Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Originally posted by juffe
Moi!

Sain tuossa joku aika sitten tutulta hiukan kreatiinia, joka on tosin hiukan äkäisempää (mausta päätellen ainakin) kuin aikaisemmat kreatiinit, joita olen syönyt, on aivan helvetin kirpeää, ja vaikka vedät sen puolet teelusikallisesta kuppiin, sekoitat, ja täytät vedellä, juodessa meinaa itku päästä kun on niin kirpeän makuista .. mitä ihmeen kreaa tämä on? -hydraattia? -pyruvaattia? Vai mitä?

Ainakin nämä pilipalikreatiinit joihin oli sekoitettu dekstroosia maistuivat lähinnä sokerille :D

-- Juffe

Ookko varma ettei se tuttus oo antanu sulle suolaa? :D

Juu. Tässä on paljon keskusteltu siitä, että paljonko kreatiinia pitäisi ottaa päivässä.. yleisimmät määrät jotain 2-20g.
Yleinen ohjesääntöhän niissä pakkauksissa on 2g/päivä

Ite oon ottanu joku 4-5g päivä.

No mitä porukat on mieltä?
Paljon teidän mielestä pitäisi/saa ottaa päivässä?
Ja paljon itse otatte?

5g tulee otettua päivässä. Suuremmista määristä ei oletettavasti ole haittaa (kunhan ei ihan älyttömiksi ruveta) mutta monet tuntuvat olevan sitä mieltä ettei sen paremmin hyötyäkään joten miksi lapata enempää napaansa..

Itellä ei tuo 5g/päivä ole toiminut. Viikon tankkaus 25g/päivä ja sitten ylläpitoa 10g/päivä. Mieluummin yli- kuin aliannostus on meikän periaate.

Originally posted by Muntzer
Saa kela korvauksen , mutta arvokasta on silti tosin taatusti hintansa arvoista. Kyllä sitä heti ensimmäiseksi lääkkeeksikin saa jos akne on pahaksi päässyt.

Rontti, normaali lääkäri ei voi tuota Roaccutania määrätä lainkaan eli voit hommata suoraan lähetteen ihotautilääkärille jos sitä halajat.

Selkä on siitä hyvä, että kun valehtelet asuvasi yksin ja olevasi epäsosiaalinen, niin kaikki paikallishoidot putoavat heti vaihtoehtojen joukosta. Ei sillä että ihotautilääkärit niitä nyt niin suosisivatkaan. Jäljelle jää bakteerienjalostustuotteet (antibiootit) ja roaccutan. Jos muistat olla periaatteestakin bakteerien jalostusta vastaan, saat kyllä roaccutanit.

Maksaa mitä maksaa, kela korvaa osan. Jos on hyvät vakuutukset voi saada enemmänkin korvauksia, samoin pätee jos kuuluu esim. duunin sairaskassaan (mulle kassa korvaa 80% lääkkeistä, eli jotain saa niistäkin rahoista takaisin joita kassaan syytää).

Yksi sadan napin satsi (2*20mg / päivä) riittää alussa 7 viikoksi jonka jälkeen annostusta tarkistetaan, ja tuolla 80% korvauksella se oli jotain > 20€ vissiin, en nyt muista tarkkaan kun oli laskussa vähän muutakin.

Juu kyllä mäkin sellasen runsaan kukkurallisen ruokalusikallisen survon protskujuomaan. Pitäs olla ihan riittävä satsi.

No perkule! Mitä ne nyt tän aloittelijoiden osastolle siirti, kun vähän teki kalluppia, että miten paljon muut syö?...

Re: Re: Mitäs kreatiinia?

Originally posted by TukkaBodari
Ookko varma ettei se tuttus oo antanu sulle suolaa? :D

Ha ha, olipas hyvä vitsi ;) :5:

Itse olen vdellyt jo kolme Roaccutan pakettia ja kreatiinia eikä mitään haittaa ole ollut. Olen kyllä käyttänyt normaalisti alkoholiakin eikä maksa-arvoissa ollut vikaa. Unettomuutta ja lievää sekavuutta se on kuitenkin aiheuttanut. Toimii kylläkin, on kyllä kallistakin (lähemmäs 120 euroa paketti josta kela korvaa puolet.) Iho kuivaa aivan tajuttomasti että ilman kosteusvoiteita ja huulirasvaa ei kannata edes yrittää pärjätä.

Joo iho kuivaa yhtä kuivaksi kuin saharan hiekka. Käsistä lähti kuolleita ihobiittejä irti ja naamastakin sai irrotella palasia.

15 grammaa ensin sitten 5g ylläpitoon

Originally posted by jarkko
...vedetään se 8 viikkoa ja sitten taukoa saman verran.

Jos lompuuki kestaa niin ei mitaan taukoa. Se on lisaravinnevalmistajien keksima hifistelykikka. Naas kun tauon aikana lahtee lihaa ja nestepohoa ja uutta kuuria alotellessa taas paino pomppaa pari kiloa niin taavitallaaja on etta "oho, saakeli kun hjuvaa tavaraa!" Kun syo koko ajan niin pysyy se sama nestepoho ja laardi paalla koko ajan! :)

hmm olen ostamassa kretaiinia mut itelläkin vähän noi määrät hukassa.. onks se määrä mitenkään kiinni siitä kuinka iso kaveri on kyseessä?

tuosta itse kreatiinistä kysysin että minkä merkkinen tavara on todettu hyväksi? Itse opiskelijana seuraan tietysti hintoja joten mikä olisi myös hinta/laatu suhteeltaan hyvää? nyt olen käyttänyt tuota Fastin kreatiiniä..
:rolleyes:

Ei noilla merkkien välillä juurikaan eroja ole, jos pakkauksessa lukee 100% monohydrate. Silloinhan siinä ei kauheasti jää arpomista. Itse ainakin oon vaihdellut merkkejä, eikä noilla nyt huomattavia eroja kuitenkaan ole ollut. Kreatiinipyruvaattihan onkin sitten eri sarjassa, myös hinnassa.
Varmasti hyvää kreaa saa helposti: http://www.pakkotoisto.com/kauppa/index.php?cPath=52

Joops: Nuo annosteluohjeet sopii hyvin pitkälle kaikille. Eli ellet ole 40 tai 240 kiloinen, niin ohjeen mukaan vain. :)

Back
Ylös Bottom