Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Kreatiini

Kaikki tuotteet jotka sisältävät 100% kreatiini monohydraattia ovat ihan yhtä tehokkaita, niissä ei ole mitään eroa tuon kreatiinin osalta. Ainut ero voi olla puhtaudessa eli seassa saattaa olla pieniä määriä epäpuhtauksia jotka tulevat valmistusprosessista mutta en tiedä onko niillä käytännön merkitystä. Tehtaita jotka valmistavat kreatiinia ei ole montaa olemassa, joten eri tuotemerkkien takana saattaa olla saman tehtaan kreatiinia. Sitten on tuotteet missä on muutakin ainetta kuin kreatiinia kuten esim. dextroosia parantamassa kreatiinin hyväksikäyttöä. Näistä sekoituksista on paha mennä sanomaan mikä on parasta. Sitten on vielä muitakin Kreatiineja kuin monohydraatti esim. kreatiini pyruvaatti ym. Niiden tehosta en osaa sanoa mitään kun en ole kokeillut. Minulla toimii kreatiini monohydraatti veden kanssa nautittuna niin hyvin ettei ole ollut tarvetta kokeilla muita vaihtoehtoja. Joten pelkkä kreatiini monohydraatti ilman mitään sekoituksia on minun suositukseni.

minulla on paketti fastin kreatiinia jonka muutaman kuukauden käytön jälkeen totesin lähes hyödyttömäksi... käytin kyllä sitä 5-7g palautusjuoman yhteydessä mutta enpä kyllä huomannu vaikutuksia. mitälie pottujauhoja sekin paketti sit sisälsi...

Originally posted by Tuomo
minulla on paketti fastin kreatiinia jonka muutaman kuukauden käytön jälkeen totesin lähes hyödyttömäksi... käytin kyllä sitä 5-7g palautusjuoman yhteydessä mutta enpä kyllä huomannu vaikutuksia. mitälie pottujauhoja sekin paketti sit sisälsi...

mulla on fasti potkinu ihan hyvin (joku aikasempi nimetön taas ei..) mut se juju oli ottaa sitä kreatiinia _tarpeeksi_, itellänikään ei tuo 5-7g joka toinen päivä vaikuttanu mitään. mut kun otin alkuun tankkauksen 15-20/pv viikon ajan ja sit 10g päivä ni kyl todellakin toimii! :D

Originally posted by Tuomo

Koitapa pari kuukautta joka päivä tuo 5-7g ja tee sitten vasta tuomio. Tuo ei riitä kun silloin tällöin ottaa.

Originally posted by Ripe
Koitapa pari kuukautta joka päivä tuo 5-7g ja tee sitten vasta tuomio. Tuo ei riitä kun silloin tällöin ottaa.

jeps kokeilin aluksi joka mutta sitten kuulin että se ei vaikuttas mitenkään ja vaan joka toinen päivä riittäs... no jokatapauksessa, no effect

Mä en ole nyt vähään aikaan käyttänyt ollenkaan ja koetan jonkun ajan päästä viimeisen kerran niin että aloitan sillä kuuluisalla tankkausjaksolla ja todella joka päivä tulee tietty määrä kreaa vedettyä.
Jossei sittenkään sen kummempaa hyötyä ilmene kehityksessä (ja en tarkoita nestekertymää) niin lopetan homman. Nythän olen käyttäessäni ottanut 5-10g ennen treeniä ja 5-10g treenin jälkeen, en muina päivinä kuin treenipäivinä. Ja hyvin on kulkenut mutten huomaa mitään eroa esimerkiksi nyt kun en ota. Uskon kyllä periaatteessa tuotteeseen, mutta jos hyöty on kovin marginaalinen en viitsi rahoja siihen tärvätä.

SF:n kreatiinit on aika pop. Ei oo kovinkaan kalliita ja etenkin SF:n kreatiini dekstroosi on ihan hyvää ku se on maustettu vanilliinilla. Eipä sillä oo mitään väliä minkä merkkistä kreatiinia sä ostat, se on samaa paskaa vaan eri paketissa.:)

Omalta kohdaltani täytyy sanoa, että ainakin tuo Fastin kreatiini on toiminut itelläni todella hyvin. Joka toinen kuukausi ON, joka toinen OFF. Tällä periaatteella olen tähän asti taapertanut, eikä aikomuksia ole vaihtaa... :)

Mulla viimeks nutriplussaa :p nyt ostin FASTin.
Toivottavasti toimisi paremmin...
(tällä kertaa kunnon tankkaus ja senkin jälkeen isoolla kauhalla)

Jaa muuten: Ei hemmetissä kannata ostaa mitään kreatiinituotetta missä on dextroosi jo valmiina. Tulee 'hiukan' ylihintaa tuotteelle.

