Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Itse otin 10g/kerta ja käytin tankkausta viikon jolloin 20g/pvä kahdessa osassa. Minulla ainakin meni tuolla 10g jo maha sekaisin eli ensi viikosta kun aloitan taas niin otan kyllä vain 5g/kerta jos auttaisi hieman tuohon vatsan toimintaan.

No en mä kyllä mitään kauheeta nestepöhöö halua, joten otan ton 5-10g/päivä ilman mitään kuuria, jos kerran kokolailla saman hyödyn voi saavuttaa ilman tankkaustakin.

No en mä kyllä mitään kauheeta nestepöhöö halua, joten otan ton 5-10g/päivä ilman mitään kuuria, jos kerran kokolailla saman hyödyn voi saavuttaa ilman tankkaustakin.

Noniin, tiedän kyllä varsin hyvin että asiasta löytyy searchillä 100 vastausta. En vaan tiedä kuinka kannattavaa on lukea miten muut näitä popsii sillä väärinkäsitysten mahdollisuus on valitettavan suuri.:wanha: Siis ajattelin kysyä nyt teiltä enemmän tietäviltä mitä näistä pitäisi syödä milloin ja miten suurissa määrin omat lähtökohtani huomioon ottaen. Huomioikaa että kyseiset tuotteet on jo kaapissa eli kyllä ne käyttöön olisi kaikki menossa =). Painoni tällä hetkellä n. 68kg ja pituutta 170cm. Tarkoituksena siis salitreenillä kasvattaa lihasmassaa/voimaa ja treeniä takana nyt noin 3kk. Rasvaprosentti on tällä hetkellä likaa pelastusrenkaan muodossa joka sitten olisi tarkoitus dieetata pois kesäksi :D .

Eli tässä tuotteet Evolution Ion92 proteiini suklaan makuinen.
Evolution Creatine Monohydrate sekä Evolution Maltodextrin. Eli missä määrin ja mihin tahtiin. Onko kyseisistä tuotteista mitään muuta haittaa kuin kreatiinissa se että jos suoritustekniikka on väärä ja "voima" kasvaa hetkellisesti että rikkoo paikkansa? Pitääkö kreatiiniä "kuurin" aikana juoda enemmän vettä kuin normaalisti tms. ? :kuola:
Ja sitten vielä että kuinka paljon sitä kylmäpuristettua tms. öljyä pitäisi päivittäin syödä? Kalanmaksaöljy ei tahdo mennä alas edes kapseleina koska ne vitun röyhtäykset mitä sen jälkeen tulee maistuu ihan raa'lta kalalta =).

Jos jaksatte näihin vastata niin saavat sitten muutkin vasta-alkaneet relevanttia tietoa, ja kiitokset jo etukäteen! :worship:

Originally posted by AnttiO
Eli tässä tuotteet Evolution Ion92 proteiini suklaan makuinen.
Evolution Creatine Monohydrate sekä Evolution Maltodextrin. Eli missä määrin ja mihin tahtiin. Onko kyseisistä tuotteista mitään muuta haittaa kuin kreatiinissa se että jos suoritustekniikka on väärä ja "voima" kasvaa hetkellisesti että rikkoo paikkansa?
Onnittelut loistavasta proteiinivalinnasta. Ei taida parempaa palautusjuomahifistelyproteiinia olla missään..? Ion-92:n ja yleensäkin palautusjuomaproteiinin annostelu riippuu vähän käyttäjästä. Kolme annosmitallista (yht. 1,5 dl) tekee proteiinin osuudeksi palautusjuomassa ~50 grammaa. Jos haluat säästää hieman rahaa, niin laita Ion-92:sta 1-2 mittaa ja loput sitten jotain halvempaa heraa, esim jotain peruskonsentraattia. Kuitenkin jos lompakko pullistelee perstaskussa, niin laita 1,5 dl tuota Ion-92:sta. Maltoa 0,5 - 1 dl. Malton määrästä ja tarpeellisuudesta ollaan montaa mieltä, mutta itse laitan 0,5 dl. Kreatiinia 1 teelusikallinen.

Edit: oma palautusjuoma tällä hetkellä:

- 1 dl Ion-92 suklaa
- 0,6 dl Prolab Isolate suklaa
- 0,5 dl Fastin maltoa
- 1 tl Prolabin glutamiinia
- 1 tl Evon kreatiinipyruvaattia
- ripaus merisuolaa

Originally posted by AnttiO

Onko kyseisistä tuotteista mitään muuta haittaa kuin kreatiinissa se että jos suoritustekniikka on väärä ja "voima" kasvaa hetkellisesti että rikkoo paikkansa? Pitääkö kreatiiniä "kuurin" aikana juoda enemmän vettä kuin normaalisti tms. ? :kuola:

Siis voin kertoa, että ei se "voima" kasva hetkellisesti vaikka kreatiinia käytätkin. Eli se ei toimi kuten pinaatti kippari kallelle. Efekti on "hieman" kevyempi.. Eli siis kreatiini auttaa hieman lyhyen suorituksen aikana, mutta ei siis boostaa voimia mitenkään hallitsemattomiksi. (Jos tätä tarkoitit). Kreatiinihan kerää myös nestettä kroppaan ja huomaat ehkä ainoastaan tässä painon kohoamisessa kreatiinin vaikutuksen.

