktat jo tulikin.. :)

jaa a, faktatietoa tahi ei... fakta on kuitenki että meitsillä pelittää ja lujaa. harva asia kai tässä fitnes-harrastuksessa niin kirjatiedon mukaan menee; sanotaanhan sitä välillä esim airobisten suorittamisien suhteen, mutta ei mene kauan kun joku nimeltämainitsematon huuhaa-isomies-innanen tyrmää väitteet ja ilmoittaa että aamulla ne laardit vaan kärisee.

Mikä ongelma tuon nesteen kanssa on? Runsaalla solunesteellähän pitäisi olla positiivisia vaikutuksia lihasten ja nivelten toiminnan kannalta. Olen ymmärtänyt (voin olla väärässäkin), että nesteen kertyminen on myös yksi vaikuttava tekijä noissa reseptin takana olevissa aineissa.

Edit: Ja kun joku kuitenkin lukee tuon yllä olevan tekstin niin, että muka vertaisin kreatiinia lääkeaineisiin, niin sanotaan nyt heti että näin en tee.

Tuo pari kiloa näkyy jo naamassaki pikku pöhönä ja jotku harrastaa salilla käyntiä vain ulkonäön takia.

Kreatiini puryvaatti on nyt jo rasvanpolttajakin. Perusteita tai syytä miksi se polttaa rasvaa jos mono ei polta. Miten nuo muka poikkeaa toisistaan ?

Eikä mene maksan läpi kiertoon vaan ohittaa sen.. Jahas. Hulluin väite ikinä.

Mutta koska tuotetta on niin kehuttu, niin pitää sitä varmaan testata. Ylläolevaan kuitenkaan ei ole perusteluja löytynyt enkä löytänyt searchillakaan. sori vaan.

Mitäs cartman74:n sitraattikokeilu tuotti ?

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom