Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

SlimDaddy sanoi:
Onko kellään muulla ilmennyt kreatiinin käytön yhteydessä nenän verenvuotoa muutaman tunnin kuluttua kreatiinin käytön jälkeen??

Just joo,ettet vain olis ylipainoinen ja kärsit kokeasta verepaineesta ja syöt paljon rasvaista ja suolaista ruokaa.Samassa iässä kun tuli bulkattua niin salilla lens veret joka kerta nenstä.Menin lääkärrin ja sanoi etä sulla on 70vuotiaan verenpaine.

Timba79 sanoi:
Tuo limakalvojen kuivuminen on talvella ihan normaalia ja siihen auttaa esim. a-vitamiinitipat joita saa apteekista.
Itse käytän talvella suolavesiliuossumutetta ja se pitää nenäverenvuodot hyvin poissa. Löytyy niin ikään apteekista.

Jos sen kreatiinin ottamisen pätkii silleen, et ottaa vaikka 5 grammaa 5 kertaa päivässä, ni pitääkö joka kerta juoda se puol litraa vettä, vai mikä olis suositeltava määrä??? Ja kannattaako käyttö alottaa päivänä, jolloin ei treenaa vai päivänä jolloin treenaa???

jokke_pappa sanoi:
Jos sen kreatiinin ottamisen pätkii silleen, et ottaa vaikka 5 grammaa 5 kertaa päivässä, ni pitääkö joka kerta juoda se puol litraa vettä, vai mikä olis suositeltava määrä??? Ja kannattaako käyttö alottaa päivänä, jolloin ei treenaa vai päivänä jolloin treenaa???

Tuo puoli litraa on tossa kohtaa varmasti ihan pätevä määrä, eli anna mennä noin vaan. Eikä varmasti ole mitään merkitystä aloitatko treeni vai lepopäivänä.

tubbi sanoi:
Oon tainnut jäädä kreatiiniin koukkuun:D nyt pitäisi olla koko tammikuu tauolla,mutta tuntuu että treeni ei kulje niin hyvin ja rauta on raskasta:curs: noh,pari viikkoa ja taas kreaa koneeseen,pääasia,että tulee vaikutusta,vaikka sitten lumevaikutusta!

kaikkihan me halutaan että treeni kulkee paremmin ja nousee isommat raudat. miksei siis sitä tekisi enemmänkin mieli, krea on leikki-dopingia.

ville____ sanoi:
miten nesteet saa sitte pois esim kasvoista?
tuli heti hirveät omantunnontuskat ku on ees käyttäny eikä lukenu tarpeeksi.:david:

lopetat kreatiinin niin krean mukana tulleet nesteet lähtee seuraavan viikon aikana kävelemään kun ylimääränen krea poistuu kehostasi.

Tuokin on niin yksilöllistä. Joillain kun ei ole naamassa kuin nahat luiden päällä, niin on selvää ettei pöhötä. Jos taas naamastakin löytyy pihviä niin pöhötys on varmaa.

Minulla ei ole naamaan kerännyt. Muihin ruuminosiin kylläkin ;)
Mutta tuo minun naama on muutenkin niin s-tanan ruma, että eipä paljon haittaisi vaikka naamaankin keräisi.

Mielestäni kreatiinista on enemmän hyötyä kuin haittaa. Tulokset ja sarjakestävyys ovat nousseet jonkin verran. Kuukauden ajan olen käyttänyt.

finnit kannattaa ajatella positiivisesti koska siitä huomaa että testosteronit alkaa hyrräämään ja sehän on hyvä puntin vispauksen kannalta!!!!

Onkos tämän kreatiinin kanssa nii että kun sitä ottaa esim. kuukauden ja sitte on ottamatta kuukauden verran nii, onko keho samannäköinen kun ennen kreatiinin syöntiä?

juham85 sanoi:
Onkos tämän kreatiinin kanssa nii että kun sitä ottaa esim. kuukauden ja sitte on ottamatta kuukauden verran nii, onko keho samannäköinen kun ennen kreatiinin syöntiä?

lihaskasvu ja rasvan kertyminen/poistuminen poislukien on, kreatiinin ei pitäis vaikuttaa ulkonäköön suoranaisesti muuten kuin keräämällä nestettä ja krean lopetettua sen mukana kertyneet ylimääräset lähtee kävelemään.

