Deleted member 14107
Niin ja itte en ota välipäivinä kun en treenaa niin kreatiinia.. päivät menee istuessa koneella ja ruummillista työtä on ainoastaan vessanvetäisy niin eipä kuluta lihaksetkaan sitä oikein missään vaiheessa! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja itte en ota välipäivinä kun en treenaa niin kreatiinia.. päivät menee istuessa koneella ja ruummillista työtä on ainoastaan vessanvetäisy niin eipä kuluta lihaksetkaan sitä oikein missään vaiheessa! :D

Vedät vaan sen 5-10g
aikaisemmin lueskelin että joillain toimii jonkun tietyn valmistajan kreatiini, ja toisilla taas toisen..
jos kaikissa lukee 100% puhdas kreatiinimonohydraatti, niin eikö kaikkien pitäisi olla samaa tavaraa?
itseäni tuo kiinnostaisi lähinnä sen takia, kun ainakin xtreme merkkinen puskee naamaan täyteen finnejä.
Nyt löysin laatikosta vanhaa fastia, jos tuota testaisi.

Tuli tossa mietittyä et ku kreasta kertyy nesteitä, niin mihin ne kertyy? Jokapuolelle vai jonnekki yksityisee kohtaa? :D
Voi olla placeboa,myönnetään.Mutta itsellä tuntui juuri tuo x-tremen(markkinoiden puhtain) tuote potkivan,kun pitkästä aikaa kreaa popsin joku aika sitten.Ja jos sulla työntää tuo tuote finnejä naamaan,ni eikös se kerro siitä että elimistössä jotain tapahtuu ja tavaraa on kierrossa![]()

Okei, KiitoksetJos haluut, ni voit aloittaa 5 päivän latausjaksolla, jolloin otat 5 päivän aikana 20g päivässä. Vaikkapa aamulla 5g, päivällä 5g, ennen treeniä 5g ja treenin jälkeen palkkarissa 5g.
Sitten, kun latausjakso on ohi, ni otat sen 5g ennen treeniä ja 5g treenin jälkeen vaik palkkarissa. Itse en oo ton latausjakson jälkeen käyttäny kreatiinia ees välipäivinä, pelkkinä salipäivinä.

Itte oon vasta muutaman viikon napsinu eikä ainakaan mistään turvotuksesta oo tullu sanomista. Itsekään mitään huomannut. Ei niitä finnejä mitenkään lisää vielä ainakaan oo tullu. Jos jotain tapahtuu niin en usko, että vielä ainakaan näin lyhyellä vaikutusajalla. Katsotaan sitten parin kuukauden päästä.Onko tuo naaman turpoaminen ja finnien lisääntyminen kuinka yleistä kreatiinin käytön yhteydessä?
Sitä vielä, et mitä tosta latausjaksosta hyötyy? Ja otanko sitä sitte sen viiden päivän aikana myös välipäivinä?Jos haluut, ni voit aloittaa 5 päivän latausjaksolla, jolloin otat 5 päivän aikana 20g päivässä. Vaikkapa aamulla 5g, päivällä 5g, ennen treeniä 5g ja treenin jälkeen palkkarissa 5g.
Sitten, kun latausjakso on ohi, ni otat sen 5g ennen treeniä ja 5g treenin jälkeen vaik palkkarissa. Itse en oo ton latausjakson jälkeen käyttäny kreatiinia ees välipäivinä, pelkkinä salipäivinä.

Ei käytön yhteydessä, mutta kun olen kreatiinia käyttänyt 5 viikkoa ja aloitan 2 viikon tauon niin tuon tauon aikana yläkroppaan tulee finnejä. Kun taas alotan kreatiinin popsimisen niin finnit häviävätOnko tuo naaman turpoaminen ja finnien lisääntyminen kuinka yleistä kreatiinin käytön yhteydessä?