Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Kiipijä sanoi:
Mä oon nyt muutaman viikon vetänyt vissiinkin 1,5v sitten avattua kreatiinia. Onkohan toi järkevää? Päiväystä kyllä on vielä vuosia ja kreatiinia oon säilyttänyt suljetussa muovitörpössä.
No jos ei maha mene sekasin, niin syö pois vaan. :)

Terve!
Moni on kehunut noiden uusimpien kreatiiniyhdisteiden toimivuutta. Varsinkin sellaiset ihmiset, jotka eivät ole saaneet monohydraatista toivomaansa hyötyä. Käykää katsomassa tämä kirjoitus, joka liittyen Tricreatiine Malateen (http://www.pumpedmag.com/articles/qa/0602.html).
Ongelmahan lisäravinteita koskevissa kirjoituksissa on se, että monesti mainosmiehillä ainakin osittain näppinsä pelissä. En tiedä kyseisen artikkelin kirjoittajan motiiveita, mutta vaikutti aika asialliselta selostukselta.
Tarkoitus olisi nyt itse testata Tricreatine Malatea sisältävää tuotetta ja katsoa toimiiko se itselläni. Yleensä uskon lisäravinteisiin vasta, kun olen riittävästi nähnyt tutkimustuloksia tai itse todennut tuotteen toimivaksi.

Itse en ole jaksotellut pitkään aikaan vaan otan aina treenipäivinä 2x5g. Tiedä sitten pitäisikö koittaa taas jaksottaa. Kuinka pitkän tauon pidätte jaksojen välissä?

oon lukenu jossain artikkelin siitä, että optimaalisimman vaikutuksen kreatiinilla saa, nauttimalla puolet anoksesta monohydraattia, ja puolet pyruvaattia?!? :david:

No kaikella on aina puoltajansa ja vastustajansa, jopa tribuluksella... :)

pitääkö/kannattaako kreatiinia ottaa joka päivä vai ainoastaan treenipäivinä palautusjuomassa?
entä aerobisen treenin jälkeen?
ja jos otetaan joka päivä niin milloin?tyhjään mahaan aamulla vai illalla?

ite vedän palautusjuomassa noin 5g kreaa ja välipäivinä iltapäiväl dextron kanssa , mut en sit tiiä miten se pitäs oikeen ottaa ku kaikki sitä vetää eri määrän eri aikaan mut ei sillä kai niin väliä kun sehän varastoitu elimistöön ja muistaakseni sitä poistuu 2g/päivä et kuhan varastot tulee täyteen :)

Kun täällä ollaan puhuttu krean antamasta parista kilosta painoa ja parista lisätoistosta. Onko kukaan miettiny että kun oot popsinu parikuukautta kreaa ja oot saanut parikiloa lisää painoa ja mahollisesti sarjoihin lisätoistoja ja oletetaan että se on krean ansiota, mutta sitte ku oot pitäny viikon tauon ja aloitat uudelleen ja saman parikuukautta popsit ja jos hyvin on käyny niin pari kiloa lisää painoa ja toisto tai kaks lisää.... Ja tässä itse kysymys: onko toisella kierrolla tapahtuva tulosten ja painon nousu krean ansiota vai ihan jotain muuta? Eli kun krean hyödyt on saavutettu eli pari toistoo sarjoihin ja pari kiloo lisää painoo niin mites tästä eteen päin, koska kyllähän se paino nousee siltiki? Vai nostaako se krea pikkuhiljaa niitä tuloksia?

Saatto olla hieman epäselvä.. Mut jos joku ymmärsi niin :worship:
Ja ihan kiva ois saaha asiallisia vastauksia, eikä mitään vittuiluja.....

Saatto mennä vähä :offtopic: mutta en jaksanu alottaa uutta threadia

Flesh sanoi:
Käykää katsomassa tämä kirjoitus, joka liittyen Tricreatiine Malateen (http://www.pumpedmag.com/articles/qa/0602.html).
Ongelmahan lisäravinteita koskevissa kirjoituksissa on se, että monesti mainosmiehillä ainakin osittain näppinsä pelissä. En tiedä kyseisen artikkelin kirjoittajan motiiveita, mutta vaikutti aika asialliselta selostukselta.

Motiiveista: ko. lehdykäiseen on linkki SAN Nutritionin sivuilta ja ko. lehdessä mainostetaan muutenkin vain SANin tuotteita. En ota kantaa tuotteen toimivuuteen, mutta linkki on kaikkea muuta kuin puolueeton lähde :)

neutraali sanoi:
Eli oletteko huomanneeet mitään eroa kyseisillä tuotteilla.Itse olen aina käyttänyt tuota kreatiini monohydraattia ja vasta viime aikoina oon ruvennu saamaan siitä hyödyn irti(älysin vihdoin ruveta syömään sitä oikein monien vuosien kokeilujen jälkeen).Kreatiini pyruvaattia en oo ikinä kokeillut, mutta jos jollain on kokemuksia niin pistäkää vaan palautetta tänne.

Miten annostelit väärin?

Itse aloin käyttämään kreatiinia pari viikkoa sitten. ajattelin kokeilla sitä "ohjeen mukaista" tapaa, eli ensin 5pvä tankkaus vaihe (noin 20g/päivä, kolmeen/neljään "ottokertaan" jaettuna), sitten parin kk:n ylläpitovaihe (5g päivässä, esim.palautusjuomassa), sitten kk:n tauko. ja sen jälkeen sama homma uusiksi.

Palautusjuomassa 5 grammaa. Jos tulee yli 2 taukopäivää, niin sitten otetaan jossain välissä myös taukopäivänä.

neutraali sanoi:
Ite otan perinteisellä tankkaus systeemillä+ylläpito 4-5vkoa, sitten taukoa vähintään saman verran mitä toi koko rumbakin kesti.

Ite kuuritan myös, mutta ylläpitoa vähän pidempään kuin 4-5 viikkoa. About 8-10 viikkoa ylläpitoa ja sitten pari kuukautta vähintään taukoa. Vituttaa vaan se kun ei meinaa saada voimatuloksia edes pysymään kun heittää offille kreatiinista. Tässähän saa saakeli hieman ymmärrystä siihen miten roinaajia vituttaa olla offilla. :lol2:

Mulla Kreapuryvaatti alkoi toimimaan vasta kahden viikon käytön jälkeen. Aloitin tankkauksella 4x5g päivässä viiden päivän ajan. Ja oon myöskin huomannut, et saan enemmän irti treenistä, kun otan kreatiinia ja glutamiinia molempia 5g heti aamusta sekoitettuna maltoon ja heraan enkä ennen treeniä kuten ennen oli tapana. Pitänee kokeilla jatkossakin.

Back
Ylös Bottom