Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Onko tuo naaman turpoaminen ja finnien lisääntyminen kuinka yleistä kreatiinin käytön yhteydessä?
Itellä ei oo naama koskaa turvonnu, mut finnejä pukkaa vähä normaalia enemmän heti sen jälkee ku on lopettanu kreatiinin käytön, mutta ei niitä loppujen lopuks nyt niin hirveesti tuu :D

Minä ajankohtana tulisi kreatiinia nauttia? Ja mihin määrään sekoitettuna vettä?

Varmaan kysytty tässä topikissa moneen kertaan? Nojoo, mutta tosiaan jos ottaa alkuun sen 5 päivän "kuurin" niin hyvä tapa on vaikkapa salipäivinä esim. aamupalalla, ennen treeniä, palkkarissa, iltapalalla. Tai no itte ainakin vetäny tällä tavalla.

Veteen sekoitettuna ja mukana 20-30 grammaa dekstroosia, jonka avulla kreatiinin pitäs imeytyä paremmin. Vettä joku 3-4 desiä ja ei hirveen kylmää että se sekottuuki siihen.

Nyt oon ottanu aina välipäivinä ton 5 päivän jälkeen 10g treeni päivinä ja 5g muina päivinä.

onkohan mitää haittaa jos tulee muutaman päivän tauko tossa kreatiinin syönnissä, ku nyt ei voi viikkoon käydä salilla ku iski flunssa nii pitääkö sitä syyä sen viikon ajan vaikka ei käy salillakaa? oon nyt syöny sen tankkaus jakson(20g päivässä) n. 3 viikkoa sitte ja sen 3 viikkoa syöny 10 g päivässä.

Mites on kun kuulin, että kreatiinia on saatavilla myös tabletteina? Onko tabletit yhtä tehokkaita ja yhtä puhtaita? http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_71&products_id=231 onko tuo kreatiinivalmiste hyvä, tehokas ja luotettava?

Minkälaisissa määrissä päivittäin tai mimmossissa kuureissa noita tabletteja pitäs vetää? ESIM: Ekana 4 päivänä 4x päivässä .. sitten seuraavana 6vk 2x päivässä?

Usein sanotaan että latausjaksolla kreatiinia tulee ottaa aamulla, ennen ja jälkeen treenin sekä illalla. Mitäs sitten, jos osuu välipäivä eikä ole treeniä, niin missä kohtaa nuo kaksi annosta sitten otetaan?

En jaksa kaikkia näitä kreaketjuja kahlata läpi. Tänään tarttu mukaan tollanen 300g krea-purkki. Lisääkä krea mitenkään hikoilua, eli kun ois tanssi-tunti 3 kertaa viikossa ja muutenkin hikoilee kuin mikäkin sika muihin verrattuna...:rolleyes:

Ite kyllä hikoilen kovasti, ainaki nykyään ja krea otettu käyttöön 3 viikkoa sitten.
Emmä usko että se kreatiinistä johtuu, mutta kun searchia käytin ni jotku niin väitti, että kreatiinin myötä tullu hikoiltua.

niin ja postissa #336 jotain.

Olen nyt kreatiinia käyttänyt semmoiset 44 päivää ja alkuaikoina tuli vain vatsa veteläksi, mutta sitten viikon päästä ei minkäänlaisia huonoja sivuvaikutuksia.

Sitten tuosta hikoilemisesta en suoranaisesti osaa sanoa sen kummempaa, muutakuin, että ainakin nukkuessa oon hikoillut aika paljon, tosin se voi olla ihan yksilöllistä joka tuskin johtuu kreasta.

Finneistä sen verran, että ei ainakaan itselleni ole sen vertaa enempää niitä pömpähtänyt pinnalle kuin aikaisemmin.

Hyvinä puolena olen tähän mennessä huomannut, että tuo krea on antanut ihan hyvin lisäpotkua reenaukseen ja varmaan myös voimaan tosin huomenna alkaa 2-4 viikon tauko tuon käytöstä jolloin täytyy varmaan sitten tauon jälkeen aloittaa uusi kierros tai siirtyä johonkin toiseen.

Onko muilla ollu mitään ihottuman tai kuivan ihon ongelmia krean käytöstä johtuen? On viime aikoina tullu vedettyä vähän enemmän kreaa ja on jostain syystä kylkiluiden ja ylävatsan kohdalta iho kutissu perkeleesti. Täysin uutta mulle vaikka kreaa on tullu vedettyä jo useita vuosia. Voihan tietysti olla että johtuu jostain muustakin.

Itse en taida vielä ainakaan kreatiiniin sortua, uudelleen. Käytin yhden fastin purkin ja huomasin (ainakin placebona) suoritusten nousevan. Nyt taas en ole varma jaksanko aloittaa kun tuntuu, että se oli yhteydessä atooppisen ihon oireisiin mitä tuli aloituksen jälkeen. Täytyy katsoa, ehkä minä tässä vielä kuitenkin alan tuota käyttämään, koska boosti oli omalla kohdalla ihan kiitettävä :)

No niin, nyt kun tässä olen päässyt tuosta ihottumasta eroon, niin täytyy todeta, ettei se kreatiinista ilmeisesti johtunut kuitenkaan. Olin käyttämättä kreatiinia pitkän tovin sairastelun takia ja aloin käyttämään uudelleen. Syynä oli ilmeisesti kaksi erilaista aftershave voidetta, yksi partavaahto ja luultavasti jokin ruoka-aine. Nyt kun on rasvannut ihoaluetta säännöllisesti ja korvannut aftershaven tavallisella voiteella niin ongelmat ovat kadonneet.

Mitä suorituskykyvaikutukseen tulee niin sitä todellakin on ja mikä parasta... polvien (nivel)ongelmat ovat poissa kreatiinia käyttäessä. Tästä tosin olen ennenkin täällä jossain threadissa maininnut.

Tuossa just alkoi itsellä kreakuuri, ostin kaveriksi maltoa. Ei vaan tuo malto meinaa millään liueta/sekoittua veteen, vaan paakkuuntuu shakerin/mukin pohjalle.. Olisikohan ok ottaa tuota kreatiinia vaikkapa kaakaon kanssa?

Tuossa just alkoi itsellä kreakuuri, ostin kaveriksi maltoa. Ei vaan tuo malto meinaa millään liueta/sekoittua veteen, vaan paakkuuntuu shakerin/mukin pohjalle.. Olisikohan ok ottaa tuota kreatiinia vaikkapa kaakaon kanssa?

Ota sitä minkä tahansa nopean hiilihydraatin kanssa. Mehut, kaakaojauhe, sokeri, limsa jne.

Back
Ylös Bottom