Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

No minkä merkkistä kreatiinii porukka sit käyttää? ois kohta ostettava uus satsi kreatiinia ja nyt on vaan kysymys siitä, et mitä merkkiä kannattas testaa.. kommenttia/kokemuksia..
:rolleyes:

Optium nutritionin Creatine Powderia oon pari purkkia vetäny. Toimi erittäin hyvin. En tiedä on enään myynnis suomes?
Nyt käytös Wrangen kreatiini, ihan jees.

Kuinkas paljon vaikuttaa jos jonain päivänä unohtaa ottaa kreatiinin, tai jää vaikka parikin päivää väliin ettei ota sitä? Väheneekö vaikutus heti, ja onko järkeä enää jatkaa sen syömistä? Olen vähän aikaa käyttänyt kreatiinia, ja joskus lepopäivinä saattaa unohtua sen ottaminen..

Kreatasot on koholla pari viikkoa ylläpidon lopettamisen jälkeenkin.

Aloitin eka kreakuurin äsken ja pakostakin tulee taukoja työmatkojen takia (krea näyttää muuten tosi epäilyttävältä jos sitä kanniskelee jossain matkoilla mukanaan :D ). Ajattelin että homma korjaantuu sillä että ottaa tuplasatsin parina päivänä sen jälkeen kun on ollut useampi päivä väliä. Sekään ei välttämättä olis tarpeellista.

Eikö se ole sama ottaa kreatiinit palautusjuoman tai niiden päivittäisten proteiinidrinkkien kanssa ? Ei tarvitse mietiskellä mitään mehujuttuja.

Kreatiinihan on ehkä pahimman makuisia aineita tässä maailmassa, joten johonkin se maku pitää kätkeä. Sen ehkä vielä kestäisi, jos puhtaan kreatiinin maku häviäisi samalla kun nielaisee, mutta ainakin minulla se jää pyörimään kielen päälle..

Itse käytän samaa tyyliä kuin Maza, eli lusikalla jauhoa suuhun ja vettä päälle. Eiköhän se siellä vatsassa viimeistään liukene.

Pahaa? Onkohan merkistä kiinni? Mä kippaan Evolution krean sekoitettuna lämpimään kraanaveteen, ja pahemmalta se hanavesi maistuu, krea on lähinnä mautonta. Jauhe haisee vähän vastenmieliseltä, lähinnä sitruunamehun ja urean sekoitukselle :) Mutta makua ei kyllä huomaa. En ole kyllä kokeillut tuota lusikalla suoraan suuhun -tapaa.

Asiasta toiseen, vaikutuksen huomasi aika mukavasti eilen jalkatreenissä. 5x5:ssä meni viimeisetkin sarjat täysillä toistoilla, siinä missä yleensä virta loppuu parilla viimeisellä sarjalla 4. tai 3. toiston kohdalle. Oikeaan paikkaan heitetyt eurot...

No niin, nyt on jo syöty tovi kreatiinia. En kyllä ole varma voimatason noususta. Lihakset näyttävät ehkä turpeammilta kuin ennen ja painoa tullu kilo, pari lisää.

Kreatiinihan sekoittuu lämpimään nesteeseen paremmin. Miten on krean sekoittaminen teehen? Vai onko esim vihreässä teessä liikaa just sitä kofeiinia? Sitä kun tulee litkittyä nyt dieetillä ihan kivasti pitkin päivää...

Onko kreatiinilla tapana kerätä nestettä kroppaan? Mun ois tarkotus saada pari kiloo painoo tiputettuu ennen kisoja lähinnä nesteitä poistamalla. Jos se kerää ni sit ei varmaan kannata mättää sitä?!

Kyllä se kreatiini kerää nestettä kehoon. Kannattaa myös miettiä kreatiinin hyötyjä, jos se antaa hyvän piikin voimissa niin kannattaa jopa harkita sen käyttöä mutta jos se tekee sarjaan pääsyn mahdottomaksi niin sitten sitä ei varmaan voi käyttää. Minulla kreatiini nostaa painoa n. 3 kg.

Helouta, Nökö! Voit klikkailla noita sponsoreiden mainoksia ja valita sieltä lompakolle sopivan kreatiinin. Itse käytän Fastin kreatiinia, mutta muutkin on varmasti ihan ok-tuotteita.

-OFFTOPIC-

Tomilla on pakko olla läppäri vessassakin, kun vastaus kysymykseen kuin kysymykseen tulee alle 5 min, oli kysymys sitten esitetty milloin tahansa. Hurja mies.

Suosittelen All Starsin Zell Tech II:sta. Kreatiinin lisäksi tuote sisältää glutamiinia, jotain vitamiineja jne.. Mukaan lisätty hiilarit imeytymisen varmistamiseksi.

Saattaa toki olla hiukan hintavaa, mutta ainakin itse todella huomasin tehon. Saatavilla ainakin Lisäravinnepalvelusta/BodyStoresta..

-Sumu

Kauas on pitkä matka.

Back
Ylös Bottom