Ei varmaan mitään uutta "veteraaneille":

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/kreatiini.html

Itselläni pisti silmään tuo "kreatiinimonohydraatti on valkeaa, mautonta jauhetta"-lause.

Kun itse kokeilin ensimmäisen kerran kreatiinia (Sf-Proteiinin), niin kyseinen jauhe maistui aivan hirvittävälle paskalle. Lisäksi maku säilyi kielen päällä vaikka miten olisi juonut vettä/mehua.
Kaiken lisäksi tuli tosi vahva pahoinvointi.

Ainakaan Sf-Proteiinin kreatiiniin (mistähän Kiinan takahikiältä sekin ostetaan ?) en ole tuon jälkeen koskenut, vaikka sinänsä kreatiini hyvin toimiikin.

Onhan niissä eroja, jopa samalla merkillä, en tosin mitään erityistä makua ole missään huomannut mutta rakenne vaihtelee, toiset on sellaista jauhoa ja toiset kiteistä tms vaikka samaa kreatiinimonohydraattia pitäisi olla.

Kreatiini

mulla itsellä on tällä hetkellä twinlabin creatine fuel loading drink kokeilussa ja voisin kyllä ostaa toisenkin purkin!:kippis1:

Originally posted by Nitsku
Itselläni pisti silmään tuo "kreatiinimonohydraatti on valkeaa, mautonta jauhetta"-lause.
Itse vedin eilen kreatiinin suoraan suuhun + vesi päälle. Se ei maistunut käytännössä millekään, mutta toki se jauhemainen aine yritti kaiken nesteen "imeä" suusta. Kyseessä oli Evolutionin kreatiini.

Kuinka kauan teidän mielestänne olisi hyvä käyttää kreatiinia ennen kuin pitää tauon käytössä, ja kuinka pitkä tauko olisi sopiva? Ja riittääkö "tankkausvaiheessa" että ottaa kaks kertaa päivässä 10g, vai pitäiskö ottaa vielä useammassa erässä? Entä riittääkö toi 20g päivässä 5 päivän ajan tankkausvaiheessa? Oon vaan kuullut niin monia erilaisia ohjeita, ettei tiedä mihin uskoa. Vai lieneekö noilla nyt sitten suurempaa merkitystäkään...

Ei mun mielestä kannata pitää mitään taukoja kreatiinin käytössä. Ottaa vaan joka päivä vähintään ton 10g. Ja itse otan kreatiinin tossa palautumis juomassa.

Originally posted by joe
Kuinka kauan teidän mielestänne olisi hyvä käyttää kreatiinia ennen kuin pitää tauon käytössä, ja kuinka pitkä tauko olisi sopiva? Ja riittääkö "tankkausvaiheessa" että ottaa kaks kertaa päivässä 10g, vai pitäiskö ottaa vielä useammassa erässä? Entä riittääkö toi 20g päivässä 5 päivän ajan tankkausvaiheessa? Oon vaan kuullut niin monia erilaisia ohjeita, ettei tiedä mihin uskoa. Vai lieneekö noilla nyt sitten suurempaa merkitystäkään...

mulla ainakin riitti 2*10g viikon ajan mainiosti, kyllä sen huomaa kun se potkii. ite oon lopetellu kuukauden käytön jälkeen kun ei oo enää tehoakaan ollu (tuntus siltä et krean teho tippus aika dramaattisesti, en tiiä...). kuukauden taukoja oon pitäny, mut jotkut pitää lyhyempiäkin.

sanokaapa onko tota pyryvaattia muilla kuin evolutionilla, en ole ainakaan törmännyt. Luulisi ainetta olevan muillakin valmistajia, jos on kerta niin hyvää kuin tuote-esitteessä hehkutetaan.

Se on pyruvate. Tarkkuutta!

-K

ps. Mulla on tässä naaman eessä biochemin kapseleita 120 kpl purkki(Hankittu: lisäravinnepalvelu/kaunis Katarina :)). Kallista on enkä huomannu mitään ihmeitä. Monohydraatilla jatketaan.

Back
Ylös Bottom