Itse en ole lisännyt veden juontia kuurin aikana. Nykyään käytän kreatiinia palautusjuomassa ja ylläpitoannoksia välipäivinä ilman suurempia kuureja, vaan käytän melkein jatkuvasti kreatiinia, tosin pienempiä määriä kuin kuuriluontoisesti käytettäessä. HTH :arvi:

Originally posted by notko
Tuntuu että mitä vähemmän joku jostain tietää, sitä enemmän vittuilua saa päälleen. Sekö Pakkotoiston tarkoitus nykyään on?

Yhdyn tähän....nämä haba jätkät Pakkotoistolla kun ovat aina olleet aina niin mestareita ja niin lihaksikkaita että ei olla alottelijoita/tietämättömiä koskaan oltu.. :worship:

Kyllä mahtaa olla niin että kun nää poijjaat ekaa kertaa meni salille niin ne toimi siellä ihan samalla tavalla kuin :arvi: ja :david:
että elkää aloittelijat ottako KAIKKIA tosissaan jos satutte lukemaan heidän kirjoituksiaan... :down:

Jokainen lisä sentti haban ympärillä tuo lisää vittuilun halua ja uhoa joillekkin jos sen vaikka noin sanoisi.... :evil:

Olen kyllä jo pitkään ollut sitä mieltä että kreatiini-pakkausten kylkeen tulisi liittää teksti:

Varoitus! Liiallinen käyttö saattaa aiheuttaa sisäelinten pomppimista.

Täällä nypyttää kans välillä jossain mahassa... en oo kiinnittäny huomioo... täytyy kattella joulun jälkeen kun alkaa taas syömään sitä reatiiniä. :kuola:

Originally posted by muffy
Olisiko mitään tekemistä yhteensattumien, luulosairauksien, joukkotietämättömyyden ja elohiirien kanssa???

Taitaapa muffy olla oikeassa. :thumbs:

Elohiiri voi olla jännä kaveri varsinkin yöllä.

Jos pomppiminen sisäelimissä haittaa pahasti, kannattaa hyppiä mukana ja toivoa että sisäelin tulee tolkkuihinsa jossain vaiheessa.

:lol2: no voin kuvitella miten ite hyppään illalla tasajalkaa kun tulee elohiiri:lol2:

Hmm..
Ite oon vetäny ny viis päivää 20g/vrk. Ja reenissä oon pitäny tuon samaisen viiiden päivän tauon, et sit näkee paremmin et tehooko mitenkää. Noh, huomenna selvii... :D
Noista haittavaikutuksista, itelleni ei tullu yhtää mitää ku heitin kunnon märssyt dekstroosia samalla kerralla. Tai no pientä kaasuuntumista mut se ny o muutenki normaalia. :lol2:
Ja jossaki oli et krea olis paskan makusta, ei toi fastin kreatiini ainakaa miltää maistu. Tai sit mä oon vaa tottunu paskan jauhamiseen... :kippis1:
En löytäny mistää selvää vastausta, ottaako jengi krean ruoan kanssa vai tyhjään massuun? :arvi:

Jos kerran huomaatte sivuvaikutuksia luulen, että on viisaampi jättää aine sikseen. Sillä jos luulotauti iskee, on sillä suurempi vaikutus lihasten kasvuun kuin kreatiinilla itsellään...

Mun elämän eka kreakuuri potki hienosti. Raudat tosiaan keveni ja paino nousi. "Sivareita" oli muistin pätkiminen... Nykyään ei oo mitään huomattavaa eroa normaaliin kreatiinikuurilla, muuta kuin pieni nesteen kertymä.

Mulla on niin, että jos mä lataan monohydraattia, niin mä saan päänsärkyä. Joten en lataa, ja hyvin toimaa.
Vielä en oo kreapyruvaattia kokeillu, mut immeisten koertoman mukaan toimii erittäin hyvin... :D

Ja tietenkin kaikkien olis aivan ehdottomasti tilattava meiltä omansa... :D :thumbs:

Pistäkää klikaten ylä-oikealla olevaa banneria ja sit "tuotteet" ja niin edelleen... :piis: :haart: :whip:

Back
Ylös Bottom