Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Outo juttu ei minulle mitään nuhaa ole tullut kreatiinista ja itse veikaan, että vika ei löydä kreatiinista. Ja minulle kreasta on ollut enemmän hyötyä kuin hallaa.:whip:Colin sanoi:Voiko kreatiini aiheuttaa flunssaa?![]()
hoplaa90 sanoi:huonona puolena voin sanoo että mulla ainakin alko naama kukkiin kivasti. samoin rainta ja niska:jahas:
Colin sanoi:Voiko kreatiini aiheuttaa flunssaa?![]()
et kai sie oikeasti tuota kysy?![]()
meinaatko että meille markkinoidaan flunssaa aiheuttavaa tavaraa esim. prismassa ym.?
semmosella jauholla olis varmaan kovat markkinat: "alennuksessa nuhaa purkillinen,ota 2g päivässä ja sairastut flunssaan!"
:lol2: :lol2: :lol2:
Timba79 sanoi:Jos otatte sitä kreatiinia ekan kerran elämässänne, ottakaa pieninä annoksina useamman kerran päivässä ja runsaan veden kera. Ei ole ihme jos tulee vähän pyrstöyskää jos nappaseen tyyliin 10 g pienen vesilasillisen kera naamaansa.
tomimies sanoi:mutta toisaalta ne edut ovat vain sen käytön aikaisia.
dr_ink sanoi:Snadisti Offtopic, mutta sallinette sen "n0000bielle".
Onko kellään kokemusta miten tollanen kreatiini menee käyttökelvottomaksi?
Löysin kaapista lähes täydenp purkin, jossa päällä luki "Parasta ennen 2004/9.
Uskaaltako/kannattaako tota enään käyttää? Tuleeko pyrstöyskää tai :evil: ?- pitäs tietysti kokeilla, mutta jos jollain sattuis olemaan kokemusta?