Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletkos yhtä iso kuin Ronnie!? Tuo proteiinin määrä on ihan ok, mutta tuskin maltoa nyt noin paljon tarvitset, ellet muuten syö hyvin ja jos et syö hyvin niin se ruokapuoli pitäisi laittaa kuntoon. IMO tuo pelkkä Muscle+ riittää sinulle jos se 40g prodea ja 40g maltoa riitä niin ota vaikka 130g Muscle+:saa niin eikös ala prode sekä malto riittämään. Itse en ottaisi palkkarissa 60g maltoa enempää, mutta jos olet abou 150kg painava kaveri ja pituutta reilusti yli 2m niin sitten on asia erikseen..:lol2:mujahid sanoi:Käytän palautusjuomana FAST:n Muscle+:aa ja Malto 6:a niin että protskuja on 50g ja hiilareita 100g.
?
Heh, en ole mutta oon ottanu tota 100g kun yks tuttu treineri suositteli. Mitenkä tuo kreatiini palautusjuomassa niinä päivinä kun kuuluisi olla taukoa kreatiinin käytössä?NGV sanoi:Oletkos yhtä iso kuin Ronnie!? Tuo proteiinin määrä on ihan ok, mutta tuskin maltoa nyt noin paljon tarvitset, ellet muuten syö hyvin ja jos et syö hyvin niin se ruokapuoli pitäisi laittaa kuntoon. IMO tuo pelkkä Muscle+ riittää sinulle jos se 40g prodea ja 40g maltoa riitä niin ota vaikka 130g Muscle+:saa niin eikös ala prode sekä malto riittämään. Itse en ottaisi palkkarissa 60g maltoa enempää, mutta jos olet abou 150kg painava kaveri ja pituutta reilusti yli 2m niin sitten on asia erikseen..:lol2:
Kysyin tuota samaa omalta personal treineriltä ja hän sanoi, että se ei haittaa jos palkarissa on se 5g jos taukoa muuten pitää. Mutta IMO ei kannata mitään taukoja pidellä, toki jos kisoihin menee niin kannataa jättää kreatiini veke about 1-3 viikkoa ennen kisoja.:whip:mujahid sanoi:Heh, en ole mutta oon ottanu tota 100g kun yks tuttu treineri suositteli. Mitenkä tuo kreatiini palautusjuomassa niinä päivinä kun kuuluisi olla taukoa kreatiinin käytössä?
Googi sanoi:Sarja kestävyys kasvaa ja finnejä pukkaa naamaa mut muuten ihan ok kamaa!!
KSENA sanoi:isoveli sano että FASTin kreatiini on paskaa. no en sitten osta sitä. ostan eka jonkun muun kreatiinia. ehkä vikana kokeilen FASTin kreatiinia jos muut aiheuttaa jotain muuta kuin kreatiinin positiivisia vaikutuksia. meinaan kun kaupat aukee niin meen hakee sitä KAMAA, ja alan lappaa nassuun. muuten kyllä sain sellasen kasvu buustin lihaksiin, kun pistin ruokavalion kuntoon, ja proteiinia sain tarpeeks.

Mike sanoi:Se nestekertymä mikä tulee monohydraatilla ei mikään steroidipöhö ole, eli paino ei sillä mitenkään merkittävästi nouse.