Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

FASTin kreatiiniin olen tähän asti käyttänyt, mutta tänään tuli sitten tilaus fitnesstukulta ja mukana pari pussia heidän kreatiinia. Täytyy sanoo, että ero on huomattava. FASTin kreatiini ei sekoittunut yhtään veteen ja sitä pystyi melkeinpä pureskelee hampailla, koska oli melkein kuin hiekka. Fitnesstukulta tulikin sitten erittäin hienojakoista tavaraa, joka muistuttaa hyvin paljon jauhoa. Sekoittuu veteen hetkessä, eikä oikeastaan tunnu suussa miltään (pieniä vivahteita kreatiinin-mausta toki tulee). Oli muuten melkoinen shokki ja ehdin jo ajatella saaneeni vehnäjauhoja.... Seuraavaksi siis katsotaan kuinka paljon eroa on käytännössä.

Olen vuoden verran käytellyt fitnesstukun monoa. Aina jakson alussa kerää kolmisen kiloa nesteitä kehoon, muuten ei mitään huomattavaa muutosta tai oiretta kehossa tapahdu. Salioloissa minulla sarjojen painot ei paljon nouse, mutta niitä pystyn tekemään jonkin verran useampia. Myös sen olen huomannut että kreatiinin ollessa ruokavaliossa tapahtuu palautumiset treeneistä huomattavasti nopeammin kuin ilman.

Ellikkäs haluisin tietää et pitäiskö ottaa treenipäivinä mass 2:sta 2 annosta ja välipäivinä yksi vai miten, ja otetaanko kreatiini välipäivinäkin?

Kaipaisin kipeästi nyt neuvoa tähän ja kiitän jo valmiiksi kaikkia ketkä jaksavat auttaa ja neuvoa!:worship:

Palautusjuomassa 5 grammaa. Jos tulee yli 2 taukopäivää, niin sitten otetaan jossain välissä myös taukopäivänä.

Joo vanha on, mutta pidän tässä 5-6 kuudenpäivän lepotauon treenistä kun on tullut 3kk treenattua 5kertaa viikko ja tarvis vähän lepoa. Pitääkö / kannattaako kreatiinia ottaa näiden 5-6 taukopäivän aikana ollenkaan vai esim vasta toisella, neljännellä taukopäivällä ja jne?

kuuluuku niiku teelusikallinen kreatiinia heittää siis johonki shakerii ja sekottaa hyvin lusikalla ja ravistamalla? ja voiko sitä heittää myös proteiinijauheen sekaan?

kuuluuku niiku teelusikallinen kreatiinia heittää siis johonki shakerii ja sekottaa hyvin lusikalla ja ravistamalla? ja voiko sitä heittää myös proteiinijauheen sekaan?

Krean voi ottaa myös suoraan lasista veden kanssa, ja sen voi myös ottaa proteiinijauheen kanssa.
Itse vedän suoraan lusikka suuhun menetelmällä ja vettä perään, reenipäivänä shakeriin palkkarin kanssa.

Itse otan hera80 30g aamulla, reco2 50g+kreatiini 10g treeninjälkeen, hera80 30g + 10g rypsiöljyy ennen nukkumaan menoa treenipäivinä..

Kun kaikki nyt on sanonut että, kreatiinikauden jälkeen paino/tulokset palaa takaisin lähtöpisteeseen. Onko käytössä sitten järkeä pidemmällä aikavälillä kun tulokset aina nollaantuvat?

Kun kaikki nyt on sanonut että, kreatiinikauden jälkeen paino/tulokset palaa takaisin lähtöpisteeseen. Onko käytössä sitten järkeä pidemmällä aikavälillä kun tulokset aina nollaantuvat?
Kreatiini --> Kovempaa treeniä

