Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Itsellä nousi paino 3-4kg noin kolmessa päivässä kun aloitin tankkausjakson ja söin Fastin kreatiinia (monohydraattia taisi olla, ja on varmaan vieläkin) 4x5g päivässä.

Mike sanoi:
5kg on erittäin merkittävä painononnousu, vaikea uskoa että pelkästään kreatiinista johtuu.
Aamen, aloitin itse joskus syyskuussa kreatiinin käytön ja tankkasin sitä 7 päivän ajan ja paino nousi 200g:llä tosin olin dietillä. IMO ei krea nosta painoa enmpää kuin 2kg..:whip:

aika yksilöllistä mitä tapahtuu, toisille tulee nestettä toisille finnejä. kyllä mullakin helposti iskeytyy semmonen 2-3kg nestettä tankkausjakson aikana ja pysyy sitten koko kreapurkin ajan. perkele kun kaikki nesteet vaan kertyy suoraan naamaan :curs:

erkjetter sanoi:
aika yksilöllistä mitä tapahtuu, toisille tulee nestettä toisille finnejä. kyllä mullakin helposti iskeytyy semmonen 2-3kg nestettä tankkausjakson aikana ja pysyy sitten koko kreapurkin ajan. perkele kun kaikki nesteet vaan kertyy suoraan naamaan :curs:
Jaa, sitten tuo pöhö maha saattaa johtua kreasta, tai sitä fläsää on vain liikaa.. Oh dietailen juuri parhailaan sitä tuonelaan mistä se tulikin..:D

Pojat,pojat pojat. Kaksi kysymystä, nolla vastausta..

antti1 sanoi:
Mulla ainakaan ei oo paino hetkahtanu suuntan eikä toiseen kreatiinilla, kunnon syömisellä sentään se nousee kuten kaikki tietää

Jos "normi" krealla ei paino nouse niin taitaa olla kehon krea varastot jo valmiiksi täynnä(?)

Ostin tossa yks päivä kreatiini pussukan jossa lukee, että 10 g päivässä ja suositeltua annostusta ei saa ylittää ja kun taas tuolla ylhäällä luki että 28 g päivässä...:)

itse teen aina tankkauksen (5vrk)ottamalla 0,3g per paino kilo (minulla 25g) neljässä erässä päivän aikana ja sen jälkeen ylläpitoa 10g vrk/2 kuukauden ajan sitten 2 kuukauden tauko ja alusta.

siis jos purkissa lukee ( ostin buusmanin kreatiinia ) että se 20g 5 vuorokauden ajan, ja sitten 5-10g päivässä, niin pitääkö pitää niitä taukoja? tai mitä toi zztop sano. koska annostusohjeessa ei lue niin.

erkjetter sanoi:

Siitäkö tää mun naaman turvotus johtuu? Voihan perhana:D . Kauan aikaa olen ihmetellyt kun paikat muuten on kiinteytyny, mutta naama on niinku pallokala:david:

Lapo sanoi:
and1_: Popsi se kuuri vaan loppuun ennenkun kreatiinia tai glutamiinia syöt niin ei tarvi tollasia miettiä. Ei niillä kuitenkaan niin ratkaisevaa vaikutusta sun kehitykseen oo että jos et niitä vielä mahdollisesti pariin kuukauteenkaan syö niin sun kehitys ei muutu suuntaan eikä toiseen.

njoo:) mulla vaan kestää toi kuuri melkee vuoden lääkärin mukaan,ku nyt vast ollu 1kk:D täytyy vaikka kysästä lääkäriltä kuhan on seuraava tapaaminen,et miten on asian kanssa;)

ei sitä taukoa välttämättä tarvi,mutta saapa tankata uudestaan..
nykyään moni ottaa kreaa jatkuvasti,itse opin tankkailut joskus -98 ja sillon krean käyttöä suositeltiin noin niinkuin sen olen edellä kertonut, siitä nyt on muodostunut sellainen rutiini tai tapa ja saahan siitä tankkauksesta aina muka jotain irti,liekkö plasebo enää näin monen tankkauksen jälkeen se joka toimii...

onko kukaan kokeillut kreatiinipyruvaattia?On kuulema 5 kertaa tehokkaampi kreatiinin lähde kuin monohydraatti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nahkapassi sanoi:
onko kukaan kokeillut kreatiinipyruvaattia?On kuulema 5 kertaa tehokkaampi kreatiinin lähde kuin monohydraatti.
Niin kuin on monissa muissakin topiceissa niin koita hyvä ihminen käyttää tuota haku juttua, sieltä löytyy kreatiinista paljon juttua niin monohydraatista kuin pyruvaatista, mutta IMO tuo monohydraatti on parempaa ja halvampaa.:whip:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Evon edustajatädin mukaan ei kerää nestettä kroppaan ollenkaan. Yritti stadissa puskee tota mulle ihan kuumana. Maistu kyllä helvetin hyvälle...

NGV sanoi:
Niin kuin on monissa muissakin topiceissa niin koita hyvä ihminen käyttää tuota haku juttua, sieltä löytyy kreatiinista paljon juttua niin monohydraatista kuin pyruvaatista,
hilijoo siellä. nahkahan on uus ja vasta ensimmäinen postaus.

Huomenna alan ensimmäiseni kreatiini kuurin.. elikkä ostin tuon perus fastin Creatinen :) sillä on varmaa hyvä alottaa.. :) Saas nähä miten kroppa ja elimistö sanoo :rolleyes: :rock:

Back
Ylös Bottom