Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

SeLektA sanoi:
Rasvatonkin?

Maidon proteiini ei ole yhtä hienoa kuin valmisproteiinivalmisteet eli eikös silloin se maitoproteiini imeydy hitaasti? Muutenkin proteiini yleensä imeytyy melko hitaasti. Eikös juu?

Doggoned sanoi:
Maidon proteiini ei ole yhtä hienoa kuin valmisproteiinivalmisteet eli eikös silloin se maitoproteiini imeydy hitaasti? Muutenkin proteiini yleensä imeytyy melko hitaasti. Eikös juu?

Juu juu, mutta onhan tässä ollut vähän uusia tuulia ilmassa tän suhteen. Eli ettei se hitaampi proteiini siellä joukossa olisikaan pahasta vaan jopa päinvastoin. Treeni&Ravintopuolella täskin juttua on, en vaan muista nyt missä ketjussa.

Kuhan pitää ne rasvat poissa palkkarista, niin voi sitä maitoakin sinne laittaa, tuskin se kehitys siihen jää jos muuten sitä proteiinia nauttii tasaisesti ja mielellään ottaa sen protujuoman ennen salia.

Aika jännää.Olen nyt käyttänyt kreatiinia yli viikon ja lihakset ovat selvästi ruvennut kasvamaan ja treeneihinkin olen saanut lisää boostia.Oudointa on se että itselläni on paino laskenut 2kiloa eli rasvaa on taas palanut pois mutta lihakset vaan kasvaa :)

Massakeisari sanoi:
Aika jännää.Olen nyt käyttänyt kreatiinia yli viikon ja lihakset ovat selvästi ruvennut kasvamaan ja treeneihinkin olen saanut lisää boostia.Oudointa on se että itselläni on paino laskenut 2kiloa eli rasvaa on taas palanut pois mutta lihakset vaan kasvaa :)

tosta ei voi päätellä muuta kun että olet aloittelija ja rasvanpalamisella + lihaskasvulla ei ollut mitään tekemistä krean kanssa.

Massakeisari sanoi:

Viikossa kasvanu lihakset huomattavasti ja rasvaakin palanut? Älä jaksa, kuulostat ihan ostosTV:ltä... :(

Tarkoitin sitä kun aloitin käyttämään kreatiinia niin treeneihin sai lisää potkua joten varmaan senki ansiosta on voinu pikkasen paino tippua.Mites muuten kun olen syöny ruokaa vielä normaalia enemmän.Onhan ne lihakset nyt ihan pikkasen isommat mut en osaa sanoa varmuudella.=)

En jaksanut lukea mitä muut ovat vastanneet. Kreatiini lisää nestettä myös solun sisäisesti ja arvellaan, että kun solu venyy, niin se saa ikään kuin käskyn kasvaa isommaksi ja proteini synteesi kiihtyy. Tätä ei ole tietääkseni todistettu tieteellisesti, mutta jo 10 vuotta sitten Häussinger esitti cell volumizing teoriansa, joka ei kylläkään ole suoranaisesti kreatiinia käsittelevä, vaan yleisesti tästä solun turpoaminen -> proteiinisynteesi asiasta.

Massakeisari sanoi:
Tarkoitin sitä kun aloitin käyttämään kreatiinia niin treeneihin sai lisää potkua joten varmaan senki ansiosta on voinu pikkasen paino tippua.Mites muuten kun olen syöny ruokaa vielä normaalia enemmän.Onhan ne lihakset nyt ihan pikkasen isommat mut en osaa sanoa varmuudella.=)
Jos lihas isonee aluksi koska sinne kerääntyy enemmän nestettä, niin ei kai tätä isontumista tapahdu jatkuvasti, vaan kreatiinin keräämä neste saavuttaa ns. maksimimärän eli lihas ei enää isone vaikka kuinka kreatiinia vetäis. Onko näin?Oon alottelija.

Drunken Master sanoi:
Kun lopettaa krean popsimisen, niin kauan kestää että turvotus, neste ja vaikutus häviää? Olettaen että kreatiini varastot on suurin piirtein täysiä.
Itse olen kuullut puhuttavan n.kuukaudesta,mutta viisaammat kertokaa?edit:olimpas taas hidas

Mä oon kokeillu ainakin 5 eri kreatiinia ja mistään ei ole ollu mitään vaikutusta. Kroppa ei ole ollu yhtään sen nesteisempi eikä paino noussut yms. Välillä oon ottanu 30g päivässä pari viikkoa putkeen (tankkaus jakson jälkeen) Pyryvaattia kokeilen seuraavaksi jos se vaikuttaisi edes jotenkin? Onko kokemuksia kellään?

antti1 sanoi:
Mä oon kokeillu ainakin 5 eri kreatiinia ja mistään ei ole ollu mitään vaikutusta. Kroppa ei ole ollu yhtään sen nesteisempi eikä paino noussut yms. Välillä oon ottanu 30g päivässä pari viikkoa putkeen (tankkaus jakson jälkeen) Pyryvaattia kokeilen seuraavaksi jos se vaikuttaisi edes jotenkin? Onko kokemuksia kellään?

Otappa tämä niin huomaat jotakin :thumbs:

Myös V12 tuntuisi tuvan aika selkeästi huomattavat vaikutukset..

Back
Ylös Bottom