Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Palautusjuomassa 5 grammaa. Jos tulee yli 2 taukopäivää, niin sitten otetaan jossain välissä myös taukopäivänä.
kuuluuku niiku teelusikallinen kreatiinia heittää siis johonki shakerii ja sekottaa hyvin lusikalla ja ravistamalla? ja voiko sitä heittää myös proteiinijauheen sekaan?
Itse vedän suoraan lusikka suuhun menetelmällä ja vettä perään

Kreatiini --> Kovempaa treeniäKun kaikki nyt on sanonut että, kreatiinikauden jälkeen paino/tulokset palaa takaisin lähtöpisteeseen. Onko käytössä sitten järkeä pidemmällä aikavälillä kun tulokset aina nollaantuvat?

Pari kysymystä kreatiinista:
1. Olen ajatellut ostaa kreatiinia, mutta mulla on palkkarissa mitä olen käyttänyt reilu puoli vuotta 3,5 grammaa kreatiinia per annos jota käytän neljä kertaa viikossa treenien jälkeen + joskus safkan korvikkeenakin. Luin että kreatiinin vaikutus lakkaa pidemmällä käytöllä, joten pitäisikö mun vaihtaa palkkaria joksikin aikaa ja aloittaa kreakuuri vasta sitten vai onko noin pienellä määrällä vaikutusta? Ajattelin sitten kreatiinikuurilla kiskoa 20 grammaa päivässä ohjeen mukaisesti.
2. Suunnittelin tammikuun lopussa ruveta dieetille, ja luin että dieetillä kreatiinista voi saada vähän boostia treeneihin. Kannattaisiko mun nyt aloittaa kreakuuri dieetin alkuun saakka vai siirränkö sitä vasta dieetille?