Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kreatiini monohydraattimuodossa on ainoa tutkitusti toimiva kreatiinivalmiste, tuo teksti on tainnut olla palstalla aikaisemminkin. Tutkitusti toimiva tässä tapauksessa tarkoittaa sekä ergogeenistä etua että vaikutusta lihaksen kantasolujen määrään (lihaskasvuun).

Mihin ite sekotatte krean?
Itse kun sekotan sen johonkin, niin se jää pohjalle lilluun.
Aloittelin tuossa noin 6kk tauon jälkeen taas kreatiinin käytön ostamalla purkillisen Leaderin kreaa. Tällä kertaa yllättävänä sivuvaikutuksena krean nauttiminen aiheuttaa lähes välittömästi muutaman tunnin kestävän päänsäryn ja vatsakivun. Aiemmin moista ongelmaa ei ole ollut. Ajattelin ensiksi että kyseessä on vain sattumaa, mutta nyt sama ilmiö on toistunut jo neljättä päivää, aina kreatiinin nauttimisen jälkeen. Saas nähdä kauanko menee että elimistö tottuu tähän tavaraan.
Aloittelin tuossa noin 6kk tauon jälkeen taas kreatiinin käytön ostamalla purkillisen Leaderin kreaa. Tällä kertaa yllättävänä sivuvaikutuksena krean nauttiminen aiheuttaa lähes välittömästi muutaman tunnin kestävän päänsäryn ja vatsakivun. Aiemmin moista ongelmaa ei ole ollut. Ajattelin ensiksi että kyseessä on vain sattumaa, mutta nyt sama ilmiö on toistunut jo neljättä päivää, aina kreatiinin nauttimisen jälkeen. Saas nähdä kauanko menee että elimistö tottuu tähän tavaraan.

Kahvin sanotaan heikentävän kratiinin tehoa, tai jopa kokonaan kumoavan sen? Onko kenelläkään henkilökohtaisia kokemuksia asiasta, tai enempää tietoa? kuten aiheuttaako tämän juuri kahvin kofeiini, vaiko jokin muu aine?
Tästä aiheesta lienyt ollut jo aiemmin keskustelua jossain muussa threadissa, mutta olin laiska enkä jaksanut etsiä, linkittäkää jos löytyy..![]()
Ajattelin tuossa kohta aloittaa 10-12vk:n massakautta ja mietin miten tuon kreatiinin käyttö kannattaisi tehdä? Otanko kreatiinit 2:ssa jaksossa eli ekan kuukauden syön, toisen olen ilman ja sit taas kolmannen syön vai 3kk putkeen syön?