Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rövare sanoi:Älkää laittako maitoa palautusjuomaan. Hidastaa imeytymistä huomattavasti.
SeLektA sanoi:Rasvatonkin?
Doggoned sanoi:Maidon proteiini ei ole yhtä hienoa kuin valmisproteiinivalmisteet eli eikös silloin se maitoproteiini imeydy hitaasti? Muutenkin proteiini yleensä imeytyy melko hitaasti. Eikös juu?
Timba79 sanoi:...mielellään ottaa sen protujuoman ennen salia.
tai siis miksi mielellään? Lihaksen hajoaminen jää mahdollisimman pieneksi?
tai jotain :Dhttp://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40299&highlight=mullistavaLa-resistance sanoi:Minkä takia kannattaa ottaa?tai siis miksi mielellään? Lihaksen hajoaminen jää mahdollisimman pieneksi?
tai jotain :D

Massakeisari sanoi:Aika jännää.Olen nyt käyttänyt kreatiinia yli viikon ja lihakset ovat selvästi ruvennut kasvamaan ja treeneihinkin olen saanut lisää boostia.Oudointa on se että itselläni on paino laskenut 2kiloa eli rasvaa on taas palanut pois mutta lihakset vaan kasvaa![]()
Massakeisari sanoi:Aika jännää.Olen nyt käyttänyt kreatiinia yli viikon ja lihakset ovat selvästi ruvennut kasvamaan ja treeneihinkin olen saanut lisää boostia.Oudointa on se että itselläni on paino laskenut 2kiloa eli rasvaa on taas palanut pois mutta lihakset vaan kasvaa![]()
Jos lihas isonee aluksi koska sinne kerääntyy enemmän nestettä, niin ei kai tätä isontumista tapahdu jatkuvasti, vaan kreatiinin keräämä neste saavuttaa ns. maksimimärän eli lihas ei enää isone vaikka kuinka kreatiinia vetäis. Onko näin?Oon alottelija.Massakeisari sanoi:Tarkoitin sitä kun aloitin käyttämään kreatiinia niin treeneihin sai lisää potkua joten varmaan senki ansiosta on voinu pikkasen paino tippua.Mites muuten kun olen syöny ruokaa vielä normaalia enemmän.Onhan ne lihakset nyt ihan pikkasen isommat mut en osaa sanoa varmuudella.=)
Itse olen kuullut puhuttavan n.kuukaudesta,mutta viisaammat kertokaa?edit:olimpas taas hidasDrunken Master sanoi:Kun lopettaa krean popsimisen, niin kauan kestää että turvotus, neste ja vaikutus häviää? Olettaen että kreatiini varastot on suurin piirtein täysiä.
paino tippuu-> vähemmän nostettavaaTheLORD sanoi:Tulokset ei minulla ainakaan tipu vaikka lopettais krean käytön. Joissakin liikkeissä saattaa jopa parantua tulokset(leuanveto).
antti1 sanoi:Mä oon kokeillu ainakin 5 eri kreatiinia ja mistään ei ole ollu mitään vaikutusta. Kroppa ei ole ollu yhtään sen nesteisempi eikä paino noussut yms. Välillä oon ottanu 30g päivässä pari viikkoa putkeen (tankkaus jakson jälkeen) Pyryvaattia kokeilen seuraavaksi jos se vaikuttaisi edes jotenkin? Onko kokemuksia kellään?