Kovempaa treeniä --> Parempaa ärsykettä

Parempaa ärsykettä --> Lihasta

Lihasta --> Massaa

Massaa --> Voimaa

Kylläpä hyvän vastauksen annoin :D

Ajattelimpa käydä huomenissa hakemassa purkin kreaa ensimmäistä kertaa. Sitä vaan piti kysästä että miten tähän sopii koripallonpeluu yhteen. Joku kaveri sanoi ettei välttämättä kannattaisi ostaa kun treenaan 3 krt/vk korista ja kun se poistaa kehosta nesteitä, mutta treenit on aika lepsuja niin mitenhän paljon tämä vaikuttaisi jos pitäisin huolen siitä että juon paljon muutenkin kun treenatessa? Toinen kysymys vielä, kun ollaan lähdössä kuukauden päästä kahdeksi viikoksi Thaimaahan, niin ajattelin että sehän sopii tähän "kiertoon" juuri hyvin että kerkeän nyt kuukauden käyttää ja sitten kuukauden paussi. Mutta mitenkäs tuollainen kahden viikon hikoilurupeama taas sopii kreatiinin käyttäjälle, vaikka silloin olisikin juuri se kuukauden tauko?

http://www.***************/5/fi/artiklar/tehonlisaajat/kreatiini/2-x-creatine-mono-500-g-3

Tollaista olin ajatellut, onko muilla kokemuksia/ehdotuksia paremmasta? Fitnesstukusta ajattelin hakea mutta jos tiedätte parempia myymälöitä helsingin keskustasta niin niitäkin sitten ehdottamaan!

Ei se ole mitään rakettitiedettä. Käytät sitä kreaa, juot reilusti nesteitä ja treenaat kovaa. Syklityskään ei ole niin tarkkaa, itse olen toista vuotta käyttänyt putkeen jo. Fitnesstukun krea on hyvää ja edullista, siksi käytän sitä itsekin.

Itse en ainakaan huomaa mitään hyötyä kreasta, mutta on niin halpaa että samapa se :)

Terv!

Tällä hetkellä tehonlisääjän paikkaa on hoitanut Crack. Hyvin on potkinut ja pumppi on ollut aivan naurettava. Huonoihoisena en ole voinut olla huomaamatta, että on alkanut kasvot taas vähän kukkia. Roan jälkeen ihan hyvin menny viime vuodet ennen tätä. Tiedä sitten onko syynä töiden kasvanut stressi, malto jota olen alkanut lisäilemään palkkariin tai alkanut talvi pakkasineen. Kuitenkin mieleen hiipi ajatus että mahtaiskohan Crackissä olla kreaa, joka aiheuttais samanlaisia oireita. Purkin kyljestä katoin sisällyksen ja tällasta näyttäis olevan:

Creasorb Blend: Dicreatine Malate, Creatine Gluconate, Creatine Ethyl Ester.

Lontoon kieli taipuu vähän huonosti ainakin kemian osalta, joten onko tämä nyt sitä kreatiinia? Viittaisi vähän tuo dicreatine, gluconaatit ja esterit epäsuorasti näin maallikolle, että jotainhan siinä on.

Tästä päästäänkin siihen perimmäiseen kysymykseen, onko tehonlisääjiä/pwo-tuotteita ilman kreatiinia? Toinen vaihtoehto on tietysti, että olen muutaman viikon/kuukauden ilman ja katson mihin suuntaan iho menee mutta kovin on hyvin treenit rullannu 1,3-dmaa:n voimin eikä sitä kehtais ihan kokonaan jättää pois.

Apua, ehdotuksia, kommentteja??

Kuuluu varmaan paremmin tänne:
Pari kysymystä kreatiinista:

1. Olen ajatellut ostaa kreatiinia, mutta mulla on palkkarissa mitä olen käyttänyt reilu puoli vuotta 3,5 grammaa kreatiinia per annos jota käytän neljä kertaa viikossa treenien jälkeen + joskus safkan korvikkeenakin. Luin että kreatiinin vaikutus lakkaa pidemmällä käytöllä, joten pitäisikö mun vaihtaa palkkaria joksikin aikaa ja aloittaa kreakuuri vasta sitten vai onko noin pienellä määrällä vaikutusta? Ajattelin sitten kreatiinikuurilla kiskoa 20 grammaa päivässä ohjeen mukaisesti.

2. Suunnittelin tammikuun lopussa ruveta dieetille, ja luin että dieetillä kreatiinista voi saada vähän boostia treeneihin. Kannattaisiko mun nyt aloittaa kreakuuri dieetin alkuun saakka vai siirränkö sitä vasta dieetille?

Back
Ylös Bottom