Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kas-vain sanoi:Entäs kreatiinin munuaisia kuormittava vaikutus?

Ei varmasti olekkaan ja kyl tiiän että se hidastaa imeytymistä, Mutta onkos sillä nyt mitään väliä jos maito vähän hidastaa sitä imeytymistä? Edelleen oon sitä mieltä että ei oo kehityksen kannalta mitään vaikutusta eli TURHAA HIFISTELYÄ! :piis:rövare sanoi:Just. Ei se taida olla sinun mielipiteestäsi kiinni, että maito hidastaa ravinnon imeytymistä melkoisesti. Jos siiis palautusjuoman on tarkoitus imeytyä mahdolisimman nopeasti.
Massakeisari sanoi:Otatteko lepopäivinä minkä kokoisia satseja kreatiinia???5g/päivä vai???
Samaa mieltä. En usko että se imeytymisnopeus on niin oleellinen että lihakset lakkaa kasvamasta maidon kanssa. Se on nyt ihan makukysymys, ne jotka tykkää juoda maidon kanssa niin juo, ite juon maidon kanssa vain siksi että se on yksinkertaisesti IMO parempaa.Oinasmie sanoi:Ei varmasti olekkaan ja kyl tiiän että se hidastaa imeytymistä, Mutta onkos sillä nyt mitään väliä jos maito vähän hidastaa sitä imeytymistä? Edelleen oon sitä mieltä että ei oo kehityksen kannalta mitään vaikutusta eli TURHAA HIFISTELYÄ! :piis:
Hummerivirta sanoi:Voi olla, voi olla että ei...Parilla muullakin kaverilla ilmestynyt vähän enemmän finniä naamaan krean aikana..sattumaa tai ei, melko sama mulle![]()
Xavier sanoi:Ei mitään tekemistä kreatiinilla finnien kanssa. Sähän oot siinä iässä että naaman pitääkin kukkia kuin keväinen keto :D

Nini no..sitten on vaan sattumaa että niitä tuppasi tulla hieman enemmän krean aikana ja vähemmän krean lopettamisen jälkeen..voihan proteiinijauheetkin saada joidenkin ihmisten naamaa kukkimaan...mut anywayXavier sanoi:Ei mitään tekemistä kreatiinilla finnien kanssa. Sähän oot siinä iässä että naaman pitääkin kukkia kuin keväinen keto :D
steven_seagal sanoi:
Varmaan aika yksilöllistä mut mulla krean kanssa tulee finnejä ainaki selkään. Ehkä naamaankin vähän mut ihan sama. Tosimiehellä kuuluu olla finnejä.![]()
No olisiko mahdollista että kreatiini aiheuttaa pieniä muutoksia hormonitoiminnassa tai edistää jotain hormonitoiminnan muutoksia tjsp?Xavier sanoi:paskapuhetta my ass. Jos olen jutellut asiasta useamman ihotautilääkärin kanssa ja he sanovat että akne johtuu AINA muutoksista hormonitoiminnassa niin ehkä uskon ennemmin heitä kuin "stiiven siigalin" mutuiluja. Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.
Xavier sanoi:paskapuhetta my ass. Jos olen jutellut asiasta useamman ihotautilääkärin kanssa ja he sanovat että akne johtuu AINA muutoksista hormonitoiminnassa niin ehkä uskon ennemmin heitä kuin "stiiven siigalin" mutuiluja. Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.
Xavier sanoi:Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.
No sitten kreatiini ja rasva järkyttävät teini-ikää :D Mutta väitätkö että suklaan yhteys akneen on myös myytti? Varmasti jos vedän pari levyy fazerin sinistä niin on naama huomenna kuin ruusupuska :jahas: IMO kyllä krea lisää finnien tuloa vaikkakin on hyvin yksilöllistä.Xavier sanoi:Ei varmasti järkytä kreatiini tai rasva hormonitoimintaa, ainakaan merkittävissä määrin.
Hormonitoiminnan muutokset ja akne kuuluvat teini-ikään ja se on fakta.
Hummerivirta sanoi:No sitten kreatiini ja rasva järkyttävät teini-ikää :D Mutta väitätkö että suklaan yhteys akneen on myös myytti? Varmasti jos vedän pari levyy fazerin sinistä niin on naama huomenna kuin ruusupuska :jahas: IMO kyllä krea lisää finnien tuloa vaikkakin on hyvin yksilöllistä.