Alotin tossa krean kayton joulun jalkeen, nyt naama finneissä ja arpia niistä jää.
Ei saamari että sapettaa, kun luulin jo paasseeni aknesta. Luulisin krean olevan syyllinen, tosin en siitä jää ottamaan selvää, kun en siitä ainakaan mitään hyötynyt, niin helppo lopettaa. Harmi vaan nyt on viela 900g purkista paljon jäljellä :wall:

Eli olen suhteellisen pitkän linjan punttaaja, mutta lisäravinneasiat on ollu lievästi sanottuna aina vähän retuperällä ja kaipailisinkin aika paljon vinkkejä. Näin tänne palstalle muutenkin eksyin :rock:

1. G-mass ja kreatiini

Olen jo parin vuoden ajan säännöllisesti vetänyt tuota g-massia ja vasta nyt aloin enemmän mietiskelemään, kun siinä kuitenkin yhdessä annoksessa on 5g kreatiinia eli kun "isot pojat" on puhunu, että kreatiiniin ottamisesta pitäisi pitää taukoa, niin onko tälläisestä vuosittaisesta säännöllisestä ilman taukoa syömisestä voinut olla jotain haittaa?

Onko 5g sinänsä paljon, jos ajatellaan että maksimissaan syön g-massian 4 annosta/kertaa viikossa (annos=g-mass 3dl ja 1dl maltoa).

Kreatiinista puhutaan muutenkin paljon ja itse haluaisin välttää kaikki riskit mahdollisista munuais, maksa jne vaurioista ja en koe itselleni koko kreatiinia välttämättömänä. Lähinnä haluan lisäravinteilta parantaa lihasten kasvua ja vastaavasti palautua mahdollisimman hyvin treenien jälkeen.

2. Hyvä (kreatiiniton?) vaihtoehto G-massille vai onko G-mass PARAS?!

Olisikos fiksua esimerkiksi pitää pari kuukautta taukoa koko g-massasta ja ostaa vaikkapa leaderin 100% Whey Protein+ (3Kg)55,00 € (Kallisko?) ja siihen sekoittaa tarvittava määrä maltoa? Seuraava aloittelijakysymys onkin mikä suhde proteiinin ja hiilarin kesken on paras? Jr-fitnessin kavereiden neuvosta olen tosiaan lisännyt g-massiin hiilaria ja kun täältä olen lukenut että siinä on valmiiksi paljon sitä, niin meneekö metsään?

Olen käyttänyt g-massia ennen treeniä ja treenin jälkeen palauttavana juomana ja olisi hienoa, jos joku osaisi kertoa muutenkin hiilari/proteiini määristä ja tarjota esimerkiksi jotain vaihtoehtoa. Esim tämä American Mass Blast, josta täällä on paljon puhuttu. Hyödyt/haitat g-massiin nähden ja sisältääkö jotain aineosia joiden kanssa pitää pitää taukoa tai vastaavasti tarkkailla kuinka paljon niitä saa?

Vaí olisiko tosiaan fiksua rakentaa protskusta ja hiilarista omat sekoitukset ja jatkaa siitä eteenpäin.

asiasta on pariinkin otteeseen keskusteltu ja täällä on myös monia jotka käyttävät kreatiinia täysin ilman taukoja. mitään haittavaikutuksista raportointia ei ole kertaakaan osunut silmiini.

kreatiinista ei muutenkaan ole ikinä osunut silmään mitään negatiivisia pitkäaikaisvaikutuksia.

Kovasti tuntuu olevan kokemuksia nesteen kertymisestä ja painon noususta sen myötä. Mihinkäs tämä nesteen kerääminen kys. aineella perustuu? Pystyisikö sen kiertämään esim. luontaistuotekauppojen aineenvaihduntaa kiihottavilla mömmöillä? Kaikenlaista teetä ym. löytyy millä kyllä nestettä lähtee elimistöstä huolella. Kukaan kokeillut?

Toinen asia mitä kyselin jo toisessakin threadissa, onko aineesta hyötyä pienissä määrissä palkkarin seassa? Vai ainoastaan 'boostailtaessa' reilummilla annoksilla?

Harjoittelu tähtää n. 70-80 sekunnin maksimaaliseen fillarisuoritukseen joten energialähteistä suurta osaa näyttelee anaerobinen kestävyys. Toisaalta myös nopeaa maksimivoimaa tarvitaan jotta lähtökiihdytys on mahdollisimman lyhyt.

Back
Ylös Bottom